Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

alfa liponzuur

Alles omtrent voeding en supplementen
mammoet

Bericht door mammoet »

ik slik op aanraden van mijn orthomoleculair arts o.a. visolie capsules. daar zit epa in, eicosapentaeenzuur en dha, docosahexaeenzuur.

Dit gaat in dezelfde richting, maar wat nou precies het verschil/overeenkomst is, is me niet helemaal duidelijk. Weten jullie dat?

en Francien, pillen van Biochem? wat is dat dan precies en in welke dosering gebruik je die?
RoOsJe *59

lijnzaadolie.

Bericht door RoOsJe *59 »

lijnzaadolie.

valt lijnzaadolie ook onder ALA?
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=Fransien;742935]Slik al 2 1/2 jaar op aanraden van een orthomoleculair arts elke dag zo'n pil van Biochem.

Samen met nog andere vitamines en mineralen; B12, D, selenium en chroom en tavonin en ook LDN.

Ik ga al 2 jaar niet meer achteruit maar vooruit en ben nu al een poosje stabiel en kan alles weer al is het met mate natuurlijk.[/QUOTE]

Goed zeg!!
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=betty36;742932]hoeveel moet je hier van innemen dan?
groetjes betty[/QUOTE]

Die vraag kan de beheerder (marja) van dit forum beantwoorden:

[url]http://hormonaledisbal.forum2go.nl/vrag ... n-f13.html[/url]
Sun

Bericht door Sun »

[QUOTE=Fransien;742935]Slik al 2 1/2 jaar op aanraden van een orthomoleculair arts elke dag zo'n pil van Biochem.

Samen met nog andere vitamines en mineralen; B12, D, selenium en chroom en tavonin en ook LDN.

Ik ga al 2 jaar niet meer achteruit maar vooruit en ben nu al een poosje stabiel en kan alles weer al is het met mate natuurlijk.[/QUOTE]

Fransien, geweldig! Hartstikke fijn dat je nu al zo lang stabiel bent en alles weer kunt.
Ik ondervind dat ook en kan het onderschrijven: alles met mate. Maar geldt dat niet voor iedereen?

Ik wist niet precies wat Tavonin was en heb het opgezocht. Dit vond ik:
De werkzame stof in Tavonin is ginkgo biloba.

Ginkgo zorgt dat het bloed makkelijker door de vaten stroomt. Het wordt voor veel toepassingen gebruikt, maar de werkzaamheid is vaak niet bewezen. Wel is de werkzaamheid aangetoond bij de doorbloedingsstoornis etalagebenen. De medische term voor etalagebenen is claudicatio intermittens.

Fransien, werkt Tavonin ook tegen bijvoorbeeld kramp in je benen? Ik vraag het me af.
Niet dat ik daar nu nog last van heb: LDN heeft dat laten verdwijnen. Maar voor andere mensen hier die last van kramp hebben en geen LDN gebruiken, zou dit wel goed nieuws zijn.
RoOsJe *59

niemand?

Bericht door RoOsJe *59 »

niemand?

hallo

heeft niemand antwoord op mijn vraag (8 december) of lijnzaadolie ook onder het ALA-verhaal valt?:???:
Abby.

Bericht door Abby. »

Ben benieuwd hoeveel mg jullie (de ervaarders) nemen per dag?
Sun

Bericht door Sun »

[QUOTE=RoOsJe *59;744164]heeft niemand antwoord op mijn vraag (8 december) of lijnzaadolie ook onder het ALA-verhaal valt?:???:[/QUOTE]

Ik heb geen idee, Roosje. Daar zal je even voor op Google moeten kijken.

Maar ik hoor van diverse kanten dat Alfa Liponzuur ofwel ALA veel mensen goed doet.
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=Sun;761032]Ik heb geen idee, Roosje. Daar zal je even voor op Google moeten kijken.

Maar ik hoor van diverse kanten dat Alfa Liponzuur ofwel ALA veel mensen goed doet.[/QUOTE]

Roosje, ik weet het nog steeds niet, heb jij er al meer over gelezen'?'
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp