Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Prof. George Jelinek forum (OMS)

Alles omtrent voeding en supplementen
jossi

Prof. George Jelinek forum (OMS)

Bericht door jossi »

Ik wil hiermede wijzen op het forum van professor Jelinek. Hoe je de ziekte onder controle kan krijgen en echt niet verder achteruit hoeft te gaan (en zelfs kan verbeteren !). Een schat van (puur wetenschappelijke)
informatie. O.a. een betoog aangaande hoe de wetenschappelijke publicaties tot stand komen (voor velen een totaal nieuwe kijk) en daarbij veel manipulatie een rol speelt.

Zeg niet meteen: onzin etc., maar lees het eerst eens een tijdje.

Neem de tijd: het is erg veel.

Jossi
joge

Bericht door joge »

Heb je een hyperlink voor ons?
jossi

Bericht door jossi »

Gewoon OMS (overcoming multiple sclerose), Jelinek intypen. Ik ben verder een nitwit op de computer; sorry.
Zijn boek is overigens nu in Australie en Nieuw-Zeeland geheel GRATIS.
Overal in de wereld - maar vooral in Australie - krijgt het steeds meer bekendheid en steun.

Jossi
Jolande

Bericht door Jolande »

[url]Www.overcomingmultiplesclerosis.org[/url]
Het is weer een ijdeltuit die swanks ideeen over vetarm wil uitbuiten.
Je kunt zijn boek kopen, niks gratis, en ja hopeloze mensen lezen graag hoe ze hun ziekte kunnen 'overcomen' :cool:
Met maar een beetje common sense en kennis van zaken prik ik je al gauw door de gigantische warboel van tegenstrijdigheden, u bent gewaarschuwd, inderdaad ik ben erg tegen valse hoop en onzin, meneer jelinek is een vieze kwakzalver pur sang.

Neemt niet weg dat een ieder vooral zelf tot die of andere constatering moet kunnen komen, succes maar blijf wel kritisch en oplettend want hij brengt het leuk voor de oppervlakkige, hoopvolle lezer :cool:

Laat ik wat citaten van deze dwaas plaatsen, staat letterlijk op die prachtige site van hem:
. In ms and cancer, something goes wrong with the message.
. Faith! Geloven mensen! Heb vertrouwen en het komt goed!
. Positivity! Kom op mensen luister naar deze professor! Ik als negatieveling zou al lang onder de zoden moeten hebben gelegen, helaas jooltje is symtoomvrij na een medische ingreep van een uurtje ;)
. Counseling :haha:
. Writing down feelings
en dan natuurlijk swanks vetarme dieet, nou mensen dit is echt rocket science, geef die man ajb de nobelprijs, en ook een voor onze jossie die blijkbaar erug goed kan LEZEN :cool:

Hier zou die mevrouw spaink eens iets over moeten schrijven ;)
jossi

Bericht door jossi »

Oh Jolande toch: bedankt voor het plaatsen van de link. En waar ik al bang voor was: meteen schreeuwen en niet eerst uren/dagen lezen en denken.

Nee, zijn boek is wel gratis in Australie en Nieuw-Zeeland (eerst lezen en dan pas roepen, dompie). Elders moet je gewoon betalen voor het boek.
Er zijn echt mensen waar het niet om het geld gaat. Als gerenommeerd professor is geld geen item meer voor hem.
Verder reageer ik niet meer. Gewoon lezen, als je slim bent. Het staat boordevol informatie. Als je goed doorzoekt: er komt geen eind aan.
Hij legt overigens uit waarom Swanks onderzoek erg goed was, en waarom het door "het establishment" terzijde is geschoven. MISDADIG. Ook legt hij uit waarom voeding etc een juiste remedie is, en medicijnen juist alternatieve geneeswijze zijn. Zijn betoog duurt wel 1 1/2 uur, maar is zeer boeiend.

Jossi
Jolande

Bericht door Jolande »

Ja jossi, het gaat die lui zeker niet om geld, maar wel de aandacht, de status, de roem, wie wil geen verlosser zijn, hij is het in ieder geval niet, misschien voor jou wel en wat koala beertjes, maar ajb zoiets is niet serieus te nemen :cool:
jossi

Bericht door jossi »

Weet je Jolande: je onthoud anderen bewust van informatie. Dat is erg kwalijk. Ben je gelieerd aan de farmaceutische industrie of zo ?

Het lukt je elke keer weer: aandacht afleiden. Het lijkt je beroep wel.
Geeft niet: ik ga goed (vooruit) en vele anderen ook. Ik wil alleen maar dat ook anderen deze informatie krijgen. Gewoon informeren; wat je er mee doet, moet je zelf weten. Ik vertel geen idiote onwaarheden en leugens zoals jij doet.

Jossi
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Ik heb de site eens bekeken, maar kan nergens vinden dat het boek gratis is in Australië en Nieuw-Zeeland.

Ik heb wel wat moeite met de grote koppen "evidence based" en "cure MS". Het dieet is zo streng dat veel mensen moeite hebben om het vol te houden.

Ik heb met dit soort programma's altijd eenzelfde dubbel gevoel als bij "therapietrouw" van de farmaceuten. Aan de ene kant kan het daadwerkelijk helpen en mensen het gevoel geven weer meer controle over hun leven te hebben, aan de andere kant geeft het bij elke terugval een extra schuldgevoel want "je hebt je zelf niet aan het regime gehouden".
Jolande

Bericht door Jolande »

Ik plaats een link zodat mensen zelf kunnen lezen, dus dat ik kwalijk mensen info onthoud is weer jossi ge oh.

Farmaceutische industrie, nee, waar heb je me ooit ms medicatie zien aanprijzen? Ook weer stelselmatig jokken :cool:

Aandacht afleiden, nee meer mensen attenderen :cool:
Het verleidelijke van dit soort sites is dat het mensen snel meesleept in een wereld van pertinente onzin, eng!

Vele mssers gaan goed vooruit, blij!
Hou op met het te koppelen aan jelinek!

Ik wil ook dat mensen EERLIJK worden geinformeerd!

Ik lieg? Goed hoor Jossi, blijf jezelf maar belachelijk maken, valt niemand op :cool::haha:
Jolande

Bericht door Jolande »

Voor de broodnodige informatie:
Lees dan ook het boek van Ann Boroch met de titel
"HEALING MS"
Staan exact dezelde punten in genoemd :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp