Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=ien;721031]ik heb de fysiopraktijk hier in mijn dorp wat vragen geteld de fysio hier is ook sport begeleider bij Ajax ik wacht even zijn antwoord af[/quote]
Laat hem maar contact opnemen met de fysio uit het krantenartikel...
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=TvG;720716]Een ander punt ter overweging is het beperkte gebied dat het vest bestrijkt. Misschien is het erg goed voor mensen met CCSVI rond de wervelkolom, heb je hoger gelegen problemen met bloeddoorstroming dan zou je een Fir-tex-kraag of Fir-tex-burka kunnen overwegen...[/quote]Ik heb geen laesies in mijn rug. Alleen in mijn hersenen. Sinds ik het vest draag, gebruik ik mijn kruk niet meer :cool:. Die kruk had ik nodig voor mijn benen...
Xuup

...en uitleent TVG

Bericht door Xuup »

...en uitleent TVG

[QUOTE=TvG;720716]Mss eens kijken of een fysioparaktijk die dingen gebruikt en uitleent...[/QUOTE]

Wat een briljant idee! GA ik morgen gelijk vragen... thks. T.!
ien

Bericht door ien »

welk vest dragen jullie? ik heb hier een zeer sceptische echtgenoot rondlopendiemoet ik nog overtuigen van de werking van zo'n vest zijn mening is als je zorgt dat je warm blijft moet je hetzelfde effect krijgen dus een thermohempje dragen maar ik blijf op onderzoek uitgaan nog niets gehoord van mijn fysio is op vakantie of geen tijd ivm devoetbal wedstrijden
EgoWoman

Power Balance misleid consument

Bericht door EgoWoman »

Power Balance misleid consument

In de Telegraaf van woensdag 8 sept. 2010 staat, dat de Reclame Code Commissie een uitspraak heeft gedaan over het polsbandje. [quote]Power Balance mag niet langer beweren dat de populaire polsbandjes prestatieverhogend werken. Volgens de Reclame Code Commissie heeft de Nederlandse importeur de consument misleid[/quote]

Over de werking van het FirVest: het beste is het als je echtgenoot het vestje zelf een paar dagen draagt. En een thermovestje doet zeker niet hetzelfde als het FirVest. Het gaat niet alleen om de warmte. Want het FirVest houdt geen warmte vast of iets dergelijks. Het gaat juist om de Far Infra Red straling, die door het vestje aan je lichaam wordt teruggeven. De werking van het vest is ook nog eens wetenschappelijk aangetoond.
jackieline

Bericht door jackieline »

:) Ja, nu blijft er niets verder over dan zo'n vestje aan te schaffen!;)

Nog ff sparen en dan....? is het Kerst.....:) Leuk kado voor mijzelf.;) :haha:
ien

Bericht door ien »

[QUOTE=jackieline;721756]:) Ja, nu blijft er niets verder over dan zo'n vestje aan te schaffen!;)

Nog ff sparen en dan....? is het Kerst.....:) Leuk kado voor mijzelf.;) ik ben in onderhandeling :haha:[/QUOTE] ben nml snel jarig en de kinderen vinden dit wel een leuk cado ga nog wel contact opnemen met mijn neuro ik heb geen ms maar wel een neurologisch probleem door littekenweefsel inmijn hoofd
ien

Bericht door ien »

Ikreeg het vest gisteren binnen,
kinderen namen snel actie toen ik er over begon.
IK heb 2 jaar geen vakantie gehad

'Dus ook nog wat vakantiegeld staan zodat ik wat kon meehelpen ,

Het is lekker dun,
Zit lekker heb wel het
Langere model met rits ,
het bedrijf nam contact op en vroeg naar het probleem bij mij en

adviseerden toen het langere model, de service is prima
abdel

Bericht door abdel »

hoi hoeveel kost zo een vest
ien

Bericht door ien »

op hun website staat in de webwinkel de modellen met de prijzen is niet goedkoop
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp