Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Prof. George Jelinek forum (OMS)

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

Wat is er mis met het nederlandse oms topic op msweb?
Je kunt dat soort dingen toch net zo goed hier centraal houden? :cool:
Daarnaast, zoveel stelt het ook weer niet voor, lo fat ontstressen en mediteren :cool:
Misschien kan onze biowortel extremist jossie er lekker bloggen, beter voor hier, dat dan weer wel :haha:
mammoet

Bericht door mammoet »

Misschien gewoon wat extra ruimte om er over te discussieren?

Misschien handig voor een deel van ons, dat er stukken vertaald worden naar het Nederlands?

Misschien dat bepaalde (afkrakende) reacties niet getolereerd worden?
Joyceje

I rest my case!

Bericht door Joyceje »

I rest my case!

Dan kan ik eindelijk afscheid nemen van deze site en kunnen er onderwerpen besproken worden zonder dat er van die azijnzeikers tussendoor zitten die het ergens niet mee eens zijn maar er wel zo nodig continu op moeten reageren.
Have a nice life Jolande en veel plezier met je gezanik of dit forum. Ik heb het helemaal gehad met types zoals jij!
Jolande

Bericht door Jolande »

Aha, je MOET het er dus mee eens zijn, nou lekker objectief forum wordt dat :haha:
jossi

Bericht door jossi »

Wat goed van je Joyce.

Een type als Jolande (ze is de enige) is ook te erg voor woorden. Zo onbeschoft, zo dom, zo irritant. Ongelooflijk dat dit forum dit tolereert. Zoiets wordt op geen enkel ander forum toegestaan. Kenmerkend voor dit forum.

Het Australische forum bekijk ik regelmatig, en ik reageer, discussier, vraag etc. ook vrij vaak. Nu maar hopen dat jouw forum een succes - met veel leden - gaat worden.

Groet,
Jossi
Jolande

Bericht door Jolande »

Hey Jossie :)
Dit forum laat ruimte voor open debat, inderdaad!!
Als je het met minder verstandelijk vermogen moet stellen dan lijkt het me ook lastig om tegengeluiden goed te interpreteren en daar objectief over na te denken, dus is een oogkleppen forum inderdaad een optie voor je :cool:

In bericht #4 staat een opsomming van uitspraken van prof jelinek die voor zich zelf spreken, daarop heb ik, zelf van expert jossie, nog geen inhoudelijke reactie gezien :cool:
De oppervlakkigheid is zo typerend voor dit soort kwakzalvers + aanhang, dus ja een eigen forum is inderdaad een wijs plan, byebyeee :moe::haha:
Marsei

Bericht door Marsei »

Jossi, nu je toch bezig bent zou je misschien ook even naar je eigen uitlatingen kunnen kijken. Uitspraken als [QUOTE]Hoe je de ziekte onder controle kan krijgen en echt niet verder achteruit hoeft te gaan (en zelfs kan verbeteren !) [/QUOTE] zijn geen fijne uitspraken. Feitelijk zeg je dat bij achteruitgang iedereen daar zelf verantwoordelijk voor is. Waaruit blijkt dat de OMS levenswijze voor [I]iedereen[/I] de oplossing is?
jossi

Bericht door jossi »

Hippocrates: "let food be your medicine, and medicine your food".
"You are what you eat".
Deze uitspraken zijn wat stelliger dan mijn "kan", "hoeft".
Maar de eed van Hippocrates wordt ook nog maar met een korreltje zout genomen.

De fatsoensnormen zijn hier op dit forum dusdanig ver te zoeken, dat ik hier (in principe) niet meer zal reageren. Het is mij een brug te ver, c.q. niet mijn stijl.

Jossi
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Hippocrates dacht ook dat ziektes veroorzaakt werden door een disbalans in de vier "humors" en dat het menselijk lichaam bestond uit bloed, gele gal, zwarte gal en slijm. Daar zijn we inmiddels ook van teruggekomen.

Voeding is zeker van groot belang voor de gezondheid, maar niet alles kan alleen aan voeding worden opgehangen. Ik ben het met Marsei eens dat het niet prettig klinkt als je je klachten "aan jezelf te danken hebt". Een dieet werkt niet voor iedereen en is, zoals op het forum van Jelinek vaak te lezen is, ook niet voor iedereen vol te houden.
jossi

Bericht door jossi »

Ik heb NOOIT gezegd dat je klachten/ziekte aan jezelf te danken hebt.
Er zijn wel vaker dingen in mijn mond gelegd, die ik nooit gezegd heb (zo onder de gordel). Vandaar: o.a. ook daarom kom ik hier niet meer.

Jossi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp