Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

alfa liponzuur

Alles omtrent voeding en supplementen
Suzan

Bericht door Suzan »

Op de verpakking staat niets over langzaam opbouwen, o.i.d. dus ik slik gewoon gelijk 300 mg.
Tenslotte wordt dat ook op het potje geadviseerd.

Ik wil de werking van dit supplement niet overschatten, het is tenslotte een supplement, dus ga er maar van uit dat ik mezelf niet overdoseer met 1 zo'n dagelijks pilletje. ;)
Christian

Bericht door Christian »

Staat er bij jou niet 2x daags 300mg ? Ik gebruik het al een tijdje 1 en soms 2 per dag maar merk er niets van. Hopelijk doet het wel wat op de lange termijn.
Klick

Bericht door Klick »

er staat

Volwassenen nemen tweemaal daags twee capsules, bij voorkeur bij een maaltijd.

ik heb deze
[url]https://www.bodyenfitshop.nl/andere-pro ... ans-pride/[/url]

dat komt dus neer op 400mg per dag
ik zit nu op 200 en merk wel degelijk verschil
volgende keer bestel ik de 300mg capsules ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik heb tabletjes van [URL="https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/pro ... -tabletten"]Lamberts[/URL], 300 mg.

Op mijn potje staat "Neem dagelijks tot 2 tabletten met of zonder eten, tenzij anders geadviseerd. Voor een algemene antioxidant ondersteuning volstaat een lagere dosering van 1 tablet per dag"

Ik zit nu sinds vier dagen op 1 tabletje, en ik moet zeggen dat ik nog niets merk.
Misschien als ik twee tabletten ga slikken.
Maar ik wil het eerst nog even de tijd geven, ik ga er van uit dat ik niet onmiddellijk effect bemerk.
Suzan

Bericht door Suzan »

Na drie weken mag ik wel concluderen dat er geen waarneembaar verschil te melden valt... Misschien doet het wel iets, maar [I]ik [/I]heb het i.i.g. niet in de gaten. :D
Klick

Bericht door Klick »

ik voelde me al een poosje minder.. het was echt merkbaar een stap terug. Toen opeens bedacht ik me ik slik mn zuur niet meer, potje was leeg..
snel nieuw besteld 300mg en 2 dagen later :D:D weer slok energie terug. Het was niet de bedoeling, ik dacht even er komt gedoe aan, maar het was een goede test :cool: :cool:
Klick

Bericht door Klick »

energie in een potje
even uppen :cool:
Jantien

Bericht door Jantien »

Sinds een week gebruik ik R-Alfa Liponzuur + Biotine.

1 Capsule bevat: 100 mg R-Alfa liponzuur en 700 mcg Biotine. Ik neem er 2 per dag.

Op mijn potje staat: innemen 30 minuten voor een maaltijd. Ik neem het in voordat ik opsta, dus voor het ontbijt.

Ik kan nog niet echt zeggen of het iets doet. Ook geen bijwerkingen gelukkig. Maar even afwachten.
Klick

Bericht door Klick »

weet iemand of je dit kan slikken in combinatie met tecfidera?
Nessa

Bericht door Nessa »

Waarom zou dat niet kunnen Klick?

In het ziekenhuis weten ze van mijn supplementengebruik en is er bij mijn start met Tecfidera iig nooit gezegd dat dit niet kon.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp