Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en de relatie met de darmen

Alles omtrent voeding en supplementen
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]@ neuron

gedaan ;) [/COLOR]
Marsei

Scientists to use hookworms in tests to control symptoms of MS

Bericht door Marsei »

Scientists to use hookworms in tests to control symptoms of MS

Scientists to use [URL="http://www.thisisnottingham.co.uk/Scien ... story.html"][U]hookworms[/U][/URL] in tests to control symptoms of MS
[QUOTE]PATIENTS with multiple sclerosis could be treated with parasitic worms, University of Nottingham scientists have revealed.

They have begun recruiting people with the neurological condition for a trial that will see them infected with a low, harmless dose of hookworm.

Scientists are hoping the presence of hookworms in the body will switch off the mechanism by which the body's immune system becomes overactive, the main cause of MS.[/QUOTE]
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

In de volgende MenSen een interview met een Nederlandse patiënt die deze therapie volgt.
Leonard

Bericht door Leonard »

deze link is mogelijk ook interessant:
[url]http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10377132[/url]

ik vind dit hele draadje zeer interessant.
ik denk dat het de progressieve fase van MS betreft.
Jolande

Bericht door Jolande »

Maar waar die gedachte dan op gestoeld is blijft weer Leonardaans vaag :cool:
jospin1

Aan Jolande

Bericht door jospin1 »

Aan Jolande

Beste Jolande,

Het luk je echt niet om een positief, of opbouwende kritiek te geven, toch? :boos: Ik kom voor niemand op, maar ik vind wel wat ze te vertellen of schrijven wel belangrijk!

Waarom ben je zo negatief? Je lijkt mij een best aardig iemand. Alleen denk ik dat jouw aura teveel negativiteit om zich heen heeft hangen! :???:

Ik blijf het schrijven en zeggen 'SAMENWERKEN JOLANDE'!!!!!!!!!!!!

Gr.

Gregory :cool:
Jolande

Bericht door Jolande »

Maar pssssst lieve Gregory, ff tussen ons, ik kannie zo goed tegen blabla flauwekul,
Als ik vraag om opheldering krijg of een herhaling of nog meer onderbuik waanzin.
Als dit 'anders zweven' had geheten, had ik het begrepen en hier niet gekomen, maar zo heet het niet en ik weet dat hier ook mensen komen die onderbouwde, betrouwbare info willen, die moeten enorm filteren en haken af en wat blijft er dan over Gregory? Ik word er zo verdraaid verdrietig van dat er niet normaal gediscussieerd kan worden, zonder halleluja of complottheorien des reguliers, het is zo kansloos, wat vind jij Gregory want ik weet het niet meer hier :moe:
jospin1

Pssst Jolande

Bericht door jospin1 »

Pssst Jolande

Beste Jolande,

Bedankt voor je uitleg, nu begrijp ik je reacties (een beetje) :ogen:

Gr.

Gregory :cool:
Polly

dipje?

Bericht door Polly »

dipje?

Kop op Jolande! :aai:

Zou het helpen dit forum te splitsen in 'alternatief' en 'wetenschappelijk'?
Ik wil helemaal niet zeggen dat het een het ander uitsluit, maar heb het idee dat het soms wat wrijving geeft. :ogen:
Sara

Bericht door Sara »

even omhoog
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp