Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

cocaïne

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

Mooie auto heb jij Cor :aai:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Jolande;810643]Ikke beetje simpel :haha:[/QUOTE]

Maak je geen zorgen. Dat is me niet ontgaan. :aai:
jetje54-2 † 04-07-2018

Bericht door jetje54-2 † 04-07-2018 »

Zijn jullie aan het "grappen "?
Of zijn deze reacties serieus ?
Kan hier even geen hoogte van krijgen .

Jetje
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

sommige reacties kan ik niet plaatsen. Het liedje vsan Jet vind ik super!
aL WIJZER OVER DE COCAINE?
Ik heb eens cocaine in mijn neus gehad als verdoving. Ik kreeg forse hartkloppingen en volgens de vpk werd ik hyper.
Al had ik dat zelf niet zo in de gaten. Toch had ik zo'n flesje vloeibare coke wel willen hebben om het nog eens te proberen.
:???: alhoewel, die hartkloppingen waren eng, en om nu aan de drugs te gaan lijkt me ook niet zo'n geweldig idee. Ik ben al een rijdende chemokar:haha:
jetje54-2 † 04-07-2018

Bericht door jetje54-2 † 04-07-2018 »

Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Hoe is het nu met Hark?

FF leuk [URL="http://www.youtube.com/watch?v=qYS732zyYfU"]plaatje[/URL] voor hem!
Giechel

Bericht door Giechel »

toen ik het openingstopic las moest ik dat eerst een tijdje laten bezinken.
nu, veel later, geef ik toch een reactie.
ik begrijp dat die reactie inmiddels niet meer relevant is voor topic opener, maar misschien voor anderen die dit (later) lezen.

je ms klachten zijn concentratieproblemen, woordvindingsproblemen en je kunt niet ad rem reageren.

mogelijke oplossing: cokegebruik.

schiet mij maar lek, maar dit zijn zo ongeveer de minst erge symptomen van ms die ik ooit gehoord heb.
hoewel ze voor jou misschien onoverkomelijk schijnen.

wat ga je doen als je ooit echte zware ms-symptomen krijgt, als je nu al denkt aan coke?
morfine? heroine?

soms moeten we eens rustig en beschouwend naar onszelf kijken om te kunnen relativeren.

en dat raad ik jou ook aan in plaats van coke: relativeren.
en op tijd rust nemen.
dat helpt voor bovengenoemde problemen namelijk prima bij mij.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Giechel;840320]

dat helpt voor bovengenoemde problemen namelijk prima bij mij.[/QUOTE]
Dat werkt voor heel veel MS'ers. Lief zijn voor je MS dan is je MS ook lief voor jou.

Als je ertegen gaat vechten verlies je zeker. Met nog veel meer klachten als je nu al hebt.
jhark

Bericht door jhark »

:) ok :) , het is in overleg met neuroloog Ritalin geworden:cool:

en ja 1e weken lijken goed. de 1e keer (zit niet tussen de oren), vanaf de bank naar de schuur voor reparatie aan fiets, het geeft me een lekker gevoel dat ik "lekker" bezig ben. Ben actiever en lijk relaxer, wel moet ik soms me inhouden om niet te lang te praten en moet bewust luisteren naar collega's :)
, so far so good, p.s. ik had nog nooit van Ritalin gehoord,maar iemand gaf me een tip.dank daarvoor

veel beter dan cocaine, en niet verslavend staat in de bijsluiter. :D
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Wat fijn voor je dat je nu een regulier medicijn gebruikt met door jou gewenste werking!
Heel goed om te lezen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp