Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ja hoor

Alles omtrent voeding en supplementen
Robbie

ja hoor

Bericht door Robbie »

[url]http://www.msweb.nl/nieuws/4668[/url]


[QUOTE] Alle patiënten lieten zich om de tuin leiden en rapporteerden een verbetering van hun symptomen. Maar de deelnemers die dachten dat ze het dure medicijn kregen voelden zich 'stúkken beter' en toonden duidelijk meer vooruitgang. De Amerikaanse onderzoekers benadrukken dat de kracht van de geest allerminst onderschat mag worden. "Het placebo-effect is belangrijk terrein dat verder onderzocht moet worden, zowel voor Parkinson-patiënten als voor patiënten die lijden aan andere ziektes."[/QUOTE]
:haha: Verbeter je door iets anders dan pharmacietroep, dan noemen ze het zsm PLACEBO!! en einde verhaal

En nu moet het verder worden onderzocht....jaja, tsjingtsjing...kassa!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Je vergeet het belangrijkste stuk te quoten:
[quote]Gek genoeg kon dat niks met de kwaliteit te maken hebben want [b]beide 'medicijnen'[/b] waren niet meer dan een spuitje met zoutwater.[/quote]

Of dacht je echt dat de ene groep 'specialer' zoutwater kreeg dan de andere?
Robbie

Bericht door Robbie »

Nee, maar als dure medicatie 'beter' werkt is er geen reden om ze goedkoper te maken.

Het beste zou zijn dat bij verder onderzoek blijkt dat het onzin is...
Robbie

Bericht door Robbie »

In de praktijk zie je ook dat vaak toch gekozen wordt voor de dure variant omdat die beter zou werken.
Gekozen door een patiënt hoor....

Ik vraag mezelf in een aantal gevallen af waarom de medicijnen duur blijven.

R&D kosten, startprodutiekosten....Na een aantal jaar zakken de kosten, maar zeker bij medicatie onder patent blijft de verkoopprijs hoog.
Ri1981

Bericht door Ri1981 »

Off-topic: de datum bij de reactie onderbhet bericht is wel boeiend :D:

Roberts - 30 februari 2015 om 18:37
Robbie

Bericht door Robbie »

ja ik ben mijn tijd ver vooruit:haha::haha::haha::???::???::???:
Suzan

Bericht door Suzan »

En niet alleen dat, je bent een tijdreiziger én weet gewoon twee dagen aan de maand februari te plakken. Knap hoor. :klap:
Robbie

Bericht door Robbie »

ik sta van mezelf te kijken:haha:
lika

Bericht door lika »

[QUOTE=Suzan;1002300]En niet alleen dat, je bent een tijdreiziger én weet gewoon twee dagen aan de maand februari te plakken. Knap hoor. :klap:[/QUOTE]

:haha::D:haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp