Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MS Hackathon -> nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

N2 2

Simpel lijkend, maar heel ingewikkeld:

Vermoeidheid meten met de ogen ovan MS patienten. Team Orikami!
    Karen
    Projectcoördinator MSweb:
    • Project Y 2017
    • MS Hackathon 2016

Commentaar

He VUMC gaat dit project aan laten sluiten op lopende onderzoeken. Alle juryleden zijn overtuigd van de goede bijdrage van deze technologie.
      Karen
      • Project Y 2017
      • MS Hackathon 2016

Commentaar

Nr 1

Team SBP: typen en fouten maken! Zoals ik nu awaarschijnlijk doe, haha
        Karen
        • Project Y 2017
        • MS Hackathon 2016

Commentaar

Eenvoudig, schaalbaar, mooi idee, ze krijgen d efondsen, de steun van IBM, adviesuren, etc. Zij worden ondersteund om dit verder uit te werken.
          Karen
          • Project Y 2017
          • MS Hackathon 2016

Commentaar

En nu is het evenemetnt ten einde, iedereen staat op, ik stop met typen en ga moe en zeeeer voldaan naar huis. Tot laterrr! XXX
            Karen
            • Project Y 2017
            • MS Hackathon 2016

Commentaar

Dankjewel Karen, en (nog maar een keer) alle andere vrijwilligers, inclusief de moderatoren natuurlijk, die hier ook aardig wat extra werk aan hebben gehad
              Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

Bedankt voor het delen van de top drie, Karen.
                Stuk voor stuk goede initiatieven

Daarnaast natuurlijk ook bedankt voor alle updates tussendoor.
                Goede reis terug naar huis en voor straks slaap lekker! Je hebt het top gedaan

Commentaar

Het zou fijn zijn geweest wanneer de teams een korte sv op papier hadden gegeven; door het af laten weten van de techniek weten we nu nog weinig. Dank je voor je verslaggeving Karen!

Commentaar

Karen en de rest van het MSweb-team, ook jullie bedankt voor het verbinden van de hardwerkende teams en de MS-ers thuis. Dankzij jullie is het een interactief weekend geweest en heeft iedereen die dat wilde iets kunnen bijdragen. Super dat jullie je hebben ingezet om dit tot een succes te maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-T535 met Tapatalk

Commentaar

Commentaar

Hoi allemaal,
                        Net veilig thuisgekomen en ook ik kijk terug op twee echt superdagen. Hier krijg ik energie van en in ons team voelde ik die energie continue. Ook het team online, met de moderators, Sara, en alle anderen deden vol enthousiasme en ook zonder al teveel overleg, vloeiend mee. Geef mij meer van die collega's!

Ik probeer komende week contact te krijgen met de teamcaptains en hen te vragen ons op de hoogte te houden van de verdere ontwikkelingen van hun product.

Morgen zal ik jullie meer informatie geven over de winnende teams. Tijd om dingen hier over op papier te zetten, voor publiciteit, hadden ze niet, sommigen hebben vannacht (gisternacht) doorgewerkt, echt keihard gebuffeld.

Dus morgen nog een berichtje van mij En we proberen jullie op de hoogte te houden.

Weltrusten!
                        Karen
                        • Project Y 2017
                        • MS Hackathon 2016

Commentaar

PS: en zien jullie dat Team CrowdCure iedereen nu bedankt door gebruik te maken van hun tijdelijke accountnaam Team Rood? Wat super van ze!
                          Laatst bewerkt door Sharon; 23 mei 2016, 08:29. Reden: Aangepast omdat Karen aangaf dat Team CrowdCure iedereen persoonlijk bedankt, dat is niet meer het geval.
                          Karen
                          • Project Y 2017
                          • MS Hackathon 2016

Commentaar

PS II: Hier meer informatie over het winnende team/product:

https://www.linkedin.com/pulse/insid...-erwin-redeman
                            Karen
                            • Project Y 2017
                            • MS Hackathon 2016

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Karen - MSweb Bekijk bericht
                              Hoi allemaal,
                              Alle hackteams weten inmiddels dat het forum er is voor hen, vanmorgen heeft elk team zich kort gepresenteerd. Dit zijn zoal de ideeën van de hackteams zelf. Ik zie overeenkomsten met de ideeën hier op het forum!
                              • Vermoeidheid: meten met beeldanalyse van ogen
                              • Dagelijks leven meten door combineren van vragenlijsten en bewegingssensoren op mobiles
                              • Ervaringen van mensen met MS wereldwijd delen
                              • Vermoeidheid en effect van stress meten
                              • Interface die vraagt hoe het met je gaat ook voor mantelzorgers
                              • MS en depressie: goede dagen herbeleven
                              • Met mobile devices/wearables o.a. pijn meten en combineren met open data (o.a. magneetvelden)
                              • Miss Jarvizz (Siri) meer leren over MS
                              • persobalized therapie via data verzameling en wearables
                              • Viamine D meten met Uv sensoren en combineren met biologicals
                              • Quality of life en energieniveau meten en hulp vragen aan kennissen
                              • Voeding en beweging meten
                              • Platform voor mensen met MS en met hun kennis het ontstaan van MS te ontdekken
                              Zou er een samenvatting van elk idee gepost kunnen worden met de namen van de teamleden?

.
                              Streef naar (zie #2 en Pierrot-Deseilligny et al., 2012)
                              1 - Vitamine-D-gehalte (25OHD): 125 nmol/L (100-150 nmol/L),
                              2 - Vitamine-D-inname (Vitamine D3): 1.000-5.000 IE per dag,
                              3 - Laat in februari bloedprikken en stel zonodig de dosis bij,
                              4 - zie Dosis-Respons Relatie.

Commentaar

BNR verslag

MSHackathon verslag van BNR (radio):

http://www.bnr.nl/nieuws/tech/103041...trijd-tegen-ms
                                Met vriendelijke groet,
                                Redactie MSweb

Commentaar

Bezig...
                                X