Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supersnelle PPMS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door JudithS Bekijk bericht
    wat bedoel je met MS op fiber?
    supersnel internet met fiber, de reclameslogan vd internetproviders in Vlaanderen
    ms op speed

Jammer genoeg zou het geen wedstrijdje mogen zijn maar ik ken nog iemand bij wie de turbo op staat. Ook 1 patiënt bij wij het serieus versneld is sinds ze spms heeft

Commentaar

[QUOTE=1207;n474688]
      supersnel internet met fiber, de reclameslogan vd internetproviders in Vlaanderen
      ms op speed
      Laatst bewerkt door JudithS; 14 februari 2020, 12:00.
      Judith

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht

Jammer genoeg zou het geen wedstrijdje mogen zijn maar ik ken nog iemand bij wie de turbo op staat. Ook 1 patiënt bij wij het serieus versneld is sinds ze spms heeft
        Wat mij vooral dwars zit is niet eens de achteruitgang maar de vraag of mijn levensverwachting nu ook korter is, raakt mijn tijd sneller op zeg maar. Want dan ga je toch andere keuzes maken...
        Judith

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JudithS Bekijk bericht
          Wat mij vooral dwars zit is niet eens de achteruitgang maar de vraag of mijn levensverwachting nu ook korter is,
          volgens mij verkort de levensverwachting niet maar zijt ge, lijkt mij logisch, wel sneller compleet hulpbehoeftig. Ik denk dat het bij mij eerder zo zal gaan, ondertussen rollen.
          Bij mij zal het alleszins geen verhaal worden dat ik op mijn 65e kan zeggen dat ik al 30j ms heb

Commentaar

Hoi Judith,
            Het kan snel gaan. Ik heb nu 10 jaar ppms. Binnen 2 maanden zat ik in een rolstoel. Kon toen niet meer los lopen en nog wel een half jaar geprobeerd. Een horrorfilm.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Commentaar

Hoi Judith

Wat vervelend voor je.
              Ik heb ook ppms kan maar net half uur lopen en voor lange afstanden rolstoel.
              Lopen was al jaren slecht .
              Sinds 2015 diagnose maar het verloop ervan is gelukkig langzaam. Wel problemen met spasmes maar mag niet klagen.
              Wat ik daarmee wil zeggen elk ms verloop is anders.
              Ik hoop dat het bij jou ook rustiger wordt.
              Goed dat je naar de VU gaat.
              Sterkte.

Groetjes Bets

Commentaar

Bezig...
              X