Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

verbetering - genezing

Alles omtrent voeding en supplementen
jossi

Bericht door jossi »

Ik ga heel langzaam, maar overduidelijk vooruit.

Jouw inhoud is wel erg agressief en is van erg laag/zielig niveau (komt me erg bekend voor).
Ik wil slechts anderen wijzen op een (andere) mogelijkheid. En ik antwoord gewoon eerlijk en open op een vraag.

Lees eens een keer iets van zeer hoog niveau; al kan ik begrijpen dat dat voor jou teveel gevraagd is.

Ik zal op jou ("achterlijk") niet meer reageren. Te triest voor woorden.

Jossi
TvG

Bericht door TvG »

@Jossi, niet iedereen die jouw visie in twijfel trekt is dan maar zielig en van een laag niveau ajb zeg... :cool:
Jolande

Bericht door Jolande »

:stil::)
Marjan.

Bericht door Marjan. »

Ach, achterlijk is toch niet iedereen?:gaap: :moe:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Is dit misschien het beroemde PLACEBO effect? Er gaat iemand vooruit maar om dan in het start topic VERBETERING - [B]GENEZING[/B] te zetten gaat me een brug of wat te ver.

Verbetering kan ik helemaal mee meegaan maar genezing is natuurlijk klinkklare onzin!

Jij houd het erop dat de verbetering door je voeding komt en dat is je goed recht, jij denkt dat dit HET is waardoor je verbeterd. Als het bewezen zou zijn dat dit de oorzaak was en het zou verbeteren bij iedereen zou elke neuroloog dit voorschrijven.

Voedsel is zeker belangrijk maar als dit dieet het zou zijn waren we er allemaal al lang aan begonnen, helaas is dit niet het zaligmakend dieet.

Probeer wat voor jouw werkt, althans naar je denkt, normaal te brengen maar probeer het niet als het zaligmakend dieet aan iedereen te verkopen en anderen die er anders over denken af te branden als achterlijk.

Je haalt jezelf alleen maar omlaag.
Ekster

Bericht door Ekster »

[QUOTE]De bedoeling van deze site is toch dat wij alleen ervaringen uitwisselen, en anderen niet gaan vermoeien met subjectieve waardeoordelen of zelfs verzinselen?[/QUOTE]

Ervaringen zijn altijd subjectief;) .
loesepoes

Bericht door loesepoes »

[QUOTE=jossi;904598]Hoi Poke Alles gaat iets beter,
de laatste maanden. Ik gebruik ook ldn, maar dat ben ik aan het afbouwen. Heb ik vroeger ook gebruikt, deed niet zoveel, en heb het idee dat het nu ook niet veel doet.

Jossi[/QUOTE]


Jossi, wie zegt dat de LDN bij jou niets doet. Misschien dat jouw dieet niets doet en de LDN juist wel:???:
LDN is bij mij ook met de tijd meer verbetering gaan geven
En ik eet ALLES met mate
lotje

Bericht door lotje »

@jossi

Spectaculair woord (misbruik) GENEZEN in topic-titel.
Hoog Jomanda gehalte :gaap:
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=jossi;901782]Het gaat de laatste tijd wel heel erg goed en hard. Ik verbeter echt zeer fundamenteel. Ik kan van alles opnoemen, maar mail om het volgende:
ik kom vanochtend naar beneden/uit bed, en loop spontaan - wel via muren en meubels - zonder rolator naar de tafel. Dat is dus zo'n 2-3 jaar geleden!!! Zoals bij zovelen (OMS Australie), waar ik de mooie ervaringen (inclusief MRI's !) vaak - met tranen in mijn ogen - kon lezen, ben ook ik nu (na 20 maanden) zo'n succesverhaal. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
Ik hoop dit jaar weer kleine stukjes met stok te kunnen lopen.

Jammer dat zo weinigen begrijpen dat de (westerse) voeding de (hoofd)oorzaak van vele ziekten is, maar het is niet anders.
De massa denkt nog steeds dat de arts/neuroloog "het wel weet", en dat is dus absoluut niet zo.

Jossi[/QUOTE]

Denk ook wel dat de tegenwoordige voeding invloed heeft , maar ook dat dat per persoon kan verschillen en dat je ook met je gedachtenwereld/gemoedstoestand ,veel of weinig stress zit.

Oftewel meerdere factoren zijn mogelijk, of van invloed

Maar ben blij dat je verbeterd / stabiel blijven met MS is al niet slecht.
Houd die positieve gedachte vast :want ook dat is zeker belangrijk
pokey

Bericht door pokey »

[QUOTE=Achterlijk;904612]Wat is het nu Jossi; ga je snel (nr 1) of langzaam (nr 7) vooruit. Duidelijk is wel dat wij, mssers, niet naar artsen/neurologen moeten luisteren (want die begrijpen het niet), maar naar jou ( want jij begrijpt het wel). Hoezo onnozel? De bedoeling van deze site is toch dat wij alleen ervaringen uitwisselen, en anderen niet gaan vermoeien met subjectieve waardeoordelen of zelfs verzinselen?([/QUOTE]

pffff

hij verteld in eerste instantie niks bijzonders, TOTDAT ik hem er naar vraag wat ZIJN handelswijze is !!!!!!!!

Ik zweer MOMENTEEL ook bij mijn EIGEN aanpak. LDN B12 D3 magnesium en wietolie.

waarom word er toch meteen zo geagiteerd gereageerd als er in ANDERS BEKEKEN een niet reguliere handels wijze wordt besproken.:(

blijf dan alsjeblieft uit dit stukje forum als je je neuro's deskundigheid zo heiligt :boos:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp