Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Cannabis

Alles omtrent voeding en supplementen
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

@fratema; Ik snap je enthousiasme en kan alleen maar hopen dat het je blijft helpen! Dat is die cbd olie van Jacob Hooy neem ik aan? Ik wilde de spray van hun proberen, maar werd hier op het forum gewaarschuwd voor de bijgevoegde ingrediënten die dan weer niet goed zijn bij MS :(

Zelf ben ik sinds een week aan de cbd olie van kruidvat; net zo goor als die van de tuinen (:ogen: ;) ) en ik ben nog op zoek naar welke dosis. Afgelopen nacht 3 druppels...en ik sliep vrij goed vannacht. De zenuwpijn kan ik niet echt goed zeggen of het daar wat voor doet...maar komende nacht ook maar weer 3 druppels ;)

@tracy; die smaak vind ik dus ook vreselijk...en neem daarna meteen iets te eten, drinken of een sigaretje of het weg te krijgen...:o
Fratema

Ik had al eerder CDB-olie geprobeerd maar dat deed toen niets

Bericht door Fratema »

Ik had al eerder CDB-olie geprobeerd maar dat deed toen niets

Maar deze, inderdaad van Jacob Hooy, is bijna 2x zo sterk. De vorige was 1,5%, deze 2,8%. Zou dat het wezen?

Over druppels.... je moet onder de tong druppelen, hoe je dat zou kunnen tellen, geen idee. Ik zuig gewoon een centimeter op in de pipet. Blijkbaar de goed dosering.

En de smaak, ja, het is vies. Lijkt me een mooie smoes om weer lekker te gaan roken :haha: maar dat doe ik toch maar es niet. 2½ jaar gestopt en nog steeds zeer gevoelig voor de verleiding :o
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ondervind geen nadelen van het gebruik van de CBD active+ spray (in water oplosbare CBD).

Ik denk ook dat er in verhouding maar heel weinig in zit, het is tenslotte een hulpstof.

Maar wellicht is de één er gevoeliger voor dan de ander.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Leuk voor jou Fratema! Voor mij doet het niets al drink ik een hele fles.:ogen:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

@fratema; ja dat zou zeker een verschil kunnen maken lijkt me. Heel benieuwd hoe je komende nacht gaat! Enne...dat weet ik nog, dat je ging stoppen. Je doet het beter dan ik ;)

@knillis; is dat niet met alles met MS? Dat vind ik nou juist zo frustrerend, Je zoekt naar antwoorden, naar herkenning...maar het is voor ieder op zich weer anders hoe dingen wel/niet werken...:(
Knillis

Bericht door Knillis »

Eigenlijk geldt dat voor iedereen voor àlles wat we eten en drinken, dus voor alles wat wordt ingenomen of ingespoten.

Ieder mens is uniek, dus ieder mens reageert weer anders op voedingsmiddelen, medicijnen, dranken etc.

Daarom werkt het ene dieet wel bij de één en niet bij de ander, krijgt de één bijwerkingen en de ander niet.

Een man reageert weer anders als een vrouw en voor een kind is het nog weer anders, maar leeftijd is denk ik in het algemeen iets waar rekening mee gehouden moet worden.

Ieder mens heeft dus eigen zijn of haar eigen recept nodig maar vindt dat maar eens uit.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

mooi verwoord knillis :ja:
Fratema

Teleurgesteld

Bericht door Fratema »

Teleurgesteld

Vannacht weer ouderwets wakker geworden om 4 uur met pijn
En het lopen gaat ook weer k**

Wat nu
tracy

Bericht door tracy »

Jammer Fratema dat de positieve werking niet doorzet.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

niet leuk :( :(
Maar toch nog even een paar keer proberen? Als het je 3 van de 7 nachten helpt, is het misschien toch de moeite waard?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp