Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
Pam

CCSVI

Bericht door Pam »

CCSVI

Beste Willem,

Ik las mee op CCSVI en ben door jou geattendeerd op het vest en door een artikel in de Telegraaf!
Na alle filmpjes op you tube en de info op de fir-tex site heb ik besloten dit te proberen. Het is laagdrempeliger dan een stent laten plaatsen en goedkoper tenzij ze de operatie (indien nodig) gaan vergoeden.
Ik heb jouw vraag bij Fir-tex gelegd en hoop op een snel antwoord!

Groetjes Paula
Pam

antwoord fir-tex

Bericht door Pam »

antwoord fir-tex

Hierbij het antwoord van Fir-tex op de vragen;

Op voorwaarde dat de wasinstructies nauwkeurig worden opgevolgd is er geen vuiltje aan de lucht. Je kunt het Fir-Vest op de huid dragen maar dat tast de werking van de geoxideerde mineralen niet aan. De werking blijft gewoon gehandhaafd. Vergeet niet dat het Fir-Vest zelf niets “straalt”, het “kaatst” (reflecteert) alleen maar!! Bovendien komen die mineralen niet een in aanraking met de huid want er zit nog een binnenvoering tussen.

De levensduur/slijtage van een Fir-Vest is vergelijkbaar met een onderhemd of T-shirt of ander kledingstuk.

Je kunt het FIR-VEST probleemloos wassen als het water/sop maar niet warmer is dan 30 C. Liefst een handwas met een gewoon wasmiddel gebruiken op voorwaarde dat daar geen zgn. “wasverzachter” in zit of aan wordt toegevoegd.

Je kunt het FIR-VEST zowel over als onder je kleding dragen.

Het werkt direct! Dus als je het aan hebt werkt die, doe je hem uit dan is het effect weg! Je dient het te dragen wanneer en waarvoor je hem gebruiken wilt. Lang of kort of permanent dat maakt geen verschil!!

[url]http://nl.fir-tex.com/information/faq.php[/url]

Groetjes Paula
Pam

verbetering

Bericht door Pam »

verbetering

Ik heb mijn vestje nu 14 dagen. Wat mij vooral opvalt dat ik na jaren eindelijk 's nacht weer doorslaap en niet meer om de 2 uur naar de wc moet. Een hele verbetering!
ilse

Bericht door ilse »

Draag je dat vest 's nachts ook? :???:
Pam

inderdaad

Bericht door Pam »

inderdaad

ik draag hem zoveel mogelijk. Ik merk echt verschil.
En ook 's nachts heb ik er veel voordeel van!
janny

fir vest

Bericht door janny »

fir vest

hallo allemaal,

ik ben het fir vest op 9 juni gaan dragen. merkte er echter niet zoveel van. fir is een soort infrarood dat wij mensen met het blote oog niet kunnen zien. [url]http://www.get-fitt.com/nl.htm[/url]
EgoWoman

FirTex

Bericht door EgoWoman »

FirTex

Hallo allemaal,

Als jullie het hebben over het artikel in De Telegraaf en het FirVest dan ben ik de MS patiente uit het artikel!! Ik test het vest en draag het nu al ruim drie kwart jaar!

Liep ik nog met een kruk toen ik het vest kreeg, dat is al maanden niet meer nodig. Verder is mijn balans beter, meer spierkracht, wordt 's morgens uitgeruster wakker, meer energie, minder moe, blijf actiever, minder snel verzuring van de spieren, verzuring die wel optreedt, duurt korter :eek:. Bij de fysiofitness viel het ook al op dat ik bepaalde oefeningen weer kon of dat ik het met meer kilo kon. Zij wisten niets van het vest af, dat ik iedere dag onder mijn kleding draag.

FIR is een afkorting voor Far Infra Red. Een bepaalde infrarood straling die wel goed voor een mens is. Wij stralen dit van nature ook uit en dit vest kaatst dit terug. Dit heeft tot gevolg dat op microniveau onze doorbloeding wordt verbetert, waardoor zuurstof, voedingsstoffen en afvalstoffen veel beter worden aan- en afgevoerd. Verder bevordert het de stroming in je bloed. Ik heb bloedtests gezien waaruit de werking heel duidelijk blijkt.

Voor iedereen die het artikel uit de Telegraaf van 5 juni 2010 wil lezen: klik [URL="http://www.kwisthoutmedia.nl/index.php?page=Artikel Fir-Tex Telegraaf 5 juni 2010"]hier[/URL].
june

Bericht door june »

Ik heb op de link in jouw bericht geklikt ErgoWoman. Maar in plaats van het artikel over het Firvest kreeg ik een pagina over een Audio Visueel bedrijf te zien! Juichende verhalen, zelfs een kranteninterview en als ik dan op de link klik dan krijg ik de homepagina van een of ander bedrijf. Sorry maar dit maakt het voor mij toch wat ongeloofwaardig.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

June, de site van het bedrijf is van het bedrijf van Egowoman en haar man, dus daar is niks mis mee. Ik krijg alleen vanuit firefox de genoemde link helemaal niet geopend.
june

Bericht door june »

O.k Anna. Het is mij duidelijk. Die link doet het dus niet of geeft een heel ander resultaat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp