Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

[QUOTE=Siuhretsoo;960108]he Vlinder

Zit je in een rolstoel? Bij mij deed t niet zoveel, dacht ik.[/QUOTE]

Hoi hoi, nee ik zit niet in een rolstoel (heb vanochtend nog 5 km hardgelopen). Maar heb er nog erg veel baat bij! Bij mij helpt het heel goed. wat jammer dat het voor jou niet werkte. Heb je wel iets anders gevonden wat helpt?
Siuhretsoo

magnesium/ontlasting

Bericht door Siuhretsoo »

magnesium/ontlasting

ja, ik moest van 'de dokter Jaarenlang laxeren (kon niet meer poepen dus, en nu gaat 't weer met voedingssupplementen van Heel natuurlijk
tel:72031 + veganistisch dieet (niet te streng)
Wel ook nog veel pijn, denk toch aan baclofenpomp
Siuhretsoo

corigeer: Heel natuurlijk :7203120

Bericht door Siuhretsoo »

corigeer: Heel natuurlijk :7203120

corigeer:7203120
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Ow, probeerde je de magnesiumcitraat om je stoelgang op gang te krijgen? Ik neem het voor de krampende, brandende pijnen in mijn benen. Sinds ik ermee begonnen ben, nauwelijks last meer.

Dat is wel erg vervelend van je pijn! Wat is een baclofenpomp?
zeepaardje

Bericht door zeepaardje »

Ik zag de Tuinen een aanbieding magnesium heeft.

100 st magnesiumcitraat a 100 mg met 50% korting nu voor 5,99

Leuke prijs voor mensen om eens te proberen?
Ekster

Bericht door Ekster »

100 mg is niet veel. Ik slik tabletten met 400 mg.
Michel

Bericht door Michel »

Net als miss garfield gebruik ik solgar
Calcium / magnesium tabletten
Ovhtend en avond 1
Gaat super, veel profijt van
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik slik er zelfs drie Michel, 600 mg totaal. Ik neem ze ook voor het slapen gaan. Dat is mij aangeraden in de winkel destijds, omdat het ook de slaap kan ondersteunen, zei ze. Niet dat dat nou altijd geholpen heeft :ogen:
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

600 is voor mij ook het prettigst. Ik slik van vitaminhealth. Ben een stuk vrolijker sinds ik het gebruik en de pijn in de benen een heel, heel stuk minder :-)

Zeepaardje, dat is een mooie aanbieding, helaas niet een de tuinen in de buurt hier.

missgarfield, ik merk het soms wel dat ik heerlijk slaap na 200mg magnesium en soms minder...
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Mijn slapen is ineens ook vooruit gegaan, maar ik weet niet waar het aan ligt. Ik slikte allang magnesium, dus dat kan het niet zijn. Ik slik het wel sinds kort i.c.m. calcium, of dat het is??

Maar het kan vanalles zijn bij wijze van.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp