Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Als ik de link in internet explorer open, dan geeft dat bij mij geen problemen, dan krijg ik gewoon een pdf-bestand van het artikel te zien.
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=june;720563]Ik heb op de link in jouw bericht geklikt ErgoWoman. Maar in plaats van het artikel over het Firvest kreeg ik een pagina over een Audio Visueel bedrijf te zien! Juichende verhalen, zelfs een kranteninterview en als ik dan op de link klik dan krijg ik de homepagina van een of ander bedrijf. Sorry maar dit maakt het voor mij toch wat ongeloofwaardig.[/quote]
@June,

Omdat dit artikel van de Telegraaf alleen voor leden te bekijken is, heb ik het op de website van mijn man gezet. Dat is de website van het audiovisuele bedrijf. Het krantenartikel waarover je het hebt, is het artikel dat de Telegraaf schreef over het FirVest.

@ Ilse: het vest droeg ik aanvankelijk niet 's nachts omdat ik dan teveel energie had en niet sliep. Maar ik weet dat er mensen zijn die met het vest veel beter slapen.
Xuup

vest

Bericht door Xuup »

vest

Nou... ik word steeds nieuwsgieriger naar het vest! Ik denk dat ik met mijn verjaardag maar geld vraag als verjaarscadeautje...

Hebben ze die vesten ook wel eens in de aanbieding, vroeg ik me af? En gaat de vest op lengte?

Voel je dat vest niet constant zitten?

Ben benieuwd!
Robbie

Bericht door Robbie »

Als je het artikel in firefox opslaat, kan je het vervolgens gewoon openen....

Robert
jackieline

Bericht door jackieline »

Even een vraag een de technicie/deskundigen onder ons.:)

Is dit systeem van het vestje nu hetzelfde systeem als het bandje?

Ik als leek snap er inhoudelijk niet zoveel van.:o

Maar denk er wel over om te gaan sparen....Krijgen straks wat extra's in sept. t/m december. dit jaar.
TvG

Bericht door TvG »

[QUOTE=Willem57;701444]Merkwaardig dat in dit filmpje van RTL-nieuws wordt gezegd dat het shirtje niet binnenstebuiten kan worden gedragen vanwege de mineralen die aan een kant zitten en dat de verslaggever die het probeert, het shirtje over zijn eigen T-shirt doet en verbeteringen bemerkt[/QUOTE]
Willem, wat ik ervan begrijp is dat het 1-zijdig aangebrachte wondergoedje eigen IR-golven terugkaatst naar het lichaam.
Dus ja dan zou je het over iets heen kunnen dragen maar niet binnenstebuiten.

Een ander punt ter overweging is het beperkte gebied dat het vest bestrijkt. Misschien is het erg goed voor mensen met CCSVI rond de wervelkolom, heb je hoger gelegen problemen met bloeddoorstroming dan zou je een Fir-tex-kraag of Fir-tex-burka kunnen overwegen...

Vind het op zich helemaal geen dwaze theorie trouwens, er zijn immers mensen die ook (kort) baat hebben bij een IR-sauna bezoek (:ja:)
Mss eens kijken of een fysioparaktijk die dingen gebruikt en uitleent...
ien

Bericht door ien »

[QUOTE=jackieline;720697]Even een vraag een de technicie/deskundigen onder ons.:)

Is dit systeem van het vestje nu hetzelfde systeem als het bandje?

Ik als leek snap er inhoudelijk niet zoveel van.:o

Maar denk er wel over om te gaan sparen....Krijgen straks wat extra's in sept. t/m december. dit jaar.[/QUOTE]op hun site staan dit soort vragen en

antwoorden sommige wielerzaken verkopen ze ook
zag ik op google de korte versie ziet er wel aardig uit ik heb wat gespaard
en overweeg het laat ik het bandje wel af
jackieline

Bericht door jackieline »

Hallo Ien:)

Ik heb van de site het pdf bestand gedownload en opgeslagen.
Ga het eens rustig een keer lezen want het is in het engels.

Dat kleine vestje heeft ook mijn voorkeur.....dus wie weet!

Nog even puzzelen...ikke
ien

Bericht door ien »

[QUOTE=jackieline;721014]Hallo Ien:)

Ik heb van de site het pdf bestand gedownload en opgeslagen.
Ga het eens rustig een keer lezen want het is in het engels.

Dat kleine vestje heeft ook mijn voorkeur.....dus wie weet!

Nog even puzzelen...ikke[/QUOTE] ik heb de fysiopraktijk hier in mijn dorp wat vragen geteld de fysio hier is ook sport begeleider bij Ajax ik wacht even zijn antwoord af
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

Het power balance bandje werkt niet. De makers van dit bandje hebben de gebruikers (NL voetbal elftal) ervan betaald om het te dragen zodat ze reclame konden maken.

Een inside story: mijn man is freelancer bij de televisie. Toen [URL="http://wk2010.eenvandaag.nl/uitzendinge ... van_oranje"]EenVandaag[/URL] een item over het bandje ging maken, was mijn man de geluidstechicus. Ze wilden een proefpersoon filmen om het bandje te promoten. Mijn man werd uitgekozen, maar die droeg het FirVest. Toen hij ze dat liet zien, zeiden ze: Ow laat maar zitten.

De werking van FirVest is inmiddels bewezen en men is bezig met serieus wetenschappelijk onderzoek. Verder werkt het vest niet met IR (Infra Rood) maar met FIR (Far Infra Red). FIR werkt dieper op micro niveau in de huid in vergelijking met InfraRood.

De werkzame bestanddelen die FIR terugkaatsen naar je lichaam bevinden zich aan de binnenzijde van het vest. Daarom is het niet te adviseren om het binnenstebuiten te dragen, maar kan het wel over een shirt heen gedragen worden met de werkzame laag naar binnen gekeerd. De FIR gaat namelijk moeiteloos door de stof van je kleding.

Ik draag het vest dagelijks en voel eigenlijk niet meer dat ik het draag. In verband met het model van het vest kun je het niet onzichtbaar onder al je kleding dragen. Maar bepaalde blouses, overhemden en T-shirts vormen geen probleem.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp