Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

cocaïne

Alles omtrent voeding en supplementen
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=polleke;921802] Daarnaast met een kleine 50 euro per gram kost het ook nog een vermogen.[/QUOTE]

Je hebt er nogal verstand van.

Heb je ervaring met Coke?
Billy

Bericht door Billy »

Dat weet ik zelfs nog wel Klooriaantje :p
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Billy;921874]Dat weet ik zelfs nog wel Klooriaantje :p[/QUOTE]

Ook ervarins deskundige :haha:
E.R.

Bericht door E.R. »

[QUOTE=E.R.;895574][COLOR="Blue"]
[U]Mijn vraag is:[/U]
Stel je hebt een belangrijke dag, laten we zeggen (je eigen) [B]bruiloft[/B]. Normaal heb je geen energie om de dag door te komen. Je hebt nu al stress hoe je het ga redden.
Zou je dan een oppeppend middel [I]overwegen[/I] om toch de hele dag met goede energie door te komen?

Er zijn bijv ook lui die een XTC pilletje nemen en vervolgens een nacht door kunnen halen.. zoiets.


Zijn er mensen die hier al eens over nagedacht hebben?
Of ben ik de enige?
Ook benieuwd naar waar je de grens dan zou leggen.


Gr,
ER[/COLOR][/QUOTE]

[COLOR="Blue"]Het bovenstaande schreef ik alweer even geleden. Inmiddels denk ik er anders over. Mocht ik ooit iets super belangrijks hebben waar ik écht energie voor nodig heb, dan zou ik aan de arts om een dexamethasonkuurtje vragen. (Cortisol Steroid vergelijkend met MP)

Door zo'n kuurtje kan ik er vaak weer een paar weken tegenaan. Ideaal dus als je nog 's het geluk hebt om te mogen trouwen en op je bruiloft + honeymoon wat meer energie nodig hebt.

Het fijnste van dit alles vind ik wel dat je weet dat er een alternatief is. Dat stelt mij op enige manier toch gerust. => Ik kan weer wat afvinken op mijn 'piekerlijstje'. :heilig: :)


gr
ER

[/COLOR]
polleke

Bericht door polleke »

[QUOTE=E.R.;922395][COLOR="Blue"]Het bovenstaande schreef ik alweer even geleden. Inmiddels denk ik er anders over. Mocht ik ooit iets super belangrijks hebben waar ik écht energie voor nodig heb, dan zou ik aan de arts om een dexamethasonkuurtje vragen. (Cortisol Steroid vergelijkend met MP)

Door zo'n kuurtje kan ik er vaak weer een paar weken tegenaan. Ideaal dus als je nog 's het geluk hebt om te mogen trouwen en op je bruiloft + honeymoon wat meer energie nodig hebt.

Het fijnste van dit alles vind ik wel dat je weet dat er een alternatief is. Dat stelt mij op enige manier toch gerust. => Ik kan weer wat afvinken op mijn 'piekerlijstje'. :heilig: :)


gr
ER

[/COLOR][/QUOTE]

mijn eerste schub was in 2008 ik kreeg een cortisol kuur en kon er 5 jaar tegen!
begin 2013 weer een schub en kreeg weer een kuurtje. Nu een half jaar verder af en toe eens wat tintelingen hier en daar en wat moe. Maar kan nog steeds doen wat ik wil. Als ik het zo de rest van mijn leven kan volhouden teken ik ervoor.

Maar om nou cocaïne te gebruiken? nee. medicinale marihuana? Ja.
jhark

Bericht door jhark »

medicinale marihuana is me zeer Zeer ZEER slecht bevallen
:boos: :o
Dit is niet mijn ding , langzaam opgebouwd direct gestopt.
geen controle over mijn denken vindt ik niet plezierig
jhark

Bericht door jhark »

[QUOTE=Lief Leeuwtje;807872]En als je dan toch echt van die trips wil hebben.

Een MS symptoom, tenminste bij mij dan, zijn stemmingswisselingen. Daardoor kreeg ik regelmatig van die hypomane buien. En die werden weer aangejaagd door prednison.

Zo'n hypomane buien waren feest. Net of je geen MS hebt. Ik dacht dan ook heel snel en was ontzettend ad rem. Dus ook in de kroeg.

Ik zat toen in de [B]"Alles met mate maar Brand Bier met vate"[/B] periode en kreeg na zo'n ad remme opmerking dus glazen met pils.

Ik heb die buien al sinds 1988 en er heel veel plezier aan beleefd. En dan zeggen ze dat MS een ernstige ziekte is.:weetniet:

Dus is een prednison kuur misschien wel een oplossing voor je.[/QUOTE]

ga ik vragen , aan mijn neuroloog, lijkt op wat ik voel
loesepoes

Bericht door loesepoes »

[QUOTE=jhark;935427]medicinale marihuana is me zeer Zeer ZEER slecht bevallen
:boos: :o
Dit is niet mijn ding , langzaam opgebouwd direct gestopt.
geen controle over mijn denken vindt ik niet plezierig[/QUOTE]

Dan heb jij het zeker gerookt:haha:
Ik drink thee, dat werkt anders, je spieren ontspannen en je voelt je even heerlijk rozig.
Als je een hapje suiker had genomen was dat nare gevoel zo weg geweest
dientje

Bericht door dientje »

ja, ik kom er op terug.
ik heb medicinale cannabis geprobeerd, maar nee...niet voor mij toch dat soort middelen.

ik hou toch liever een beetje mijn koppie erbij...
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Die rozigheid was het eerste kwartiertje. Ik nam het gelijk als ik uit bed kwam, was gewoon ff lekker na soezen. Na niet al te lange tijd merkte ik er niets meer van, alleen ontspannen spieren.:)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp