Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De farmaceutische industrie / artsen

Alles omtrent voeding en supplementen
Robbie

Bericht door Robbie »

[QUOTE=Leonard;1038638]ik heb daar toch een wat andere kijk op de dingen...[/QUOTE]

Leo,

Begijp mij goed; zonder 'achterban' (lees: artsen/wetenschappers die het uitdragen) is het kansloos......
Ellen Hamming

Robbie

Bericht door Ellen Hamming »

Robbie

Ja,dat denk ik ook !!:(:(:(
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Vlinder1956;1031131]verwijderd[/QUOTE]

Ik snap totaal niets van die Vlinder op deze site, in 2015 verwijderd ze al reacties omdat ze vertrokken zou zijn maar deze reactie is van februari dit jaar, waarom reageert ze als ze de reactie toch weer weg haalt???
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Robbie;1038856]Leo,

Begijp mij goed; zonder 'achterban' (lees: artsen/wetenschappers die het uitdragen) is het kansloos......[/QUOTE]

het probleem is dus niet gelijk hebben, maar gelijk krijgen...

ik las net nog een verhaal over MS zoals je er duizend kunt vinden op het Internet.
als je dat afzet tegen mijn verhaal zie je pas hoe verkeerd het begrip is van de neurologen.

je hebt gelijk, het heeft een achterban nodig.
als jullie nou eens allemaal naar je MS vereniging een brief zouden schrijven met mijn thesis.
dan krijgen we misschien wat steun uit die hoek.
Marsei

Outrageous! Doctors Earn Luxury Goods by Answering Pharma Funded Surveys

Bericht door Marsei »

Outrageous! Doctors Earn Luxury Goods by Answering Pharma Funded Surveys

[URL="http://www.wheelchairkamikaze.com/2016/ ... l?spref=fb"][U]Blog Wheelchair Kamikaze[/U][/URL]: Outrageous! Doctors Earn Luxury Goods by Answering Pharma Funded Surveys
Robbie

Bericht door Robbie »

Het is zware criminaliteit, aangepakt worden ze niet..ook dat wordt afgekocht.

Er zijn oprechte artsen, maar dat zie je niet aan de buitenkant.
Robbie

Boevenbende

Bericht door Robbie »

Boevenbende

Gisteren RADAR gezien??
voor ons niets nieuws uiteraard, maar een goeie samenvatting.

Goed om Peter Goetze weer eens te zien.....

Tsja, wie heeft de macht om dit te stoppem....die geldpoppenkast.
Elk protest wordt afgekocht, je wordt genept met kosteninformatie en trialresultatn.

Erger dan de maffia......
Artemis-

Radar gezien...

Bericht door Artemis- »

Radar gezien...

sorry dubbel...
Artemis-

Radar gezien...

Bericht door Artemis- »

Radar gezien...

Tja, ik werd er beetje moedeloos en misselijk van.
Ik wist dat Big Pharma de macht heeft, maar die idiote bedragen en die enorme groei van prijzen is echt flink zorgelijk...:boos:

Een ziek mens is een melkkoe.
En kan het niet betaald worden? Jammer dan, dan ga je dus eerder dood :huh:

Minister Schippers zegt dit probleem op de Radar te hebben en wil zich samen met andere Europese landen verenigen om zodoende meer gewicht voor protest af te dwingen naar lagere prijzen.
Ik ben benieuwd of dat gaat lukken.

Goetze zijn woorden; de pahrmaceutische industrie is verrot...
Robbie

Bericht door Robbie »

Het is zo erg, dat als er een rechtszaak tegen ze is ze 'schikken'.40, 50, 100 miljoen??? Geen probleem.

Kan echt niet langer zo....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp