Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Owh, ja daar zou ik ook goed flauw van worden :( Hoop dat je gauw een andere neuro kunt vinden!
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Dat is inderdaad een volgende overweging die ik moet maken. Helaas, want ik had in het begin een goed gevoel bij de man :(

Maar sorry, wij dwalen offtopic :o
Jenniez

Magnesiumoxide

Bericht door Jenniez »

Magnesiumoxide

Hi,

Ik heb gezien dat er 2 soorten magnesium zijn en dat magnesiumoxide de slechte variant is.
Heeft iemand daar ervaring mee.
Ik heb namelijk de slechte variant gehad van de apotheek.
Welke soort kan ik het beste kopen, ben voor nu even gestopt met de magnesiumoxide.

Groetjes,

Jennie
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

[QUOTE=Jenniez;958617]Hi,

Ik heb gezien dat er 2 soorten magnesium zijn en dat magnesiumoxide de slechte variant is.
Heeft iemand daar ervaring mee.
Ik heb namelijk de slechte variant gehad van de apotheek.
Welke soort kan ik het beste kopen, ben voor nu even gestopt met de magnesiumoxide.

Groetjes,

Jennie[/QUOTE]

Beste Jennie, ik gebruik de magnesiumcitraat. Die bestel ik bij vitaminstore. Een potje kost € 11.95. Ik wil echt nooit meer zonder, het helpt me heel erg op momenten dat ik pijn/gespannenheid heb in mijn been/kuitspieren :-)
Jenniez

Bericht door Jenniez »

Bedankt Vlinder,

Ga het meteen bestellen.

Groetjes,

Jennie
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

[QUOTE=Jenniez;958626]Bedankt Vlinder,

Ga het meteen bestellen.

Groetjes,

Jennie[/QUOTE]

Geen dank Jennie, hoop dat je er erg veel baat bij zult hebben!!
Dawn

Bericht door Dawn »

Ik heb het ook een poos geslikt en ook op mijn huid gesprayt. Helaas geen enkel resultaat.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Dat is erg jammer Dawn. Heb je daarna nog iets anders gevonden dat hielp?
Jenniez

Bericht door Jenniez »

De rede dat ik het gebruik is puur voor een betere opname van vitamine D en B12, maar ook om te kijken of de gevoelsstoornissen die ik heb hier misschien minder door wordt.

Groetjes,

Jennie
Siuhretsoo

magnesium)

Bericht door Siuhretsoo »

magnesium)

he Vlinder

Zit je in een rolstoel? Bij mij deed t niet zoveel, dacht ik.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp