Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Twee MS patiënten uit Drenthe voor gratis laser fotonen case studie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Gezocht: Twee MS patiënten uit Drenthe voor gratis laser fotonen case studie.

Mijn naam is Kaj de Vries, ik ben film maker en laser fotonen therapeut
    in Hoogeveen (Drenthe).

Hier is al eens over geschreven op deze website zie:
    http://www.msweb.nl/mszien-2012-4/463

Ik ben hier niet om reclame te maken maar
    ben op zoek naar een paar mensen om gratis te behandelen voor een case studie want ik
    maak namelijk een film over mensen die weten te genezen van ‘ongeneesbare ziekten’.
    Een aantal van mijn collega’s behalen zoals enkelen weten veelbelovende resultaten met
    deze vorm van therapie en MS patiënten. Helaas beschikken hun niet over video apparatuur
    om dit vast te kunnen leggen voor anderen en dat is erg jammer en heb ik geen
    mensen met MS in mijn bestand.

Ik ben op zoek naar twee mensen uit omgeving Drenthe die MS in een
    verder gevorderd stadium hebben (bijvoorbeeld verlamming) en voor dit project
    gratis behandeld willen worden. De behandeling is geheel pijn- en risico- loos
    en het effect is al binnen enkele behandelingen voelbaar.

Dit alles ga ik doen zonder kosten voor de deelnemers, ik betaal alles
    ook eventuele ondersteunende supplementen. Het enige wat ik en ruil vraag is het
    herstel proces mogen documenteren op video voor mijn film middels een paar
    korte interviews na de behandelingen.

Kijk even www.herstartjegezondheid.nl voor een video waar ik en beroemt
    holistisch arts Roy Martina meer uitleggen over de therapie. In het kort hersteld het de cel
    communicatie van het lichaam waardoor het weer in staat gesteld wordt zichzelf te genezen.
    Deze balans is bij mensen met MS altijd sterk verstoord. Bij andere auto immuun ziekten
    zoals bij Reuma en astma worden ook hele goede resultaten bereikt.

Ik weet wat MS met mensen doet en dit vind ik heel erg. Misschien weten we nog
    niet waarom het immuun systeem myeline aan valt maar wat we wel weten is dat
    we de werking van het immuun systeem kunnen herstellen waardoor dit proces stopt.
    MS hoeft niet ‘’ongeneselijk’’ te zijn en wereldwijd werken vele therapeuten aan
    een oplossing zonder medicijnen, die op de lange termijn vaak meer kwaad dan goed
    doen voor andere organen in ons lichaam zoals de lever.

Als je in aanmerking wil komen voor deze case studie
    neem dan even contact met me op via voorkaj@hotmail.com
    en vertel even wat over je huidige situatie en in welk stadium je zit.
    De behandelingen vinden plaats in Hoogeveen u dient zelf voor vervoer
    te zorgen, de locatie is uiteraard rolstoel toegankelijk.

Aan de rest, heel veel sterkte. Als de film klaar is over een paar
    maandjes zal ik nog wel een linkje posten voor de geïnteresseerden.

Hoi Kaj,

Ik wil me best aanmelden maar woon niet in Drenthe.

Helaas..

Aleida

Commentaar

Al woonde ik wel in Drenthe zou ik nog niet gaan. Het mag bekend zijn dat er tot nu toe NIETS werkt om MS te genezen of minder te maken.

Remmers verminderen het aantal terugvallen misschien maar geen enkele therapie tot nu toe is effectief gebleken.

Als deze therapie wel zou werken was deze al wel even bekend geweest bij de heren neurologen en onderzoekers.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dannifan Bekijk bericht
        Al woonde ik wel in Drenthe zou ik nog niet gaan. Het mag bekend zijn dat er tot nu toe NIETS werkt om MS te genezen of minder te maken.

Remmers verminderen het aantal terugvallen misschien maar geen enkele therapie tot nu toe is effectief gebleken.

Als deze therapie wel zou werken was deze al wel even bekend geweest bij de heren neurologen en onderzoekers.
        Ik zal je het tegendeel bewijzen, zoals ik al zei weet van mijn collega laser therapeuten dat ze MS en Reuma gewoon genezen met deze therapie ZONDER medicijnen. Dat weet ik al lang, alleen is er nog niemand op mijn persoonlijke pad gekomen met MS en ik zou het toch graag in de film mee nemen. Dat deze therapie niet zo bekend is verbaast mij niets want ziekenhuizen zullen hier nooit mee gaan werken als je wilt weten waarom kijk even de informatie film. Het is tevens de beste manier om vergevorderde Lyme te genezen binnen 3 maanden. Ook binnen deze gemeenschappen weet men niet of nauwelijks van deze therapie af die vooral in Duitsland veel aanhang heeft. Ik ben in elk geval bereid op mijn eigen kosten een aantal mensen uit jullie eigen community te behandelen en hun herstel vast te leggen vanaf het begin tot het eind.

Dus wacht even met vooroordelen tot je de uitkomst hier van weet
        Laatst bewerkt door Kaj; 6 april 2014, 21:37.

Commentaar

Toch maar eens goed navragen. MenSen met ms en laseren gaan niet samen....

Sterk afgeraden door Neuroloog, oogarts en huidarts

Commentaar

"Wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn...dan is dat het vaak ook" !
            Dat is mijn eerste gedachte na het inlezen via de link.

Genezen van wel tientallen diverse (ernstige) aandoeningen met totaal verschillende oorsprong, uitsluitend door 1 methode ?

Sorry, dit gaat er bij mij echt niet in....

Commentaar

Wakker Geworden

Hoi Allemaal,

Van dit soort berichten word ik altijd wakker.

"Ik zal je het tegendeel bewijzen"

Als het zo ver is "van dat tegendeel" mag je me roepen. Dan ga jij rijk worden van mij, en ik van jou beter.

Wat wil een mens nog meer.
              Laatst bewerkt door Deelnemer21; 6 april 2014, 22:34. Reden: Och ja ik en taal.

Commentaar

Ik denk dat Zeiler wel wil. Die is altijd wel te porren voor iets alternatiefs, vooral als het gratis is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Genetic Bekijk bericht
                  Hoi Allemaal,

Van dit soort berichten word ik altijd wakker.

"Ik zal je het tegendeel bewijzen"

Als het zo ver is "van dat tegendeel" mag je me roepen. Dan ga jij rijk worden van mij, en ik van jou beter.

Wat wil een mens nog meer.
                  Ik wil helemaal niet rijk worden van niemand, laat me je gratis helpen en dan laat ik het woord gewoon aan jou over als je ECHT wakker bent geworden! Misschien dat anderen het dan kunnen geloven

Commentaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Artemis- Bekijk bericht
                      "Wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn...dan is dat het vaak ook" !
                      Dat is mijn eerste gedachte na het inlezen via de link.

Genezen van wel tientallen diverse (ernstige) aandoeningen met totaal verschillende oorsprong, uitsluitend door 1 methode ?

Sorry, dit gaat er bij mij echt niet in....
                      Ja dat was ook zeker mijn 1e gedachte toen ik hoorde over deze therapie na 10 jaar lang Lyme en Candida ellende te hebben gehad. De reden dat het tegen zoveel verschillende problemen werkt is omdat deze therapie geen medicijn is, nee het her activeert het vermogen van het lichaam zichzelf te helen. Als dat nog bij jullie correct werkte, dan zaten jullie hier niet. Ik moet zeggen dat ik wel verbaast ben over het skeptisme en vooroordelen. Laat het los, die neurologen weten niet beter en de farmaceutische industrie heeft ook niet op alles een antwoord. Het zal in elk geval geen laser therapie zijn want dit is niet te verkopen in een pil en aan genezen patiënten verdient men tevens geen geld.

Commentaar

Ik heb het niet alleen van de neurologen...
                        Het brengt echt schade aan bij MSers.
                        En die neurologen kwamen ook niet uit hetzelfde ziekenhuis.

Ik ben redelijk sceptisch, ja. Maar daarom heb ik mezelf gered uit vele alternatieve behandelingen. ook die waren veelal gratis, vanwege "studie" of "onderzoek".
                        En niet alle alternatieven zijn slecht.

Het is alleen wijsheid als je niet zomaar over die drempel te stappen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Candy Bekijk bericht
                          Ik heb het niet alleen van de neurologen...
                          Het brengt echt schade aan bij MSers.
                          En die neurologen kwamen ook niet uit hetzelfde ziekenhuis.

Ik ben redelijk sceptisch, ja. Maar daarom heb ik mezelf gered uit vele alternatieve behandelingen. ook die waren veelal gratis, vanwege "studie" of "onderzoek".
                          En niet alle alternatieven zijn slecht.

Het is alleen wijsheid als je niet zomaar over die drempel te stappen
                          We praten hier hopelijk over hetzelfde mag ik hopen, we praten over licht. Dat is voor niemand ''schadelijk''. Maar als je neuroloog het allemaal zo goed weet, waarom ben je dan nog niet beter?

Commentaar

Je hebt het over lasertherapeuten. Ja dat is licht maar niet gewoon licht.

Ben jij dan al eens een MSer tegengekomen, die genezen is?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dannifan Bekijk bericht

Ik ga hier toch tegen in Dannifan...........Sinds ik LDN gebruik ben ik behoorlijk vooruit gegaan en velen met mij. Mijn klachten zijn heel erg verminderd. Mijn leven heb ik een heel eind terug. En wat ook belangrijk is geen bijwerkingen. Immuunsysteem wordt versterkt

Neurologen weten ook niet alles en vertellen ook niet alles

Commentaar

Bezig...
                              X