Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

cocaïne

Alles omtrent voeding en supplementen
abceetje

Bericht door abceetje »

Hoi ER,

Als het om één belangrijke dag zou gaan dan zou ik het misschien wel overwegen.

Mensen die erg zenuwachtig zijn nemen op een belangrijke dag (examen) toch ook wel eens iets rustgevends?

Waarom dan niet iets opwekkends omdat je hartstikke moe bent?

Ik zou het niet als standaard middel willen gebruiken tegen vermoeidheid.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Hallooo Abctje, wat zeg jij nou, neem ff lekker een lijntje met een gestreste kop, kan je helemaal lekker uit je dak gaan:???:
Die troep versterkt wel de emoties hoor
Sorry hoor
merel

Bericht door merel »

@ Loesepoes,

[QUOTE=loesepoes;895635]Hallooo Abctje, wat zeg jij nou, neem ff lekker een lijntje met een gestreste kop, kan je helemaal lekker uit je dak gaan:???: [/QUOTE]

Wat is dat nou voor ongenuanceerde opmerking, dat slaat echt nergens op. :hmmm:

Heb je misschien zelf ervaring met verdovende middelen, omdat je direct zo aangebrand reageert?
merel

Bericht door merel »

Hoi E.R.

[QUOTE=E.R.;895574]Zou je dan een oppeppend middel [I]overwegen[/I] om toch de hele dag met goede energie door te komen?

Er zijn bijv ook lui die een XTC pilletje nemen en vervolgens een nacht door kunnen halen.. zoiets.[/QUOTE]

Zelf zou ik niet naar die middelen grijpen, temeer omdat ik daar helemaal geen ervaring mee heb.

Als je er op jongere leeftijd mee geëxperimenteerd hebt dan ligt het misschien wat anders, maar als je nooit iets gebruikt hebt dan lijkt me het een groot risico om dat op zo'n belangrijke dag te gebruiken.

Wat als het middel verkeerd uitpakt en je daardoor die belangrijke dag verknalt? :(

Je zou met reguliere middelen misschien deels hetzelfde effect kunnen bereiken - en dan doel ik op middelen zoals Modiodal of Symmetrel - omdat die effectief kunnen werken tegen vermoeidheid. Dat zou misschien net genoeg kunnen zijn om die speciale dag door te komen.

Voor reguliere middelen geldt trouwens net zo goed dat je daar vooraf mee moet beginnen om de werking, maar ook de mogelijke bijwerkingen te ervaren.

Als je toch iets van stimulerende middelen zoals XTC zou willen gebruiken dan lijkt het me raadzaam om dat van te voren meerdere keren uit te proberen.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Sorry Merel, maar jouw opmerking slaat dus ook nergens op dat ik gebruikers ervaring zou kunnen hebben
Zou het niet zo kunnen zijn dat ik met cocaïne(en drank) nare ervaringen heb gehad in het verleden in mijn directe omgeving
(en nee, ik heb het dus nooit gebruikt, durfde nog niet eens aan de wietthee te beginnen)

En ja, ik heb een beetje te snel gereageerd, had het te snel doorgestuurd
De felheid komt zo af en toe weer eens boven drijven, dat ken ik van mij zelf wel van vroeger. Had misschien wat minder gekund

(maar ik blijf er bij dat je niet tegen iemand kan zeggen, voor een keertje is het niet erg. En zeker niet wanneer iemand gestrest is)
Mobile

Bericht door Mobile »

Loesepoes, je reactie kwam recht uit het hart en ik vind de reactie van Merel nogal raar. Ik vind het hier af en toe echt een vreemd forum waar door bepaalde mensen weinig getolereerd wordt...:( :boos:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Dank je mobile. Vindt het niet erg om aangevallen te worden op iets wat ik zeg, maar dan vraag ik van degene die reageert, dat ze ook een beetje nadenken voor er wat teruggeschreven wordt. (die opmerking vond ik zelf ook niet kunnen)
Ik schijn sinds ik deze ziekte heb, mijn hart meer op mijn tong te hebben, daarom haal ik vaak een reactie weg voor ik hem wegstuur.;)
MetYumi

Bericht door MetYumi »

ik heb mensen in mijn naaste omgeving kapot zien gaan aan harddrugs en begrijp absoluut niet waarom mensen met MS het overwegen. :huh:
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Dit vind ik niet eerlijk; Loesepoes, de vraag was toch gewoon of je zelf ervaringen hebt met verdovende middelen, hier begreep ik uit [I]ervaring uit je omgeving[/I] en niet [I]ervaring uit zelfgebruik.[/I]

ER, volgens mij bestaan er ook reguliere middelen waarmee je iets langer kan dooergaan. Met cocaïne loop je volgens mij juist risico;
-het is illegaal
-waar haal je het vandaan
-hoe weet je nou of ze je geen talkpoeder ofzo verkopeen
-het is verslavend
-je hebt te maken met een bepaald typemensen
-stel nu dat je niet god tegen het spul kan en die belangrijke dag verpest met overgeven en paranoia.

Ga je trouwen by the way?
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Sorry Mispeltje: er staat: Heb je zelf ervaring met verdovende middelen

Ik zie Mispeltje dat je gelijk zou kunnen hebben. Je kan het op 2 manieren uitleggen. Of ik het zelf gebruikt heb of in het geheel dat ik ervaring mee heb gehad.

Als dat zo is heb ik Merel verkeerd begrepen, dan mijn excuus
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp