Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De farmaceutische industrie / artsen

Alles omtrent voeding en supplementen
Marsei

De farmaceutische industrie / artsen

Bericht door Marsei »

[URL="http://www.wheelchairkamikaze.com/2013/ ... e.html?m=1"][U]Wheelchair Kamikaze[/U][/URL]: Big Pharma, Bad Medicine
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Nee, Engels lezen gaat me vandaag niet lukken. Kan me niet concentreren ofzo. Iemand zin om de kern van het artikel in het Nederlands neer te zetten? Ben wel nieuwsgierig namelijk...
jossi

Bericht door jossi »

Dit beweer ik al jaren.
Is slechts een topje van de ijsberg.
Ik neem niet voor niets geen medicatie.

Jossi
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=eM.Cee.eL.Wee.;895496]Nee, Engels lezen gaat me vandaag niet lukken. Kan me niet concentreren ofzo. Iemand zin om de kern van het artikel in het Nederlands neer te zetten? Ben wel nieuwsgierig namelijk...[/QUOTE]

Je kan het ook door de computer laten vertalen ?
Rechter muisknop klikken & dan laten vertalen (bij mij )door "Live search "
(zinnen "lopen" dan niet zo logisch ,maar wel enigzins begrijpbaar)
M&MS

Bericht door M&MS »

Laat die farmaceuten!

Er is een grote wedstrijd bezig wie het geneesmiddel vindt.

Niet omdat ze zich zoveel van ons lot aantrekken, maar omdat de farmaceut die het geneesmiddel vindt, stinkend rijk wordt en een tijd (15 jaar?) achterover kan leunen.

Ik vind dat niet zo erg. Als er maar één of meer winnaren uit de strijd komen.

Ze worden immers alleen maar rijk als wij hun medicijnen gebruiken. En wij genezen alleen als er een winnaar is.
Robbie

Bericht door Robbie »

Ja, Biogen heeft nu het alleenrecht op Tysabri (partner uitgekocht) en wil nu Tysabri als 'first line medicine for MS'.....

Partner Elan krijgt nog wel revenues hoor, wees niet ongerust.....en ach , waar praten we over...1,6 mijlard dollares in 2012....:cool:
[QUOTE]
Ze worden immers alleen maar rijk als wij hun medicijnen gebruiken. En wij genezen alleen als er een winnaar is[/QUOTE]

Denk je echt dat ze ons willen genezen??? Ik denk liever levenslang medicijnen (Tysabri 30000 Euro per jaar per patient)
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=M&MS;895910]Laat die farmceuten

Ze worden immers alleen maar rijk als wij hun medicijnen gebruiken. En wij genezen alleen als er een winnaar is.[/QUOTE]

Ik denk inderdaad dat de financieen heel belangrijk zijn / oftewel : als spruitjes eten genezing gaf van MS / zou de Farmaceutische industrie ze onderploegen :ogen:
ancie

Bericht door ancie »

Wat het gevaar is wanneer ze zo met medicijnen bezig zijn en de eerste willen zijn, is dat ze misschien niet grondig genoeg onderzoek doen en te snel met resultaten komen.
En dus eigenlijk een gevaar vormen.
Marsei

Doctors Who Don’t Speak Out

Bericht door Marsei »

Doctors Who Don’t Speak Out

[URL="http://www.nytimes.com/2013/02/17/sunda ... .html?_r=0"][U]Doctors Who Don’t Speak Out[/U][/URL]
Robbie

Bericht door Robbie »

[quote=Robbie;895928]Ja, Biogen heeft nu het alleenrecht op Tysabri (partner uitgekocht) en wil nu Tysabri als 'first line medicine for MS'.....

Partner Elan krijgt nog wel revenues hoor, wees niet ongerust.....en ach , waar praten we over...1,6 mijlard dollares in 2012....:cool:


Denk je echt dat ze ons willen genezen??? Ik denk liever levenslang medicijnen (Tysabri 30000 Euro per jaar per patient)[/quote]

en hoppa...tsjing tsjing

[url]http://www.chicagotribune.com/health/sn ... 6497.story[/url]

[QUOTE]DUBLIN (Reuters) - Irish drugmaker Elan will return[B] $1 billion to shareholders,[/B] giving them an immediate boost from the sale of its stake in multiple sclerosis (MS) treatment Tysabri to partner Biogen Idec.

Elan shares climbed over 4 percent following the announcement on Friday, which also reiterated the company's intention to make acquisitions with the rest of the $3.25 billion raised from the deal.[/QUOTE]

Die worden 'beter' van Tysabri, financiele pijn is wel 'genezen:haha::haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp