Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De totale revisie

Alles omtrent voeding en supplementen
neuron

Bericht door neuron »

[QUOTE=leeuwtje-nl;878725]AngelNoa, jij hebt tenminste nog een bestaande reactie verwijderd. Maar een reactie "n.v.t."??[/QUOTE]

@leeuwtje-nl
Als je het profiel van Sensei Bones bekijkt staat daar n.v.t.

en ik heb een hekel aan mensen die hun profiel niet invullen dus hun berichten zijn wat mij betreft dan ook n.v.t.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Ik ben razend benieuwd. MS kan dus inmiddels via een internetforum genezen worden!
Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=Sebastiaan;878848]Ik ben razend benieuwd. MS kan dus inmiddels via een internetforum genezen worden![/QUOTE]

Dat opent heel nieuwe perspectieven: De ziektekostenverzekeraar gaat MSweb betalen ;)
joge

Bericht door joge »

Genoeg gegniffeld. We zitten hier in 'anders bekeken', en ik wil 't wel 's anders bekijken. Ik heb niet het idee dat SB hier aan verdient of dat het ons wat kost. Laat maar komen! Ik ben oprecht benieuwd!
romaysa

Bericht door romaysa »

Ik ben ook oprecht benieuwd
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=joge;878886]Genoeg gegniffeld. We zitten hier in 'anders bekeken', en ik wil 't wel 's anders bekijken. Ik heb niet het idee dat SB hier aan verdient of dat het ons wat kost. Laat maar komen! Ik ben oprecht benieuwd![/QUOTE]

:goed:
M&MS

Bericht door M&MS »

Maar jongens en meisjes, je kan alles wat SB te zeggen heeft vinden in "ready to rumble. (te vinden via de profiel van deze persoon)

Ook die stond in Anders bekeken.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ja M&MS, maar daar gaf hij aan hier nieuwe info te willen plaatsen. En daar start hij dit topic ook weer mee. Zijn denkwijze staat in het genoemde topic, maar de rest komt nog, volgens zeggen.
merel

Bericht door merel »

Hallo Sensei Bones,

Het forum leent zich niet voor hetgeen jij kennelijk voor ogen hebt. In een persoonlijke mail zal je dit nader worden uitgelegd.

Omdat wij als moderatoren niet achter deze topic staan en om verdere misverstanden en/of discussie te voorkomen, wordt deze topic gesloten.

Groet,
Merel
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp