Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Cannabis

Alles omtrent voeding en supplementen
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Jrs77,

De persoon achter de balie kan je (tenminste, dat horen ze te kunnen) je heel goed adviseren.
Als jij aangeeft waar je het voor wilt gebruiken en welk effect je wenst, weten ze precies wat en hoeveel je moet hebben. ;)
Hannes

Bericht door Hannes »

Sorry voor mijn late reactie over mijn ervaring met spacecake... maar ik kijk niet zo heel vaak op het forum en ik heb geen mail gekregen dat ik reacties heb gekregen...

Maar ja, hij is gelukt! En ik heb nu voor een maand afgemeten porties in de vriezer. Ik durfde niet meteen de "volledige dagdosis" te nemen, dus ik heb het rustig opgebouwd.
Sinds afgelopen maandag zit ik op de gewone dosis. Tja, het is smerig, wel eetbaar... ik heb het idee dat ik fitter ben, helderder, maar wel nog steeds erg moe. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. De pijn is minder al had ik gisteren wel een slechte dag. Misschien is het nog vroeg om te zeggen of het wel of niet werkt. Ik ben in ieder geval niet stoned hiervan of andere rare dingen. ;-)
Ik ben nu ook lid van een Facebook groep (Medicinale canabiS), groep voor mensen met MS die mediwiet gebruiken. Hier lees ik ook dat veel mensen olie gebruiken en er veel baat bij hebben. Misschien dat ik na de spacecake ga proberen om olie zelf te maken.
Roosje, merk jij al iets van die olie?
RoOsJe *59

Olie

Bericht door RoOsJe *59 »

Olie

Hey Hannes,

Fijn dat het helpt.

Ik heb de cbd-olie die me tot nu toe prima bevalt.
De zenuwpijn:grrr: is een stuk minder (lees: beter mee te dealen:haha:)

Als je zelf thc-olie wilt gaan maken moet je er wel rekening mee houden dat je voor een flesje van 10 ml.
15 gram wiet:eek: nodig hebt.

Fijne zaterdag.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[url]Www.wietoliewerkt.com[/url]

Ook weer allerlei weetjes.;)
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Ik ben een beetje uit gevaporiseerd met mijn mediwiet.Het ging me steeds meer tegenstaan, ook vanwege de lucht die er bij vrijkomt. Niet lekker.

Ik ga daarom de 15 gram die ik nog heb omzetten naar wietolie.

Er zijn voldoende filmpjes te vinden op joeptjoep met uitleg hoe te doen. Alcohol e.d. is in huis, ik zit nog op een paar spulletjes te wachten en dan proberen maar.

Hopelijk gaat dat beter werken. Mijn vapo zal ik dan hier wel voor een klein prijsje te koop zetten.
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

ducaatje

Bericht door ducaatje »

Vandaag heb ik gelijk maar de wietolie gemaakt van 15 gram Bediol. Omdat het mij zo tegenstond om te inhaleren, had ik nog zoveel liggen.

Flessenwarmer, pompje, alcohol (nog uit Italie), babyfles en borrelen maar. Het kost toch nog wel enige tijd om het te maken, maar uiteindelijk heb ik nu 1 1/2 pipetflesje wietolie.

2 druppeltjes onder de tong gedaan. Bah, wat is dat smerig. Maar even laten gaan en daarna wat water, dan is die smaak vrij snel weg.

Nu maar wachten of het ook op deze manier effect heeft.

Wie dus een vaporizer wil......
deze is het
[url]http://www.multihigh.com/images/large/v ... 00_LRG.jpg[/url]

voor een klein prijsje over te nemen. Je zult alleen zelf een nieuw mondstuk e.d. moeten kopen, maar dat kost niet veel. Uit hygienische overwegingen doe ik die er nl. niet bij.
RoOsJe *59

@ducaatje

Bericht door RoOsJe *59 »

@ducaatje

Hebben de druppeltjes onder je tong wel effect gehad????
Want dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Jazeker, veel meer ontspannen spieren en minder pijn. Daarnaast als een roos geslapen.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

:goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp