Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI & Minocycline

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=joge;903254]Hersteld van PPMS? Vertel![/QUOTE]
Jossi toch? ;)
Bixi

Bericht door Bixi »

[QUOTE=joge;903254]Hersteld van PPMS? Vertel![/QUOTE]

Nee, de vraag is wat kunnen jullie herkennen als gezamenlijk bij mensen die serieuse, langdurige verbetering hebben ervaart bij progressieve MS.... er zijn een aantal te vinden op internet...

Verder kunnen we focussen ook op regeneratie - wat we erover kunnen vinden, lezen en uiteindelijk doen...

Ik vind dat sommige mensen hier op de forum uitstekend kunnen zoeken op internet....

Als we goede bronnen kunnen vinden en hier plaatsen, dan kunnen we samen het plaatje beter zien... Een aantal hoofden zijn altijd slimmer dan een.. Laten we elkaar aanvullen, niet struikelen - in ons eigen belang..
joge

Bericht door joge »

[QUOTE=Jolande;903257]Jossi toch? ;)[/QUOTE]

Goed je hier weer te zien/lezen.
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=joge;903254]Goed je hier weer te zien/lezen.[/QUOTE]
Je hoeft niet zo sarcastisch te doen
Ik meen het, Jossi schrijft veelvuldig over zijn wonderbaarlijke vooruitgang. Ik neem aan dat hij/zij progressief ms heeft ander kunnen het natuurlijk heel goed remitting periodes zijn, vandaar, verder ken ik geen wonderverhalen van mensen met ppms dus bixi, ik ben ook benieuwd!
Bixi

Bericht door Bixi »

[QUOTE=Jolande;903270]Je hoeft niet zo sarcastisch te doen
Ik meen het, Jossi schrijft veelvuldig over zijn wonderbaarlijke vooruitgang. Ik neem aan dat hij/zij progressief ms heeft ander kunnen het natuurlijk heel goed remitting periodes zijn, vandaar, verder ken ik geen wonderverhalen van mensen met ppms dus bixi, ik ben ook benieuwd![/QUOTE]

Ik kwam tegen [URL="http://www.davidwheldon.co.uk/ms-treatment.html"]werk van David Wheldon[/URL], zijn vrouw Sarah had ook progressieve ms en ze ervaarde significante verbetering met zijn protocool

Er is ook Marshal protocol bij welke meerdere mensen verbetering hadden, van verschillende ziekten..

Ik ben benieuwd naar de neuro-regeneratie, volgens mij is dat de sleutel voor progressieve versie... En dan liefst op natuurlijke manier :ogen:

Er zou moeten manier zijn, ik ben overtuigd van, misschien/waarschijnlijk zelfs verschillende strategieën voor verschillende personen.. Het zou handig zijn om op die op rijtje te zetten... :)
TvG

Bericht door TvG »

Sarah Wheldon had een progressieve relapse, dacht niet dat ze ppms had. De spoeling op cpnhelp.org aan ppms-ers is vrij dun.
Heb 1.5 jaar het Wheldon pad bewandeld, voor mij is 't 't niet.

Neuro-regeneratie lijkt me pas zinvol als de degeneratie is gestopt...

Ben wel benieuwd of er in NL een PPMS-er echt hersteld is door wat dan ook...
joge

Bericht door joge »

[QUOTE=Jolande;903270]Je hoeft niet zo sarcastisch te doen
Ik meen het, Jossi schrijft veelvuldig over zijn wonderbaarlijke vooruitgang. Ik neem aan dat hij/zij progressief ms heeft ander kunnen het natuurlijk heel goed remitting periodes zijn, vandaar, verder ken ik geen wonderverhalen van mensen met ppms dus bixi, ik ben ook benieuwd![/QUOTE]

Ik meende het ook. :( Was niet sarcastisch! Jammer dat je 't zo oppakt.
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Ik vind het óók leuk dat Jolande weer terug is! :)
Bixi

Bericht door Bixi »

[QUOTE=TvG;903280]....

Ben wel benieuwd of er in NL een PPMS-er echt hersteld is door wat dan ook...[/QUOTE]

Nou Ton, ik heb SPMS, en Minocycline help mij nog steeds bij nystagmus, dubbelzien, "mental fog"- mijn gedachten worden helderer na twee of drie weken met inaame van Mino...

Door inaame van bepaalde chineese kruid is de tremor verdwenen....

Uit mijn standpunt zijn dat verbeteringen...

Toen ik bepaalde dieet (volledig vegetatish) gevolgd heb, eerwaarde ik ook verbeteringen in coordinatie en lopen.. Ik moet daarmee stopen vanwege bloedarmoede...

Zijn dat niet verbeteringen...? Het is geen genezing, maar wel verbeteringen en ik vind het beter dan verslechtering...

Op de moment dat iets in de frame "onmogelijk" gezet wordt - zoeken we ook geen oplossing voor want het is onmogelijk.. Ik probeer dat anders te plaatsen..

Een aantal deeltjes gezet op zijn plaats maken puzzel compleet...
Jolande

Bericht door Jolande »

PPms is mogelijk iets heel anders dan SPms, ik zou ze niet gemakshalve op een hoop gooien Bixi :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp