Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Darmflora & MS

Alles omtrent voeding en supplementen
Sproet

Bericht door Sproet »

Hai Nessa,

Als ik de volgende keer weer naar deze mevrouw ga dan vraag ik het wel ff. Ik schrok zo van deze parasiet in m,n lichaam dat ik dat dus niet meer weet.

Wel weet ik dat hij moeilijk is op te sporen in het labarotorium maar als je een goede was dan kon je het vinden had ze nagevraagd zei ze. Vaak zijn het beginnende laboranten die de dagelijkse voorkomende dingen onder de microscoop hebben.

Ook eet ik geen gluten en melk meer.
kahoma

Bericht door kahoma »

Bij mij destijds (1988) dachten sommigen dat het een kwikvergiftiging was door het amalgaam in mijn lichaam. Dat is dus allemaal vervangen en ik heb een reinigingskuur gehad via een electro-accupuncturist. Heb mega veel homeopatische druppels gebruikt......

Heb altijd klachten gehouden. Wel in mindere mate maar genezen ben ik niet.

Hoe werd bij jullie aangetoond dat je een parasiet in je lichaam had?
debkla

Bericht door debkla »

hiii

wat voor medicijnen krijg je dan nu om die parasiet en giftige stoffen te laten verdwijnen?
dat vind ik wel interessant om te horen,

mijn zus had ook een parasiet en die kreeg hele zware med om er afd te komen.

debs
Sproet

Bericht door Sproet »

:) Hai debkla,

De oligoplant(vloeibaar en 1 tot 3 spuitjes tevens 3x per dag) neem je 30 seconden in je mond. Dit omdat het dan beter opgenomen wordt i.p.v door het maag/darmstelsel. Deze plant zorgt voor meer energie,goede blaasfunctie,heeft een gunstige invloed op hart en kalmeert geprikkelde zenuwen.

En drie keer per dag 10 druppels kombucha.Dit werkt als een ontgiftend en reinigend, en ontlast de lever waardoor de cholesterolhuishouding en vetstofwisseling sterk verbeterd.

Dit heb ik overgetypt. Van het eerste "medicijn" daar werd ik erg misselijk van, dat kwam omdat ik te weinig at.

De parasiet die in het lichaam zit/zat wordt weg genomen door het aparaat voor bioresonatie.(3x 15 minuten)

Het maakt mij allemaal niet uit waardoor het komt. Ik voel me super goed.

De jeuk is weg en de vermoeidheid is niet meer de vermoeidheid die MS kent.

Daarnaast eet ik geen gluten.

Ik ben gelukkig want vandaag heb ik voor het eerst op een gewone fiets gereden.
debkla

Bericht door debkla »

hii
je hebt gelijk, als je je maar beter voelt:p

bedankt iig voor de info, zal het eens doorspelen aan mijn zus, die heeft toen allerlei rommel gehad, maar ze is naderhand wel erg opgeknapt.

groet deb
tekkel61

Bericht door tekkel61 »

[QUOTE=kahoma;714738]Bij mij destijds (1988) dachten sommigen dat het een kwikvergiftiging was door het amalgaam in mijn lichaam. Dat is dus allemaal vervangen en ik heb een reinigingskuur gehad via een electro-accupuncturist. Heb mega veel homeopatische druppels gebruikt......

Heb altijd klachten gehouden. Wel in mindere mate maar genezen ben ik niet.

Hoe werd bij jullie aangetoond dat je een parasiet in je lichaam had?[/QUOTE]

Hallo, ik ben sinds januari onder behandeling van een natuurgeneeskundig therapeut.

Ik krijg o.a. bioresonantie-therapie en orthomoleculaire therapie.

Destijds las ik op CCSVI dat er via urine-onderzoek aangetoond kan worden of er bacteriën/parasieten/schimmels in je lichaam zitten.

Via haar ben ik aan het adres gekomen van een labo die dat kunnen onderzoeken.

Ik heb ochtend-urine opgestuurd en na 3 dagen belde ze me op met de mededeling dat een een streptokokken-achtige schimmel heb/had die in mijn hele lichaam abcesjes veroorzaakt, inclusief het centraal zenuwstelsel.

Ik ben daarvoor behandeld en voelde me al na een paar weken veel beter.

Nog steeds heb ik om de zoveel tijd een afspraak bij die therapeute en word ik iedere keer opnieuw doorgemeten.
Afhankelijk daarvan worden supplementen, medicatie e.d. aangepast.

Daarnaast gebruik ik sowieso extra vitaminen en mineralen. Ik eet/drink bepaalde dingen niet meer o.a. koffie, chocolade, suiker, zout, vet, zuivel, zoetjes, spelt ipv gewone tarwe.
Wel veel groenten en fruit, drink veel groene en witte thee.

gr. J
Jantien

tekkel61

Bericht door Jantien »

tekkel61

[QUOTE]Destijds las ik op CCSVI dat er via urine-onderzoek aangetoond kan worden of er bacteriën/parasieten/schimmels in je lichaam zitten.

Via haar ben ik aan het adres gekomen van een labo die dat kunnen onderzoeken.[/QUOTE]

Heb je dit lab-onderzoek zelf moeten betalen?

Ik ben ook eens bij een natuurarts geweest. Hij wilde mijn bloed testen op allergieen. Dat moest toen € 600,-- kosten geloof ik.

Heb het niet gedaan.

Jantien*
tekkel61

re

Bericht door tekkel61 »

re

[QUOTE=Jantien;716417]Heb je dit lab-onderzoek zelf moeten betalen?

Ik ben ook eens bij een natuurarts geweest. Hij wilde mijn bloed testen op allergieen. Dat moest toen € 600,-- kosten geloof ik.

Heb het niet gedaan.

Jantien*[/QUOTE]

Hallo Jantien, ik heb je een PB-tje gestuurd.:)

gr.J
Jeroentje

Bericht door Jeroentje »

ik wist niet dat nomaden zoveel MS hadden....

[IMG]http://farm3.static.flickr.com/2378/228 ... 4e765e.jpg[/IMG]
Sproet

op naar de marathon van ...........

Bericht door Sproet »

op naar de marathon van ...........

Hoi,

Super gaat het. Volgende week mag ik snel lopen c.q joggen op de loopband bij de revalidatiecentrum.

Yeah daar ben ik erg blij mee.:haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp