Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Na de liberation: Graag alleen korte ervaringen

Alles omtrent voeding en supplementen
Xuup

2nd liberation België

Bericht door Xuup »

2nd liberation België

Allereerst wil ik beginnen met een felicitatie aan Josse & aan Ceasar... wat ontzettend fijn om te lezen dat het zó goed gaat!

Afgelopen donderdag (16/12) ben ik voor de tweede keer behandeld.
Verslag hiervan in de verslagenlijst.
Cæsar

tevreden

Bericht door Cæsar »

tevreden

Ik kreeg dus een PB met het verwijt dat ik te overdreven doe en [B]te[/B] positief ben. Heb geen zin om hier verder op in te gaan.

Als ik iemand geïrriteerd heb daarvoor dan mijn excuus. Als ik er wel op in ga krijgen we het zelfde als het moddergooien van ruim een ½ jaar geleden.

Nu heeft mijn oma me ooit geleerd dat alles waar 'te' voorstaat nooit goed is behalve [COLOR="Green"][B]tevreden[/B][/COLOR].

Dus ga nu naar de 3 maanden, heb een mooie muts gekocht en laarzen.

Lopen gaat steeds beter en de rest gaat mee vooruit.

Ik ben dus tevreden:p.
sesj

hoelang rust na operatie

Bericht door sesj »

hoelang rust na operatie

Op 17 jan. a.s. word ik voor de derde keer geopereerd. Voor het eerst in België.

De eerste keer werkte ik niet, de tweede wel en toen heb ik twee dagen niet gewerkt (vielen in het weekend).

In België is de operatie onder volledige narcose. Kun je daarna meteen weer aan het werk? Moet je eerst een paar dagen bijkomen?
Cocoontje † 29-06-2012

Bericht door Cocoontje † 29-06-2012 »

Cæsar: wat mij betreft kan je nooit te positief of te negatief zijn. Je voelt wat je voelt en als je daar op jouw manier een berichtje over plaatst dan is dat altijd goed!

Sesj: ik heb helemaal geen last gehad van de narcose, maar ik lees wel eens berichten van mensen die een weekje moeten bijkomen ervan.
Succes met de derde behandeling en ook hoop dat de handel nu wel open blijft!
Willem57

Bericht door Willem57 »

@Sesj, eenieder zal het op zijn eigen manier ervaren. Ik heb op een donderdag de behandeling ondergaan (bij onze Belgische held), vrijdag thuis rustig aan gedaan (wel de hele dag gewoon op) en zaterdag om +/- 09:00h vertrokken richting Italie met de auto (zelf grotendeels gereden). Om 17:00h ergens in Zwitserland overnacht en de volgende ochtend naar onze eindbestemming. Ik wil maar zeggen: het kan dus ook zonder enige vervelende gevolgen van de narcose. Maar voor de zekerheid gewoon je eigen tempo aanhouden.

@Caesar: Ik vraag me af wie er belang bij heeft om jouw posts als te positief te kwalificeren? Ik kan me hier helemaal niets bij voorstellen, daarom knaagt het aan me.

Behalve als jij een commerciele reclame-uiting zou doen dan kan ik me voorstellen dat MSWeb hiertegen bezwaar heb, sterker dan zou ik heel normaal vinden en daar zou ik achter staan. Maar ik heb totnutoe hier niets van gemerkt bij een post van wie dan ook en ik kijk toch regelmatig hier of er iets nieuws gemeld is. (Of ze zijn natuurlijk zo snel dat het weg is voordat ik het gezien heb :-) ).
Hilma

Bericht door Hilma »

4.5 maand geleden ben ik behandeld. ik heb nu het gevoel, dat het bij mij niet zo heel veel doet. de vermoeidheid is wel wat beter geworden, maar ik heb nu weer last van gevoelsstoornissen in mijn been.

volgens de ms-verpleegkundige zijn deze stoornissen wel kleine shubs. hoe zit dat bij jullie? hebben alle behandelden hier nog last van?

Ik heb verder weinig klachten, dus kon na de behandeling ook niet aangeven wat beter werd(behalve de vermoeidheid dan).
Cæsar

Bericht door Cæsar »

Hilma, hebben we het hier over de MS verpleegkundige hier?
Sara

postief of niet...

Bericht door Sara »

postief of niet...

Caesar schrijft nergens dat het iemand van MSweb is die bezwaar heeft gemaakt tegen de positieve tendens van z'n berichten.

Het zou net zo goed een mede-forummer kunnen zijn, denk ik.
Willem57

Bericht door Willem57 »

Zijn die gevoelsstoornissen langdurig inmiddels? Ik heb 4 maanden na de angioplastiek een korte aanval gehad. Ik had toen lichte evenwichtsstoornissen voor ongeveer 1,5 dag. Ik ben volledig (en eigenlijk beter) daarvan hersteld. Ik heb nu vrijwel geen evenwichtsstoornissen meer.

Ga je nog op controle om te bepalen of de boel nog open staat?
TvG

Bericht door TvG »

Op basis waarvan bepaalt men of het een MS aanval/shub betreft of een niet MS gerelateerde tijdelijke verslechtering? (b.v. een infectie dat vergelijkbare symptomen geeft) Zijn daar heldere criteria voor of is het de natte vinger van de MS verpleegkundige/neuroloog?

Sara, zolang Ceasar zelf niet aangeeft wie hem tot censuur heeft aangespoord gaan we er niet achter komen maar ik neig ook aan te nemen dat het niet uit de msweb-hoek komt, er zijn immers sub-cultuurtjes waar dit helaas vaker is voorgekomen. Ik hoop oprecht niet dat Ceasar zich het zwijgen heeft laten opleggen door die persoon/personen, maar het heeft er vooralsnog alle schijn van... :cool:
Ik hoop dat we allen inzien hoe kwalijk dit is en laat de onderste steen vooral boven komen ipv geschuif met het bekende vloerkleed...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp