Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Darmflora & MS

Alles omtrent voeding en supplementen
kahoma

Bericht door kahoma »

Was al bekend dus......(was ten tijde van eerdere postings op vakantie).

Heb iig mijn moeder even gemaild. Bericht gekopieerd en meteen gevraagd of ik dat gedaan heb.
Volgens mij doen alle peuters dat wel een keer.......:ogen:
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=kahoma;714496]Volgens mij doen alle peuters dat wel een keer.......:ogen:[/QUOTE]

Tja, hoe leer je anders dat je zand niet kunt eten? ;) :bah:
eendje

Bericht door eendje »

Heb als kind zand, gras en kattenbrokjes :bah: geprobeerd. Zou het daar aan liggen ? ;)
Billy

Bericht door Billy »

Ik lampenolie :D
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik heb laaaang geleden proefondervindelijk ondervonden (;)) dat je lieveheersbeestjes niet kunt eten. :ziek:
lotje

Bericht door lotje »

Tja, de zandtaartjes die ik vroeger maakte in de zandbakken smaakten niet echt lekker ZONDER slagroom .....

Ik heb ze dus wel geproefd :p

Liefs, Lotje
Sproet

Bericht door Sproet »

Hoi allemaal,

ik ben een hele tijd niet hier geweest en heb inmiddels mijn naam veranderd.

Het ging lekker bergafwaarts met me en op een gegeven moment heb ik de dokter ingeschakeld omdat ik niet meer wilde zijn op aarde.

Deze heeft me toen door verwezen naar de fysiotherapie i.v.m met zeer weinig uithoudingsvermogen. mijn hart sloeg over en ging bij elke inspanning harder kloppen.

Ik loop nu 4maanden bij de fysio en op een gegeven moment vertelde ze mij waar ze stage had gelopen en hoe zij van haar blaasontsteking is af gekomen.

Ik vertelde dat ik zo gek werd van de jeuk. Nou daar kan zij je van af helpen. Ik dacht kom maar op veel slechter kan ik er niet van worden.

Het is een soort touch for health gedoe. Enfin ik zal toe de point komen.Uiteindelijk kwam eruit dat ik een parasiet bij me droeg.

Ik slik nu drie weken medicijnen om de de giftige stoffen uit mijn lichaam te laten verdwijnen. En ik zit drie keer aan een aparaat dit heet bioresonatie.

Deze mevrouw zegt dat ze mijn ms NIET kan wegnemen maar de jeuk en mijn vermoeidheid kan verbeteren.

Tot nu toe is mijn jeuk WEG en zijn mijn doelstellingen bij de fysio veranderd in twee kilometer wandelen i.p.v 100 meter.

Of het nou met die parasiet te maken heeft weet echt niet maar voor mij is dit nu wel heeeeel erg welkom.

Dit wilde ik wel ff kwijt.

Ik weet nog wel hoe zand smaakt.:D
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Suzan;714510]Ik heb laaaang geleden proefondervindelijk ondervonden (;)) dat je lieveheersbeestjes niet kunt eten. :ziek:[/QUOTE]

Je had ook dode vliegen moeten proberen... ;)
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Sproet;714571]Uiteindelijk kwam eruit dat ik een parasiet bij me droeg.

Ik slik nu drie weken medicijnen om de de giftige stoffen uit mijn lichaam te laten verdwijnen. En ik zit drie keer aan een aparaat dit heet bioresonatie.

Deze mevrouw zegt dat ze mijn ms NIET kan wegnemen maar de jeuk en mijn vermoeidheid kan verbeteren. [/QUOTE]

Sproet, weet je ook wat voor parasiet je had?

Ik heb ook aan bioresonantie gedaan. Ook mijn behandelaar zei duidelijk dat hij me niet kon genezen, maar me wel beter later voelen.

In mijn geval kwam dat met name neer op ontgiften en koemelkallergie behandelen. Ik dacht ook aan candidiasis, maar dat had ik gelukkig niet.

Ik volg nu ook een dieet (geen melk en weinig suiker, want die geven nogal wat afvalstoffen) en ik voel me echt beter, minder moe en geen krampen en gevoelsstoornissen meer.

Mijn zoontje is pas ook bij een bioresonanietherapeut geweest voor huidproblemen, bleek ook koemelkallergie te zijn.

Het is een opmerkelijk concept, bioresonantie, maar feit is dat ik er ook van anderen goede verhalen over hoor.

Fijn hoor Sproet, dat het met jou nu ook beter gaat.
Sun

Bericht door Sun »

Nessa, ikzelf heb al een hele tijd geleden melk en grotendeels suiker uit mijn boodschappenlijstje geschrapt. EN later gluten. Ik eet nu glutenvrij. Frappant: sindsdien geen diarree meer gehad. Die altijd zéér onwelkom op kwam duiken.

Geen pasta of pizza's meer (er is trouwens glutenvrije pasta te koop, best lekker). Voor mij nu dat plus rijst en aardappels.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp