Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast

Alles omtrent voeding en supplementen
Iris2709

Bericht door Iris2709 »

De prijs is niet laag, klopt. Ik heb het ook met mijn partner moeten
overleggen omdat ik geen inkomen heb.
Als zo mijn kqaliteit van leven duidelijk verbeterd, is het dat waard.

Hoe lang ik het moet gebruiken en in welke sterke, moeten we dan nog kijken.

Ik heb trouwens alles kinesiologisch uitgetest om te kijken of mijn lichaam het wel kan hebben. Doe ik met alle medicijnen. Je lichaam geeft bij de test aan of die er iets aan heeft of niet.
De kinesioloog heeft me erg geholpen altijd.

Groetjes
Iris
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Mijn zenuwpijn is met LDN een heel stuk minder geworden en dat is goedkoop, kost maar een paar euro per maand
Voor de restklachten overweeg ik ook om Normast te gaan proberen
Misschien kan ik het met de halve dosis doen....

In het pijnbehandelcentrum in Soest werken ze wel vaker met deze combinatie
Iris2709

Bericht door Iris2709 »

[QUOTE=greta;813198]Mijn zenuwpijn is met LDN een heel stuk minder geworden en dat is goedkoop, kost maar een paar euro per maand
Voor de restklachten overweeg ik ook om Normast te gaan proberen
Misschien kan ik het met de halve dosis doen....

In het pijnbehandelcentrum in Soest werken ze wel vaker met deze combinatie[/QUOTE]

Hallo Greta,

probeer niet bij Keppel-Hesselink te gaan. Hij heeft op de gemaakte email consult afspraak helemaal niet reageert hoewel ik betaald had. Het feit dat hij de werkstof Tilidine als farmacoloog niet kent, die ook in Duitsland aan de Universiteit heeft geleert, is vreemd.
Ik heb het met mijn apotheker erover gehad en het is hier wel in ziekenhuizen goed bekend, alleen niet als pijnstillende druppels zoals in Duitsland (Valoron N).
Heel vreemd...

Die pijnstiller helpt super, krijg het via mijn oude gyn arts.

Ik had ook zalf met Amitriptiline gekregen, maar ook deze heeft tot nu niets geholpen tegen die zenuwpijn.

Het feit dat hij eerst mensen Normast laat slikken voordat hij neuro acupunctuur doet, geeft mij het gevoel dat hij aan de omzet aandeeel heeft.
Bij het zoeken op het eweb over Normast kwam ik alleen dingen tegen die van hem waren maar ook deze site:
[url]http://www.kwakzalverij.nl/800/dr_Jan_M ... uchtledige[/url]

Dat geeft ook niet veel hoop.

Kijk maar wat je doet.
Hij zei ook tegen me dat hij bij Ores weg gaat. Als ik naar de redenen vroeg, was hij een beetje wazig. Ik ben ook zakenvrouw, dus hier trap ik niet in.

Misschien is het institut wel goed.

Groetjes en succes
Iris
:(
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=Iris2709;815291]Hallo Greta,

probeer niet bij Keppel-Hesselink te gaan. Hij heeft op de gemaakte email consult afspraak helemaal niet reageert hoewel ik betaald had.

Het feit dat hij eerst mensen Normast laat slikken voordat hij neuro acupunctuur doet, geeft mij het gevoel dat hij aan de omzet aandeeel heeft.
Bij het zoeken op het eweb over Normast kwam ik alleen dingen tegen die van hem waren maar ook deze site:
[url]http://www.kwakzalverij.nl/800/dr_Jan_M ... uchtledige[/url]



Iris
:([/QUOTE]

Zou het kunnen dat hij niet gereageerd heeft omdat het storm loopt in zijn kliniek?
Overigens mag dat natuurlijk geen excuus zijn...

Ik weet dat er veel te doen is rond deze arts en verwacht ook dat hij zal verdienen aan Normast
Maar dat doet niets af aan de werking ervan
Een vriend van me is driekwart van zijn zware pijn kwijt met dit middel

Voor de Normast hype was dr Jan erg enthousiast over LDN
Je kunt daarover op youtube veel info filmpjes van hem vinden
Aan dit middel kan hij nooit geld verdienen omdat het goedkoop is
Toch was hij er erg enthousast over
Geen wonder want het helpt veel mensen

Deze arts promoot dus ook medicatie waar hij niets aan verdient

Maar het blijft wel lastig om te bepalen wat wijsheid is..
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Dit topic ligt al langere tijd stil. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met degenen die Normast zijn gaan gebruiken destijds.

Is het middel na langer gebruik nog steeds effectief? Zijn er nieuwe gebruikers die al dan niet tevreden zijn?

Welke middelen gebruikt men in combinatie met Normast om de effectiviteit te verhogen? Etc., etc.

Ik vraag hierom, omdat ik sinds enkele weken hele nare verkrampingen in mijn benen heb die met name in de avonduren nagenoeg een kwelling worden.

Straks heb ik een afspraak bij mijn neuroloog en ik wil Normast opperen als mogelijke behandeling. Ik ben nogal huiverig voor medicatie als Baclofen omdat dit de loopfunctie kan verminderen. En lopen kan ik juist als een kievit, dus spierverslappers vind ik geen optie.

Ik weet dat ik laat ben met mijn oproep, maar hoop toch nog e.e.a. te kunnen lezen voordat ik straks weg ga (13.00 uur).

Alvast heel veel dank voor iedereen die nog kan/wil reageren!

Groetjes,

Saskia
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="Purple"]
Ik heb naast andere medicatie de Normast gebruikt
dat was voor mij geen succes

Wat je schrijft over de pijn in je benen
lijkt meer op een slechtere doorbloeding
cq zenuwgeleidingen

Mogelijk zou je vanuit die hoek een nieuwe medicatie
kunnen bespreken........[/COLOR]
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Dank voor je bericht, Jildau! Intussen ben ik bij mijn neuroloog geweest. De klachten in mijn benen zijn inderdaad spasmen, zoals ik als dacht.

Baclofen zou een optie zijn, maar dit zal inderdaad mijn loopfunctie nadelig beïnvloeden en dat wil ik niet.

Mijn neuroloog zal een verwijsbrief schrijven voor een andere neuroloog die, naar zijn zeggen, alles weet over medicatie bij MS. Normast heb ik derhalve niet meer ter sprake gebracht.

Ik wacht het gesprek met de andere neuroloog nu af en hoop dat ik daarmee verder kom.
annette54

levering normast gestopt

Bericht door annette54 »

levering normast gestopt

ik kreeg een mail van Ergomax (leverancier) dat ze m.i.v. begin november met de levering van Normast gestopt zijn.

ze bieden wel een alternatief aan.
Iris2709

Bericht door Iris2709 »

Hallo allen,

Normast heeft geen enkele effect voor mij gehad en alleen die producent centjes op de rekening gebracht.
Naast de neuroloog loop ik bij de kinesioloog, die me geweldig helpt, bij de BST therapeute om de dieper liggende spieren los te maken. Hierdoor heb ik minder stijfheid in de spieren.
Verder moet ik overstappen van Avonex naar Copaxone omdat de Avonex niets bij me doet. Het voelt als 1 lange schub.
Als dit dan ook niet helpt, krijg ik Gilenya.

Ik blijf de hoop erin houden. En mijn lichaam reageert super goed op alternatieve methodes, dus die combinatie van een goede neuroloog met effectieve alternatieve methoden zijn voor mij ideaale samenwerking.
Oh ja, en ik gebruik LDN, wat ervoor zorgt, dat ik zelfs fulltime kan werken en niemand ziet of voelt, dat ik ziek ben.
Omdat ik freelance ben, kan dat wel onprettig uitkomen.

Al in al moet ik zeggen dat het een grote zoektocht is gewest en dat ik nu langzaam begin rust te krijgen.

Sterkte voor jullie ;)
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Hebben jullie de waarschuwing op onderstaande website al gelezen??
[url]http://www.epitech.it/scripts/sys/pagin ... agina_id=1[/url]
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp