Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trippelstoel op klik PVC en laminaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

trippelstoel op klik PVC en laminaat

Wat is jullie ervaring met een trippelstoel op klik PVC en op laminaat? Als je veel met de trippelstoel 'rijdt' gaat het dan niet los zitten op de naden? Een trippelstoel geeft erg veel druk op de wieltjes en is van zichzelf al loodzwaar.
    Graag wat ervaringen.

Ik heb gewoon klik laminaat gehad en ook een vloer van geplakte pvc en op die beide soorten gaf het gebruik van een trippelstoel geen enkel probleem. Ik zou dus denken dat een vloer van klik PVC ook geschikt zou moeten zijn maar daar heb ik ervaring mee (al zou ik in ons volgende huis erg graag een vloer van klik PVC hebben).

Een goede vloeren leverancier kan je vast wel vertellen welke soorten geschikt zijn voor jou en welke eventueel niet. Maar misschien hebben mensen op het forum er zelf al daadwerkelijk ervaring mee.

Succes met het kiezen van je nieuwe vloer.

Commentaar

Ik heb een trippelstoel met hoepelondersteuning. Erg prettig voor de dagen dat mijn benen niet willen. Wij hebben een vloer met geplakte pvc.

Afgelopen zomer zijn we verhuisd. We keken voor het nieuwe huis wederom naar pvc vloeren. De vloerenwinkel adviseerde ons echt geen klik pvc te nemen, om mogelijk verschuiven tegen te gaan.

Nu hebben we dus wederom geplakte pvc op de vloer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Klaartje Bekijk bericht
        De vloerenwinkel adviseerde ons echt geen klik pvc te nemen, om mogelijk verschuiven tegen te gaan.
        .
        Hmm, dat is jammer want onze volgende woning wordt een huurwoning en daar kunnen we geen pvc in plakken omdat dat er niet meer uit te krijgen is. Hopelijk komt er op korte termijn een alternatief voor ons.

Commentaar

Graag zou ik nog meer reacties willen lezen! Ik denk namelijk dat er genoeg mensen gebruik maken van een trippelstoel.

Commentaar

Heb geen pvc maar gewoon klik laminaat en door trippelstoel is hij ook op plekken wat gaan schuiven

Commentaar

Bezig...
            X