Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onderzoek medicijnen SP MS

Alles omtrent voeding en supplementen
MiSsty

Onderzoek medicijnen SP MS

Bericht door MiSsty »

09-02-2015 - Onderzoek medicijnen SP MS

MS-Smart, een fase 2 Klinisch onderzoek naar bestaande medicijnen voor andere kwalen is gestart. Het onderzoek wil bekijken of deze medicijnen mogelijk de voortgang van SP MS kunnen vertragen of zelfs stoppen

Weet iemand waar hieraan deelgenomen wordt?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=MiSsty;1003357]09-02-2015 - Onderzoek medicijnen SP MS

MS-Smart, een fase 2 Klinisch onderzoek naar bestaande medicijnen voor andere kwalen is gestart. Het onderzoek wil bekijken of deze medicijnen mogelijk de voortgang van SP MS kunnen vertragen of zelfs stoppen

Weet iemand waar hieraan deelgenomen wordt?[/QUOTE]

Zie: [url]http://www.ms-smart.org/[/url]
Als je op "I'm interested" klikt, zie je onder "Which MS SMART centre is nearest you?" een lijst met allemaal Engelse en Schotse ziekenhuizen. Toch zie ik nergens staan dat mensen buiten de UK zijn uitgesloten; je zou het kunnen proberen.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Momenteel zijn er meerdere onderzoeken naar het stoppen van SP MS en dat verspreid over de hele wereld. Ik heb goede hoop dat er iets bij zit dat ook echt helpt..

MiSsty
josfromglos

SPMS onderzoeken

Bericht door josfromglos »

SPMS onderzoeken

[QUOTE=Jrs77;1003361]Zie: [url]http://www.ms-smart.org/[/url]
Als je op "I'm interested" klikt, zie je onder "Which MS SMART centre is nearest you?" een lijst met allemaal Engelse en Schotse ziekenhuizen. Toch zie ik nergens staan dat mensen buiten de UK zijn uitgesloten; je zou het kunnen proberen.[/QUOTE]

Bedankt voor de info 'Jrs', 'grappig' dat ik info hierover op de Nederlandse website vind....
Overigens, ik durf het eigenlijk nauwelijks te zeggen...., er zit er niet echt 'één' in de buurt, maar ik heb mij toch maar aangemeld.
Ik heb mij reeds jaaren geleden aangemeld voor een dergelijk 'SP-onderzoek', dat oa werd uitgevoerd in Bristol, maar heb wellicht vreemd genoeg nimmer meer iets vernomen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp