Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast

Alles omtrent voeding en supplementen
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=funny;803083] Vanaf de tweede dag met poeders begon mn man zich wel degelijk minder moe te voelen en de "dotten"pijn zijn nu meer uitgespreid en daardoor dragelijker, gevolg dus minder pijn, minder moe, beter slapen en n beter humeur ! Gisteravond na 10 dagen de eerste pil ipv poeder en hij merkt nog geen verschil t.o.v. de poeders, n positief iets dus in elk geval ! Ik hoor graag of er nog meer mensen zijn die Normast met succes gebruiken. Ok wij beseffen heel goed de MS gaat er niet van weg maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het wordt allemaal wel net wat draaglijker. Groetjes Funny[/QUOTE]

fijn dat het positief uitpakt bij je man.

ik heb het om dezelfde reden ook uitgetest. (mijn ervaring hiermee staat aan het begin ergens in dit topic)

ik merkte wél verschil bij het gebruik van de poeders en de pillen.
pillen leken minder effect te hebben.
misschien is de werking beter als de opname via het mondslijmvlies gaat.

ik had gelezen van iemand die de pillen verpulverde en op dezelfde manier onder de tong legde als de poeders. dat heb ik ook uitgeprobeerd, maar het duurde heeeeeel lang voor ze dan opgelost zijn door het mondslijmvlies.

mijn lichaam reageert heel goed op zonnewarmte. (weekje hittegolf in griekenland gehad en GEEN PIJN !!!)

wil je ons op de hoogte blijven houden!
funny

Bericht door funny »

Dat zal ik zeker doen, mag ik vragen (zal best hier ergens staan maar dan zoek ik me rot) waarom jij het niet meer gebruikt ??
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=funny;803223]Dat zal ik zeker doen, mag ik vragen (zal best hier ergens staan maar dan zoek ik me rot) waarom jij het niet meer gebruikt ??[/QUOTE]

toen de hele testperiode voorbij was (de poeders en de pillen) was er geen verbetering merkbaar.
de meeste baat heb ik bij zonnewarmte, dus ik geef mijn geld liever uit aan warme vakanties.
funny

Bericht door funny »

haha, zouden wij ook zeker doen ja als dat ook bij mn man het geval was !! mn man krijgt met warmte juist meer last, voor ons dus jammer genoeg geen optie, de pijn wordt nog steeds minder - is bijna weg zelfs, alleen de moeheid wil nog niet da s dan weer jammer :ogen:
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

een heel stuk gelezen. Begrijp ik het goed? Er zijn mensen die er baat bij hebben. Maar het kan alleen via internet besteld worden.
Met of zonder recept?
En wat kost het?:???:
funny

Bericht door funny »

[QUOTE=marion.h69;804326]een heel stuk gelezen. Begrijp ik het goed? Er zijn mensen die er baat bij hebben. Maar het kan alleen via internet besteld worden.
Met of zonder recept?
En wat kost het?:???:[/QUOTE]

Klopt, alleen via internet en helaas zonder recept dus de kosten zijn geheel voor jezelf, maarja als je er baat bij hebt ??!! De eerste 50 dagen kost je 137 euro, na die 50 dagen weet je of je er baat bij hebt of niet, zo ja dan wordt het daarna ongeveer 100 per maand, al naar gelang de hoeveelheid die je moet blijven gebruiken. Mijn man heeft er wel degelijk baat bij, wij zijn erg blij dat we het onder t mom "als je het niet probeert weet je zeker dat je er geen baat bij hebt "geprobeert hebben en gaan er ook zeker mee door. Volgende week naar de neuroloog en het hem eens vertellen, benieuwd wat zijn zienswijze is !!
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Waarom moet dat spul nou zo duur zijn?? :???:
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

dat is inderdaad een probleem...
Hopelijk gaat het in de toekomst wel vergoed worden..:(
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Er is inmidels een engelstalige Normast facebookgroep gestart door een enthousiaste (nederlandse) Normast gebruiker
[url]http://www.facebook.com/groups/127518260684249/?ref=ts[/url]
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Nieuw filpje over de combi Normast en LDN:
[url]http://www.msweb.nl/forum/showpost.php? ... tcount=575[/url]
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp