Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
joge

Bericht door joge »

FIR TEX vest. Het is te mooi om waar te zijn...?
gdejong

Bericht door gdejong »

Gebruik je het wel of niet Joge? Ik verwacht die van mij morgen met de post te ontvangen... ben zo benieuwd!

Er staan best wel wat interessante documenten op hun site van onderzoeken die gedaan zijn; helaas wel sport gerelateerd.

[B]suppleness +3%
neuromuscular reactivity +6%
muscular power +4%[/B]
bron: [url]http://fir-tex.com/media/Synth-Proto-Ma ... -11-UK.pdf[/url]

Deze vond ik ook nog: [url]http://www.youtube.com/watch?v=ybd6SJ9FvqQ[/url] dat heb ik toen gezien op tv... wat een gave race was dat trouwens! :-) (ik ben een ware F1 fan)

kan niet wachten op mijn vervroegde kerstcadeautje; ik zal hier laten weten wat het bij mij doet (of niet doet haha we zullen het zien).

Groetjes
joge

Bericht door joge »

Ik gebruik geen FIR TEX vest. Bij warm weer heb ik wel een koelvest. Die werking snap ik nog. En de prijs van vijf tientjes vond ik alleszins redelijk

Maar de werking van dit vest heeft wat mij betreft een te hoog quasi wetenschappelijk hokuspokus-gehalte met een bijbehorende onbegrijpelijk hoge prijs.

Ik denk dat een eventueel ervaren werking berust op een placebo-effect dat recht evenredig is met de pijn in de portemonnee. Hoe duurder, hoe beter het moet werken. Maar niet heus.

Echt, prima voor iedereen die effect merkt, maar ik geloof er niet in.
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

Ik zie nu pas dit topic. Ik kom eigenlijk nooit op deze "afdeling" van het forum. Ik heb dit vest ooit getest :eek: voor de mensen van Fir-Tex en een presentatie voor de pers bijgewoond voor ze. Je kunt me zelfs zien, hoe ik het voor het eerst draag. [URL="http://www.youtube.com/watch?v=b1NB5MVsiZc"]Dat filmpje[/URL] staat op YouTube en is in onze woonkamer opgenomen! Dat is precies een jaar geleden (kijk maar naar het kerstboompje :haha:).

Ik heb hele goede ervaringen met het vest gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer draag. De werking wordt namelijk minder door gebruik van wasverzachter. En omdat ze duur zijn, koop je niet zomaar een nieuwe.

Ooit heb ik tegen de oprichters van Fir-Tex gezegd, dat ze moeten zien te regelen dat het door de ziektekostenverzekeraar wordt vergoed. Want ik heb er destijds echt heel veel aan gehad.

Wat me op het idee brengt om het toch weer te gaan dragen.
Xuup

uitnodiging

Bericht door Xuup »

uitnodiging

Beste allemaal,

Ooit was ik zeer geïnteresseerd in dit vest... dat ben ik nog steeds, overigens.

Bij deze nodig ik je uit voor een inschrijving voor een informatiebijeenkomst over dit vest, inclusief het dragen van het ding tijdens de bijeenkomst.

Ik heb de informant bereid gevonden tot het geven van informatie.

Je kunt je voor een informatiebijeenkomst (en test) inschrijven tot en met 20 januari. De bijeenkomst vindt plaats in februari in de randstad. Dit kan op een doordeweekse avond of in het weekend.

Je kunt een e-mail sturen aan [email]susannaoda@hotmail.com[/email] om je in te schrijven en je dag/avond/weekenddag van voorkeur aangeven.
Ook de zondag is een mogelijkheid (Yes voor de mensen die werken, zoals ik).

Ik hoor het graag en groet,

Xuup
m113

Bericht door m113 »

help dit ook voor mensen met de ziekte aoa2?
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"] geen verplichting tot koop maar wel de mogelijkheid om het te proberen [/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp