Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ontwikkelingen Alfa b Crystalline

Alles omtrent voeding en supplementen
Robbie

Bericht door Robbie »

Ik geloof niet dat meneer Pender het goed begrijpt, jammer voor meneer Pender en de tijd en geld hij hier aan heeft besteed.:cool:

Het is inmiddels aangetoond dat het toedienen van geprepareerde abc, de activiteit van MS in de hersenen significant afneemt.
De hypothese is dat na een x aantal toedieningen van abc de activiteit stopt.

Het ontstaan 'the unknown stressor' is nog onbekend, maar opt dit moment niet relevant.
Robbie

Bericht door Robbie »

[QUOTE]which then attacks αB-crystallin derived from oligodendro[/QUOTE]

Dit klopt al niet, is niet waar....
KEG

Bericht door KEG »

Waarom duurt het zo lang

Bedankt
Robbie

Bericht door Robbie »

Kan ik wat over zeggen;

Toen in 2007 Hans van Noort dit bekend maakte, was hij druk bezig om in 2009 een trial te starten.
Dat heeft hij niet onderschat, maar wat er allemaal bij komt kijken.....
diverse malen heeft hij centimeters dikke documenten moeten schrijven ter verduidelijking en motivering, aan financiers en medische 'jurys;
De trial opzet was en is ook lastig; zuivere patienten (geen medicatie etc), diverse meetmomenten (MRI)..etc
Dus is hij in Bulgarije ' geland' voor fe trial, ook de 2e gaat daar plaatsvinden. Maar eerst weer geld bij elkaar brengen.,,

Lees eens
[url]http://www.msvereniging.nl/pdf/Intervie ... t.pdf/view[/url]

is wel verhelderend:goed:
Leonard

Bericht door Leonard »

ik heb meer vertrouwen in Michael Penders' theorie en de betrokkenheid van EBV - die dan vervolgens ook iets doet met die αB-crystalline - dan in de theorie van Hans van Noort. wat overigens niet wil zeggen dat dat zijn preparaat niks doet - het kan zeker wat doen - maar tot een duurzame oplossing zal het niet leiden als je het EBV niet aanpakt.
Robbie

Bericht door Robbie »

Penders ziet dingen verkeerd....
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Robbie;1004940]

Het ontstaan 'the unknown stressor' is nog onbekend, maar opt dit moment niet relevant.[/QUOTE]

die unknown stressor is natuurlijk EBV.
je bemerking dat dit niet relevant is, is onterecht.
als je de stressor zelf namelijk niet aanpakt, dan zal dit nooit tot een duurzame oplossing leiden!
hier moet Hans van Noort ook eens over nadenken.
om met jouw woorden te spreken: Ik geloof niet dat meneer van Noort het goed begrijpt, jammer voor meneer van Noort en de tijd en geld die hij hier aan heeft besteed
Robbie

Bericht door Robbie »

leonard,

Het is nu niet relevant omdat het eenvoudiger/sneller is/lijkt om eerst MS tot stoppen te brengen.

Hans van Noort kent/weet de rol van EBV, maar het is niet/nog niet bewezen dat EBV HET startschot is.

Jijzelf hopt heel makkelijk van DE oorzaak (darm) naar de andere DE oorzaak (EBV)...wat is de volgende?

Natuurlijk is het zeer waarschijnlijk dat de MS activiteit na verloop de kop weer opsteekt na abc injecties...de unknown stressor

Maar bedenk nu eens; stel dat het MS proces bij MS patienten gestopt kan worden door abc injecties. Zie je gelijk wie nu wel en geen MS heeft (Lyme/CSF/.)

En dat in een jaar of 5...

Of gaan we nog decennia's uitpluizen of en hoe en wat er nu precies gebeurt door en met EBV???

Wat jij hier verteld is min of meer allang bekend, maar evenzo zijn tegenstrijdige resultaten gevonden betreffende de rol van EBV

Multiactor, dat zeker....maar wie/wat begint......
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Robbie;1004973]leonard,

Jijzelf hopt heel makkelijk van DE oorzaak (darm) naar de andere DE oorzaak (EBV)...wat is de volgende?

[/QUOTE]

voor mij was dit een grote ontdekkingstocht, werkelijk fascinerend! je ontkomt dan niet aan hoppen want je vindt steeds iets nieuws.

[QUOTE=Robbie;1004973]

Of gaan we nog decennia's uitpluizen of en hoe en wat er nu precies gebeurt door en met EBV???

[/QUOTE]
er zijn allerlei scenario's denkbaar, zeker ook dat we hier nou eens even tien jaar op gaan verder zoeken, vele zullen zich in de handen wrijven, ze hebben namelijk veel geinvesteerd (dokters en farma).

het is ook mogelijk dat de farma dit in de richting duwt van nieuwe medicijnen om dat EBV aan te pakken. zaak de kassa te laten rinkelen als de oude product portfolio opdroogt.

ik denk -en hoop- dat het anders zal gaan. en hier gericht gewerkt wordt naar het de kop indrukken van dat EBV met alleen het belang van de patient als oogmerk. onze verenigingen zouden hier over moeten waken.
Robbie

Bericht door Robbie »

Dat dit naast het abc project loopt.....prima, heel goed.
maar laat abc alsjeblieft doorgaan.

(dat was ook de dubbele bodem vor mijn hop opmerking veel mensen hebben baat bij voeding cq de darm rustgeven...lost het niet op maar helpt wel):D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp