Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Haha, ok. Ja, leuke stad he :)
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

[QUOTE=MissGarfield;955955]Haha, ok. Ja, leuke stad he :)[/QUOTE]

Zeker, de leukste en gezelligste stad van NL voor mij! :D Ik heb daar dus ook gewerkt bij het UWV, daar vlakbij het station. Heb jij daar ook gestudeerd? Weet jij toevallig of er een goede neuro of MS centrum zit in Groningen? Ik zit nu in Drenthe, maar die neuro bevalt niet zo.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Nee, ik heb hier niet gestudeerd. Ik ben hier 7 jaar geleden beland door de liefde (die er inmiddels al lang en breed weer vandoor is :D....... Thank God :haha:).

Ik ben (nog) niet breed georiënteerd. Ben nu bij een neuroloog in het Martini, maar aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb en ik niet zo goed weet wat gangbaar is in het circuit, weet ik het niet zo goed.

Ik weet wel dat hij me nu al 5 weken laat wachten op een brief die hij zou schrijven voor de bedrijfsarts en ik denk dat ik er naar kan fluiten, want ik hoor taal noch teken. Daardoor stijgt hij niet in mijn achting als arts, eerlijk is eerlijk.

Dus ik moet je het antwoord schuldig blijven, vrees ik.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Ow MissGarfield, dat klinkt ook niet heel positief wat je verteld over die arts in t Martini. Ik las wel een keer dat ze een MS-centrum hebben in het UMCG. Heb jij daar al eens iets over gehoord?

De magnesium werkt nog steeds toppie! Ben er heel blij mee :D Voel me sowiezo de laatste tijd beter dan ooit (qua moeheid), maar weet niet of dat met de magnesium te maken heeft.

Lijkt wel of ik rustiger ben in mijn hoofd en me eerder ertoe kan zetten/minder tegenop zie om huishoudelijke klussen te doen.

Ook al een aantal gelegenheden gehad waarbij ik aanwezig moest zijn en de dagen erna helemaal geen last van moeheid.....
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik zou je ook niet kunnen zeggen of de magnesium daarin ondersteunt. Ik ben die positieve effecten een aantal jaren geleden wel gaan ervaren, toen ik in een burnout zat (waarbij ik toen nog niet wist, dat ik dus ook al mijn neurologische aandoening had) en omega3 ging slikken in de vorm van algenolie. Dat slik ik ook nog altijd.

Nee, ik kan het niet echt waarderen hoe dat gaat met die brief en de neuroloog. Heb gewoon helemaal niks gehoord. Is goed voor het vertrouwen zo (not!).

Ik heb zeker wel eens van het MScentrum gehoord in het UMCG. Ik heb hier ook wel eens gelezen dat niet iedereen daar positief over is. Je zou het eens kunnen opzoeken via de zoekfunctie hier of anders via een topic?
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=MissGarfield;957413]

Nee, ik kan het niet echt waarderen hoe dat gaat met die brief en de neuroloog. Heb gewoon helemaal niks gehoord. Is goed voor het vertrouwen zo (not!).

QUOTE]

@Miriam, heb je afgelopen week toevallig zelf opnieuw iets ondernomen m.b.t. de bewuste brief?
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Nee, nog niet. Maar ik wou inderdaad de vierde poging weer gaan wagen. :ogen:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jeetje, jou vierde al :nerveus:, dat is inderdaad wel triest...:(
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

De vierde al?? Jeetje...
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ja :( En zo zijn er nog wat dingetjes :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp