Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Cannabis

Alles omtrent voeding en supplementen
Hannes

Bericht door Hannes »

Hoi Pokey,

[QUOTE=pokey;998456]in de bediol is het THC gehalte waarschijnlijk minder dan bij de bedrocan vandaar dat je geen high krijgt ?
Dat klopt! Maar het moet inderdaad wel goed tegen de pijn werken. Maar ik ben denk ik te voorzichtig met inhaleren.
Er staat nu een spacecake in de oven, best spannend vind ik dat! En vraag me af of ik wel de goede dosis heb.. :???::huh:
RoOsJe *59

Eet smakelijk, maar.........

Bericht door RoOsJe *59 »

Eet smakelijk, maar.........

Eet niet teveel in één keer, want het duurt ongeveer 1 1/2 uur voor het effect op z'n top is:wauw:, en volgens mij is het sterker dan roken of thee. Het blijft wel langer "hangen".
Wil je laten weten hoe het bevalt?
RoOsJe *59

Cupcakes

Bericht door RoOsJe *59 »

Cupcakes

Ik heb ook wel eens spacecake(jes) gebakken en dan maakte ik daar kleine cakes van.
Zo had ik per keer "steeds evenveel". [I]Dacht ik:D[/I]
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=Hannes;999131]
Er staat nu een spacecake in de oven, best spannend vind ik dat! En vraag me af of ik wel de goede dosis heb.. :???::huh:[/QUOTE]

En......gelukt...of.:???:
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ben ook benieuwd!
RoOsJe *59

@mira

Bericht door RoOsJe *59 »

@mira

Dag Mira
Bevalt je thc/cbd olie?

En heb je deze zelf gemaakt of gekocht? (Waar?)
RoOsJe *59

@hannes

Bericht door RoOsJe *59 »

@hannes

Hey hannes,
Hoe is het gegaan met de cake?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik ben erg nieuwsgierig welk effect cannabis bij mij heeft (vooral op mijn benen), en overweeg dan ook om eens een coffeeshop binnen te lopen. Ik rook, dus dat lijkt me de makkelijkste optie.
Maar naar welke soort vraag je dan? Hebben ze ook voorgedraaid in een acceptabele dosis, of laten jullie hem uit gaan en roken de volgende dag verder? Mijn laatste jointje was zo'n 20 jaar geleden, en knetterstoned worden was nou ook weer niet mijn bedoeling.
liek1

Bericht door liek1 »

Je kan het beste een voorgedraaide kopen. Zit normaal niet zoveel in. Je veaagt gewoon naar de minst sterke soort.

Enne als het 20 haar geleden is voor je zou ik beginnen met een aantal hijsjes en niet meteen een hele joint. 😉

Wacht even een half uur hoe je je voelt, je kan altijd nog meer roken.
steentje

Bericht door steentje »

Bij mij werkt hazemix het beste. Pas wel op, tegenwoordig veel sterker dan vroeger. ......;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp