Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De totale revisie

Alles omtrent voeding en supplementen
Sensei Bones

De totale revisie

Bericht door Sensei Bones »

Inleiding

De meesten denken dat er niets aan m.s. kan worden gedaan. Sommigen zijn er echter van overtuigd dat een m.s.-patient zijn/haar gezondheid wel degelijk sterk kan verbeterenen en de ziekte zelfs geheel of vrijwel geheel kan overwinnen. Daar kan je boos of verdrietig over worden. Dat is begrijpelijk maar ook redelijk zinloos. Je kan ook luisteren was die ander er van denkt en het één en ander uitproberen. Er wat van leren en vooral ervaren.

Je gaat via dit topic de informatie krijgen waarmee je jouw situatie zelf kan verbeteren/herstellen. Je zal daarvoor zelf aan de slag moeten. Er zullen daarbij momenten zijn dat er van alles loskomt, wat een tijdelijk onprettig gevoel kan geven. Er zullen ook mooie momenten zijn van totale blijdschap.
Sommige dingen zullen als radicaal overkomen. Dat kan ook niet anders als je iets 'radicaals' wil bereiken. Nadat je de dingen hebt ervaren zal je er anders over denken. Lees, leer en ervaar de delen die hierna komen. Bouw het rustig op en ga er dan voor.

Je kan hier negatieve kritiek geven en daarmee jouw lotgenoten storen die wel geïnteresseert zijn. Je kunt het beter verder bestuderen en ervaren door het te doen. Kritiek geven zegt meer over jezelf dan over diegene waar je het tegen hebt.

Disclaimer: dit is géén vervanging van je huisarts. Bij medische vragen of klachten kan je bij hem/haar terecht.

Binnenkort wordt er in dit topic het eerste deel geplaatst.
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Is het voor onze gemoedsrust niet verstandiger om dit aan je vorige topic te koppelen?

Nog een reclametoplc vind ik hier niet op zijn plaats....
tux

Bericht door tux »

wat Candy zegt
andre1966

Bericht door andre1966 »

Gelukkig, ik was al bang dat ie niet terugkwam :???:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

**wist reactie**
neuron

n.v.t

Bericht door neuron »

n.v.t

n.v.t.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

(Ik vraag me toch wel af waarom er 2 reacties worden geplaatst die geen enkele inhoud bevatten...)
aleida

totale revisie

Bericht door aleida »

totale revisie

Van mij mag je, Sensei.

Ben wel toe aan totaal gereviseerd te worden.
Zo voor de winter..


Aleid
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=leeuwtje-nl;878710](Ik vraag me toch wel af waarom er 2 reacties worden geplaatst die geen enkele inhoud bevatten...)[/QUOTE]

omdat het me beter leek mijn reactie te wissen
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

AngelNoa, jij hebt tenminste nog een bestaande reactie verwijderd. Maar een reactie "n.v.t."??
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp