Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuken stoeltje,krukje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

keuken stoeltje,krukje

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een stoeltje of kruk waarop ik kan zitten tijdens het koken.

Heeft een van jullie hier ervaring mee en waar ik die eventueel zou kunnen vinden?

Ik heb zelf een barkruk (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/pr...207/#/20199207) om op te zitten tijdens het koken.

Doordat een barkruk wat hoger is kan je beter in de pannen kijken dan als je op een normale stoel gaat zitten. Wat ik wel een nadeel vind is dat je lastig even snel achteruit kan stappen als er iets spettert bijvoorbeeld.

Commentaar

Is een trippelstoel dan niet veel handiger en veiliger?
      toppie...

Commentaar

Hoi Hellen,

Ik heb een trippelstoel, maar die gebruik ik in de praktijk eigenlijk alleen voor achter de pc.

Wat ik zelf een handig iets vind om te gebruiken in de keuken is een kapperskruk (niet zo log maar wel wendbaar).
        Had even gekeken en kwam deze advertentie tegen. Denk da'k die advertentie zelf ook maar bewaar voor mezelf.

Commentaar

Geen tips, maar volg de reacties met heel veel interesse .

Zo'n zadelkruk zit heerlijk, en zou ik ook evt willen. Maar zijn nogal prijzig om te bestellen...

Weet van andere forummer dat met ophalen veel van de prijs kan .

Commentaar

ja de trippelstoel had ik inderdaad ook al naar gekeken, maar vroeg me af dat nou wel zo handig is in de keuken ivm de armleuningen enzo.

Die kapperskruk had ik zelf ook al in me hoofd haha. Denk die zijn goed wendbaar dus dat zal wel makkelijk zijn. Vraag me alleen af of je die dingen op een redelijke hoogte kan stellen.

ik ga die advertentie is even bekijken thanx!

Commentaar

Ik heb een tijdje precies de kruk van Pink gebruikt, maar toen ik een trippelstoel kreeg heb ik die in de badkamer gezet (steun en mooie hoge stoel waar ik soms kleding om hang en tijdelijk toiletartikelen ed op leg).

De trippelstoel voldoet mij beter, vooral door het fijner zitten en vooral de rugleuning, die geeft veel meer steun.

We hebben een open keuken en ik rijd de trippelstoel zo van het computerbureau naar de keuken.

De eerstgenoemde stoel was een mooie tijdelijke oplossing. Bij de kapperskruk zou ik de rugleuning echt gaan missen. De trippelstoel heb ik via de ergotherapeut besteld en werd door de zorgverzekering vergoed destijds.
              Ik had eerst een half jaar of zo eentje geleend van mijn zorgverzekering.
              groetjes Blom

Commentaar

Ik ben ook een tevreden gebruiker van een trippelstoel (electrische verstelbaar in hoogte).

Bij mijn stoel kunnen (als je dat zou willen) de armleuningen verwijderd worden.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een onderrijdbare keuken heb en dus in mijn keuken heel makkelijk heen en weer kan rijden tussen koken en de spoelbak.

Succes bij het vinden van een voor jou passende oplossing!!!

Commentaar

Ik heb een zadelkruk voor in de keuken en ik vind het echt ideaal. Hij kan hoog genoeg in ieder geval

Commentaar

ja mijn voorkeur gaat daar ook wel naar uit eigenlijk. Vriendin van mij is kapper en zei al dat ze even rond ging kijken bij de groothandel ook.

Moet binnenkort naar de ergotherapeut zal ook is even met haar overleggen wat handig is

Commentaar

Ik heb een tijdje geleden een zadelkruk gekocht via de webwinkel van het kruidvat, was toen dacht ik ieTs van 80 euro.
                      Heb hem nog niet veel nodig, maar als ik hem nodig heb, vind ik dit ideaal.

Groetjes van
                      SannieBannie

Commentaar

Ik heb een oud model kappers kruk met rug leuning, en ik zou niet meer zonder kunnen, alleen de wieltjes moeten vervangen worden (kruk komt uit een kapsalon)
                        ,,.Groeten Klooriaantje

AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019

Commentaar

Ik heb een opklapbare hoge kruk, waarbij de zitting in hoogte verstelbaar is. Ooit een keer bij blokker of marskramer gekocht.

Makkelijk op te bergen omdat íe opklapbaar is.

Commentaar

Ik heb een trippelstoel met een zgn. deltazitting, speciaal voor actief gebruik.

Zo gebruik ik hem tijdens het strijken. Ik heb overigens wel een speciale strijktafel van Brabantia, waardoor ik goed onder de tafel kan met mijn benen.

Ik heb geen aangepaste keuken, maar tijdens het afwassen zit ik met mijn voeten in het gootsteenkastje . . . gaat prima!

Commentaar

keukenkruk

Het hangt er natuurlijk vanaf of je een onderrijdtbare keuken hebt!

Die heb ik niet maar gebruik een rijdbarekruk gekocht bij "fysk" 50euro, deze kruk heeft een rugleuning(voor mij ideaal vanwege slijtage in mijn onderrug) hij kan omhoog tot 60cm er zit geen rem op zoals bij de trippelstoel dus uitkijken met gaan zitten en opstaan. Hij lijkt wat lomp maar ik vind hem ideaal en is afwasbaar.

Commentaar

Bezig...
                              X