Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkoelend t-shirt en een 'clearmind pillow'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

verkoelend t-shirt en een 'clearmind pillow'

Hoi allemaal, deze week had ik een afspraak met mijn ms-verpleegkundige en hij adviseerde mij om een verkoelend t-shirt voor de hete zomerdagen te kopen. Ik heb veel last van warmte, dan verergeren mijn ms-klachten. Op de website van het nationaal ms fonds http://www.nationaalmsfonds.nl/index...art&Itemid=407 zijn artikelen te koop. Een verkoelend t-shirt kost 70 euro.... (het wordt niet vergoed door mijn zorgverzekering). Heeft iemand een tip hoe ik aan een goedkoper verkoelend t-shirt kan komen? En ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft met een Clearmind Pillow.... Groetjes, Ingrid

https://staycoolstaywarm.securearea....A2-Vesten.html

Vorig jaar zo'n vest gekocht. Na wat zoekwerk voor ik dacht 50 euro. In feite is het gemaakt van een materiaal dat vocht wat langer vasthoudt.

Je moet het eerst natmaken. Dan licht uitwringen en vervolgens dragen. Tijdens het gebruik verdampt het water en dat geeft de afkoeling. Bepaald niet hi-tech dus. Eerder simpel en logisch. Het werkt op zich goed trouwens.

Zo'n T-shirt werkt ook zo. Je kunt het goedkoop doen door gewoon een vochtig T-shirt te dragen. Misschien moet je het wat vaker natmaken dan het 'echte' shirt. Who cares...

Met een plantenspuit kom je een heel eind!

Commentaar

http://www.race-shop.nl/index.php/hi...erkew-koelvest

Is wel bedoeld voor motorrijders, maar heeft hetzelfde principe.

Vriend van mij heeft hem uitgeprobeerd. Je koelt goed af, wordt niet nat door het natgemaakte vest en het voelt niet vervelend aan.

Kosten 49 euro. Raceshop is een betrouwbare verkoper.

(nee geen aandelen)
      My brain: on the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left

Commentaar

Kijk, daar was ik naar op zoek; daar heb ik 'm gekocht!

Commentaar

ik had er nooit van gehoord, maar een verkoelend kussen klinkt prettig?

Ben benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft. Vluchtig zoeken levert mij alleen kleine afbeeldingen op, dus het is me niet duidelijk of het nou om een 'echt' kussen gaat of een klein dingetje? Prijzen varieren tussen de 10 en 15 euro geloof ik
          groetjes,
          Angelique

~every scar i have makes me who i am~

Commentaar

ik heb Pijnverlichting door Biofreeze besteld en een boekje over SPMS.
            ☼ Yesterday is History ☼
            ☼ Tomorrow is a Mystery ☼
            ☼ Today is a present ☼

Commentaar

Ik heb vandaag even gebeld ivm retourneren indien te klein en dat kan gewoon, dus denk dat ik toch maar zo'n koelvest ga bestellen via Race-shop.

Groetjes van
              SannieBannie

Commentaar

Zo, bestelling is geplaatst, ben benieuwd.

Groetjes van
                SannieBannie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AngelNoa Bekijk bericht
                  ik had er nooit van gehoord, maar een verkoelend kussen klinkt prettig?

Ben benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft. Vluchtig zoeken levert mij alleen kleine afbeeldingen op, dus het is me niet duidelijk of het nou om een 'echt' kussen gaat of een klein dingetje? Prijzen varieren tussen de 10 en 15 euro geloof ik
                  Het is een kussentje ter grootte van 25 bij 15 centimeter.
                  Vlaszaad in zijde verpakt.
                  Meer bedoeld om op je hoofd, ogen, in je nek te leggen.

Het geurt naar lavendel.
                  Het ligt nu in mijn koelkast. Ik breng later meer verslag uit.

Commentaar

Heb mijn vest geactiveerd(eindelijk).

Wilde hem gebruiken maar moet m eerst een keer op laten drogen zodat het materiaal zijn werk goed kan doen

Vorig jaar gekocht bij de raceshop(ook geen aandelen helaas)
                    Nette

Commentaar

Vandaag nog niet aan gehad

Ben niet onder de airco vandaan te slaan

Piet

Commentaar

Vandaag gelukkig alleen vanmorgen last gehad, toen ik er even op uit moest.
                        De rest van de dag lekker thuis met ramen wijd open, dat is prima te doen en verder de hele dag lekker niets gedaan

Groetjes van
                        SannieBannie

Commentaar

Candy, ben benieuwd naar je ervaringen met het kussen! Op deze site http://www.charimasuz.nl/index.php?r...&product_id=14 kun je zo'n kussen bestellen voor totaal 7,75 euro. Als het een handig en fijn kussen is, ga ik hem kopen!

De race-shop klinkt ook goed! Vooral met dit warme weer is een verkoelend shirt lekker....

Groetjes, Ingrid

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Candy Bekijk bericht
                            Het is een kussentje ter grootte van 25 bij 15 centimeter.
                            Vlaszaad in zijde verpakt.
                            Meer bedoeld om op je hoofd, ogen, in je nek te leggen.

Het geurt naar lavendel.
                            Het ligt nu in mijn koelkast. Ik breng later meer verslag uit.
                            ah ok, vandara dta het bij De Tuinen onder 'oogmasker' valt wellicht
                            groetjes,
                            Angelique

~every scar i have makes me who i am~

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AngelNoa Bekijk bericht
                              ah ok, vandara dta het bij De Tuinen onder 'oogmasker' valt wellicht
                              Het is voor mij wel een steuntje voor mijn "aan gruzelementen liggende" nekwervels.

Ik heb een koelkast naast mijn bed staan. Het is binnen tien minuten weer opgewarmd door mijn lichaamstemp.

Ik denk dat het niet wasbaar is, dat ik het niet langdurig zal gebruiken, omdat het dan niet meer schoon is. Ik weet niet hoe het vlaszaad gedijt, maar voorheen vond ik boekweitdoppen ook heerlijk koel, maar dat was ook maar van korte duur.

Het doel waarvoor ik het gekocht heb, kan niet waargemaakt worden.

Het lijkt me dat ik in de keuringsdienst van waarde thuishoor.

Commentaar

Bezig...
                              X