Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ontwikkelingen Alfa b Crystalline

Alles omtrent voeding en supplementen
Robbie

Bericht door Robbie »

Ik begrijp het heel goed, jij inmiddels niet zo meer heb ikhet idee. Je lijkt maar wat te gissen

Btw ik heb het hele document....
Giechel

Bericht door Giechel »

:goed::klap::klap::klap:
Robbie

Bericht door Robbie »

Na de zomer zoek ik weer contact met Hans van Noort.
Fia

Bericht door Fia »

@Robbie, heb je al contact gehad? En is er meer bekend?

Liefs,

Fia
Robbie

Bericht door Robbie »

Ik heb een aantal maanden geleden alweer contact gehad. Ik heb het recent in andere topics al genoemd, maar nu ook hier....
De laatste status was dat het nog niet is gelukt om de fase III trial gefinancierd te krijgen, de eerste trials zijn bekostigd uit de nalatenschap van Jan Schram.
De pharma is benaderd, maar die zeggen doodleuk: RRMS? Dat beschouwen wij als opgelost....

Uiteraard is van opgeven geen sprake, maar de teleurstelling is enorm.

Het zoveelste bewijs dat big pharma niet zit te wachten op relatief goedkope medicatie die mogelijk een aandoening kan stoppen.

Ik ga binnenkort weer een mail sturen, ik hoop zo dat het lukt, de eerste twee trials waren zeer succesvol, zonder nare bijwerkingen.

Keep the faith!
Patricia H

Bericht door Patricia H »

Zijn er nog andere wegen te bewandelen?


Die Pharmacie, word ik echt niet goed van.
Je zou er gewoon ziek van worden. Houden zichzelf aan het werk, bahbah...
Fia

Bericht door Fia »

Idd ik vraag me hetzelfde af. Zijn er geen andere wegen?
Want duidelijk is wel dat Big Pharma geen echte oplossing wil.

Liefs,

Fia
Robbie

Bericht door Robbie »

Ik zal vragen of er vorderingen zijn....
zeiler

Bericht door zeiler »

Inderdaad, Robbie, het is frusterend maar zelfs mijn huisarts dacht dat ms RR geen probleem meer was en dat 'progressief' niet oplosbaar was. Dat valt hem niet te verwijten hoor omdat huisartsen met zoveel kwalen, en variaties daarop, te maken kunnen krijgen dat zij onmogelijk alles kunnen bijhouden. Wie wel iets valt te verwijten is de ms-vereniging. Hun enige taak is voorlichting maar zelfs
dat schijnt niet zo te lukken. Logisch dat er geen geld voor nader onderzoek naar ms beschikbaar komt. Wij zijn de dupe van een niet-functionerende vereniging. Dat blijkt ook nu maar weer!
Marsei

Interview met Sandra Amor

Bericht door Marsei »

Interview met Sandra Amor

[URL="https://www.msweb.nl/forum/showpost.php ... tcount=119"][U]Interview[/U][/URL] met de vrouw van Hans van Noort.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp