Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast

Alles omtrent voeding en supplementen
Inge67

Geen effect

Bericht door Inge67 »

Geen effect

Hallo,

Ik wil even melden dat ik de "start" kit heb geprobeerd. Helaas heeft Normast bij mij geen enkel effect gehad. Jammer.

Inge
Teddybeer

Gabapentine

Bericht door Teddybeer »

Gabapentine

Ik gebruikt nu ongeveer 2 maand Gabapetine matig tevreden.

Sinds deze week zit ik aan de hoogste dosis.

De pijn is niet volledig weg in men aangezicht en hoofd maar maakt het wel dragelijker.

Zou graag een paar reacties zien van mensen die het al langer gebruiken. of er ervaring mee hebben.
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=Sara;789787]Hoi Greta,



ik zit al een paar minuten op jouw stukje te staren, maar ik snap absoluut niet wat je bedoelt met 'toch ook een soort beloning'. En ik ben wel erg nieuwsgierig :)

Zou je dat misschien willen uitleggen?[/QUOTE]

ik bedoel dat flink verdienen aan een medicijn dat je op de markt brengt erg leuk is maar de waardering die je krijgt voor een middel dat werkt is ook geweldig

Aan een middel als LDN verdienen deze artsen uit Soest helemaal niets maar ook daar make ze reclame voor op hun website
Ze zien mensen er van opknappen en dat zie ik ook als een (niet geldelijke ) beloning
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Inge, jammer dat het bij jou niets deed
tvdploeg

aangezichtspijn

Bericht door tvdploeg »

aangezichtspijn

Heb je er baat bij gehad, ik zie nl. geen vervolg reactie van je staan. Ik heb zelf ook a-typische aangezichtspijnen ik wil normast gaan uit proberen. Ik hoor graag van je. Groeten Tineke

[QUOTE=Ekster;758535]Ik ga volgende week vrijdag naar mijn neuroloog om over nieuwe medicatie te spreken voor mijn a-typische aangezichtspijn. De gabapentine doet erg weinig en wat ik hier nu lees lijkt me wel wat om uit te gaan proberen.

Ik heb het al uitgeprint en neem het mee. Ik laat jullie weten wat mijn neuroloog er over denkt en als ik het voorgeschreven zou krijgen, hoe het werkt voor me.[/QUOTE]
MiSsty

Normast

Bericht door MiSsty »

Normast

Wie gebruikt er (nog) Normast en wat doet het voor je?

Ik had deze vraag onder een ander topic gesteld maar misschien is het beter om een niieuw topic te starten.

MiSsty
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Helemaal niemand meer? :huh:
MetYumi

Bericht door MetYumi »

ik kan je helpen, heb er nooit van gehoord.
merel

Bericht door merel »

Hoi Misty,

Zoals je kunt zien is jouw topic samengevoegd met een reeds bestaande topic over Normast.

Ik hoop dat je met de info wat kunt doen.

Groet,
funny

Bericht door funny »

Ook mijn man (ppms) is begonnen met Normast, e.e.a. erover gelezen en verschillende positieve en negatieve geluiden gehoord. Maargoed wij zijn van t standpunt als je het niet probeert weet je het niet, dus de eerste bestelling gedaan. Vanaf de tweede dag met poeders begon mn man zich wel degelijk minder moe te voelen en de "dotten"pijn zijn nu meer uitgespreid en daardoor dragelijker, gevolg dus minder pijn, minder moe, beter slapen en n beter humeur ! Gisteravond na 10 dagen de eerste pil ipv poeder en hij merkt nog geen verschil t.o.v. de poeders, n positief iets dus in elk geval ! Ik hoor graag of er nog meer mensen zijn die Normast met succes gebruiken. Ok wij beseffen heel goed de MS gaat er niet van weg maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het wordt allemaal wel net wat draaglijker. Groetjes Funny
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp