Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
Pam

Fir-tex vest

Bericht door Pam »

Sinds 2000 heb ik RR MS om de 4 jaar een shub maar altijd koude handen en voeten ook ben ik vrij onstabiel. Ik heb het vest pas 4 dagen. Na het aantrekken van het fir vest ben ik in korte tijd heerlijk op temperatuur. Ook het dragen van een volle wasmand met hindernissen is geen bots- en valwerk meer. Heerlijk!:yes: Ik ben heel benieuwd hoe het verder verbetert of stand houdt
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Groetjes Paula
dientje

ken ik nie.

Bericht door dientje »

ken ik nie.

nee, ik ken het niet, ik zie het nu, maar het is natuurlijk wel mooi!...zo,n verbetering.

heb je daar wat meer info over>????
Pam

meer info

Bericht door Pam »

meer info

Op het forum van CCSVI-5 pagina 3 wordt er al wat over verteld.
Ik heb de rest van de informatie via [url]http://nl.fir-tex.com/[/url]
Hopelijk heb je er wat aan;)
Pam

om even snel in te lezen..

Bericht door Pam »

om even snel in te lezen..

Wat doet een met FIR-TEX uitgerust kledingstuk eigenlijk? Het beschermt je tegen heftige elektromagnetisch straling, verhoogt energie, kracht en uithoudingsvermogen, allemaal belangrijke elementen voor topsporters, uitgerekend binnen de veeleisende wereld van de Formule 1. Maar er is meer... De kledingstukken verbeteren de (micro)circulatie, als ook iemands balans, concentratie en welzijn. Dit zijn door FIR-VEST bewezen feiten en, met als gevolg, dat FIR-TEX uitblinkt in toepassingen voor patiënten, die hen een 100% innovatieve en nuttig effect hebbende oplossing verschaffen. Na indrukwekkende FIR-VEST testresultaten, hebben verscheidene neurologen inmiddels serieuze belangstelling getoond voor de technologie en FIR-TEX staat op het punt om wereldwijd een wetenschappelijke test te starten om zo tot een medisch goedgekeurd product te komen dat dan vergoed zal worden door ziektekostenverzekeringsmaatschappijen en zo dus veel toegankelijker zal worden.
mammoet

Bericht door mammoet »

ik zet net even op hun site te kijken. Het koelt niet, maar het houdt je wel op temperatuur?

is het niet juist extra warm omdat je een extra vest aanhebt, ik probeer te begrijpen hoe het werkt, maar ik snap het niet helemaal geloof ik...

Of zit het hele effect in het tegenhouden van straling? kun je er wat meer over vertellen?
Pam

even gekopieerd van fir-tex FAQ

Bericht door Pam »

even gekopieerd van fir-tex FAQ

Hoe kan FIR de functies van het menselijk lichaam beïnvloeden?
één van de redenen waarom FIR heilzame resultaten bij verscheidene ziektes kan behalen is omdat FIR de huid en het onderliggende weefsel kan doordringen. Als FIR de huid penetreert, kan het in contact komen met proteïne (eiwitten), collageen en vetten. Door microvibraties te stimuleren kan FIR de weefsel temperaturen verhogen. Het menselijk lichaam kan dan opnieuw geactiveerd worden door een verbeterde microcirculatie.

Een andere reden is dat FIR de eigenschap heeft om giftige stoffen uit het lichaam te verwijderen, die vaak de basis vormen voor menige gezondheidsproblemen. Het opeen hopen van giftige stoffen in een gezond lichaam zou de normale bloedcirculatie kunnen blokkeren en daarmee afbreuk kunnen doen aan de cellulaire energie. Als bijvoorbeeld de FIR golven van een FIR sauna worden toegepast, worden de watermoleculen die de giftige stoffen ingekapseld houden opgewarmd en beginnen dan te trillen. Deze vibratie reduceert vervolgens de ion-verbindingen tussen de atomen die de watermoleculen onderling samen houdt. Zodra de breuk tussen de watermoleculen plaats vindt, komen de ingekapselde gassen en de giftige stoffen vrij en wordt het lichaam weer opgeknapt.

Daarbij kan FIR in sommige gevallen ook de gezondheid verbeteren door de volgende werkingen:

Verjongd de huid en verhoogd de spierkracht
Verbeterd het zuurstoftransport in de bloedcellen
Ondersteund opnieuw aangroeien en sneller genezen
Optimaliseert de autonome functies van het zenuwstelsel
Vermindert vetzuur in de weefsels
Verbeterd de stofwisseling tussen bloed en weefsel
Alhoewel FIR-TEX theoretische natuurkundige verklaringen heeft is het tot nu toe nog niet wetenschappelijk getest en daarom is het nog niet 100% zeker dat deze resultaten oplevert die de hierboven genoemde reacties/voordelen zullen staven.
mammoet

Bericht door mammoet »

dank je voor het kopieren, maar als ik dit lees kan ik me er niets bij voorstellen....
Pam

Voorbeelden

Bericht door Pam »

Voorbeelden

Op you tube zijn er diverse filmpjes over fir-tex. Misschien helpt dat om te zien wat het doet voor een ms patient.
Het "vest" is net zo dik als een hardloop-hesje dus het lijkt in het niets op mijn heerlijk warme vliesvest. Maar het geeft hetzelfde gevoel alleen dan intenser. Alles is meer doorbloed. De F1 rijders van Red bull gebruiken ze ook voor betere prestaties.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=b1NB5MVsiZc[/url]

[url]http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... _plain.xml[/url]

Groetjes Paula
mammoet

Bericht door mammoet »

Dank je, nu kan ik me er wél iets bij voorstellen... het ziet er wonderbaarlijk uit, heel iets anders dan een koelvest en je zegt in je eerste berichtje dat je ook echt verschil merkt?

Ik stel me zo voor dat je het nu continu draagt? Merk je nog verdere verbetering nu je het langer hebt?

Alle kleine beetjes helpen en deze helpt de goede kant uit zo te zien!
Willem57

Bericht door Willem57 »

Ik had deze reactie al bij CCSVI gezet, maar hier is hij meer op zijn plaats alhoewel dit shirt, indien het de claims waarmaakt als bloedcirculatieverbeteraar kan worden gelabeld.

Ik begrijp er geen snars van hoe dat werkt, maar dat geeft niet. Ik zie veel berichtjes hierover op het web. Het verhaal is dat het werkt met mineralen die op de binnenkant van het hesje zitten en contact met het lichaam moeten hebben.

De vraag is dan ook: als er een reactie met de huid/lichaam wordt aangegaan: worden die mineralen dan verbruikt en hoe lang gaat een shirtje dan mee?

Merkwaardig dat in dit filmpje van RTL-nieuws wordt gezegd dat het shirtje niet binnenstebuiten kan worden gedragen vanwege de mineralen die aan een kant zitten en dat de verslaggever die het probeert, het shirtje over zijn eigen T-shirt doet en verbeteringen bemerkt:

[url]http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... _plain.xml[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp