Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI - 8

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

Och jonge toch ben ik je helemaal vergeten?
Vind je het zelf niet een beetje flauw, eerst iemand helpen afzeiken en als je toch wel wat wil weten zo blijven zeuren?
Maar vooruit ik ben de beroerdste niet :haha:
Antwoorden op al je vragen:
Nee, ja, neuroteam, statisch? Door wie denk jij nou dat zamboni succes met afgunst wordt getempert, rara, lees dit topic anders nog eens door grapjas :haha:
joge

Bericht door joge »

Jammer, ik had op een serieuzer antwoord gehoopt. NB; ik heb je nooit 'afgezeikt'.
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

[QUOTE=marc123;831359]Niet zo haatdragend zijn hoor, meneerA. Tegenwoordig gaat het zo; je zegt iets over/tegen iemand, en die zegt wat terug.

Als je daar niet tegen kan, moet je zelf niets zeggen. Simpel zat![/QUOTE]

Ja, en........? Mis ik iets of is het gewoon onsamenhangend gebrabbel.
marc123

Bericht door marc123 »

Bericht no. 1054 meneerA, kun je niet missen hoor, want hier spreekt weer de onnozelheid ten top uit, dus moet jij wel zijn!
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

[QUOTE=marc123;831423]Bericht no. 1054 meneerA, kun je niet missen hoor, want hier spreekt weer de onnozelheid ten top uit, dus moet jij wel zijn![/QUOTE]

Wie heeft er dan iets teruggezegd, waar ik niet tegen zou kunnen?
marc123

Bericht door marc123 »

Jolande sprak jou aan met 'opa', en toen kwam jij met die kinderachtige reactie. Vandaar, dus! Die reactie doet me trouwens aan die van een

gepensioneerde ambetenaar denken, of aan die van een meedenkende boekhouder. Niet bijzonder dus!
de echte willem

Bericht door de echte willem »

sinds juli 2007 al 734 geweldige bijdragen
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

[QUOTE=marc123;831440]Jolande sprak jou aan met 'opa', en toen kwam jij met die kinderachtige reactie. Vandaar, dus! Die reactie doet me trouwens aan die van een

gepensioneerde ambetenaar denken, of aan die van een meedenkende boekhouder. Niet bijzonder dus![/QUOTE]

Oohhhh, bedoel je dat. Dat kan ik wel hebben hoor.

Ik mag toch ook wel eens een keer zinspelen op iemands gebrek aan verstandelijk vermogen. Jij doet niet anders.
cor

Bericht door cor »

Zo is dat !! MeneerAarts :goed: :hand: :goed:
marc123

Bericht door marc123 »

Jij hebt er niets aan gehad, Willem? Mooi, dan zijn mijn bijdrages niet voor niets geweest!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp