Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

medi-wiet, hoe kom ik eraan?

Alles omtrent voeding en supplementen
storm

medi-wiet, hoe kom ik eraan?

Bericht door storm »

hoi,

ik ben van plan om eens wiet te gaan proberen, maar kun je bij de huisarts om een recept vragen of moet ik daarvoor naar m,n neuroloog?

alvast bedankt,
christa (storm)
Börker † 11-3-2021

Bericht door Börker † 11-3-2021 »

[COLOR="Sienna"]als je een goede huisarts hebt zal hij/zij jou een recept geven.
die moet je inleveren bij de apotheek en na 2 dagen kun je de wiet halen.

neem wel een gevulde beurs mee:boos: want het is wel direct afrekenen.

daan[/COLOR]
Roely

Bericht door Roely »

christa,

je kan beter naar de coffeeshop gaan, het is daar goedkoper en de werking is beter ;)
storm

Bericht door storm »

ik had juist gehoord dat het beter is om mediwiet te nemen dan dat spul uit de coffeshop, omdat er in wiet van coffeeshops tegenwoordig meer chemische troep gebruikt wordt :???:

ik weet het ook niet hoor, heb het maar van horen zeggen. ik ga wel eerst even een afspraak met m,n huisarts maken. mischien kan ik die mediwiet en de wiet van de coffeshop eens allebei gaan proberen ofzo, ik hoop dat het een beetje helpt tegen de spasmes. patrick gaat er thee van maken voor me, want om het te roken zie ik niet zitten, ik heb van m,n leven nog nooit een sigaret gerookt, mischien kan het ook via zo,n verdamper/inhaler ofzo? wat een no no he?:D

bedankt voor jullie reactie,s

gr,
christa (storm)
tol

Bericht door tol »

je kunt ook via internet bestellen ik heb verder ook geen ervaring mee

ik heb vorige week wat besteld moet alleen nog uitproberen of het enige efect heeft weet nog niet hoe :???:
Nessa

Bericht door Nessa »

Storm, het is inderdaad zo dat in mediwiet minder bestrijdingsmiddelen zitten dan in wiet van de coffeeshop. Verder is het gehalte THC (de werkzame stof) in mediwiet bekend, terwijl dat bij de coffeeshop maar afwachten is.

Als je voor de coffeshop kiest, is hash misschien ook een optie om over na te denken. Dit kun je ook gebruiken zonder tabak, namelijk in een hashpijpje.
meindert

Bericht door meindert »

Dag!
Je kunt in ieder geval in de coffeeshop als je geen tabak wil roken gewoon een klein pijpje kopen voor 3 Euro oid.

Met een wegwerp aansteker kun je wat op de screen verkruimelen en aansteken.

High regards
meindert
Angel@

Bericht door Angel@ »

hoi, hoi,

je geeft zelf aan, storm, dat je er geen ervaring mee hebt. misschien kun je eens in de kennissenkring checken hoe en wat over de coffee shops in jouw buurt.

ik ben juist geen fan van de medicinale wiet omdat daar een heleboel mee gedaan wordt om het zo schoon mogelijk te krijgen. volgens mij bestralen ze het.

de gemiddelde coffee shop koopt zn spul van kleinere teelers. er zijn een hele hoop manieren om de plantjes zonder bestrijdingsmiddelen te telen en de groei wordt nu ook vaak gestimuleerd met biologische producten.

misschien kun je op het internet op wat forums rond neuzen. daar krijg je ook vaak een redleijk beeld over de coffee shop in de buurt.

succes,
groetjes
Angela
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp