Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Middel tegen spasmes en pijn, wie kent het?

Alles omtrent voeding en supplementen
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[B]Natuurlijke behandeling van Pijn, 300.000.000 jaar oud![/B]

Als ik zoiets lees weet ik het al.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

[QUOTE=Dannifan;1017747][B]Natuurlijke behandeling van Pijn, 300.000.000 jaar oud![/B]

Als ik zoiets lees weet ik het al.[/QUOTE]

Ik vaak ook hoor, maar ik twijfelde bij deze toch, omdat ik best wat serieuze onderzoeken vind naar toepassingen bij verschillende aandoeningen en er dan toch steeds effect blijkt te zijn.

Allemaal nog kleinschalig maar toch.

Ik heb bijvoorbeeld ook veel aan magnesium. Ook een natuurlijk middel en de neuroloog wijst ook op zijn voorhoofd, maar als ik daarmee stop, krijg ik meteen meer pijn.

Ik kan zelf even niet testen (ivm hartstikke zwanger), maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Toeter;1017779]Ik vaak ook hoor, maar ik twijfelde bij deze toch, omdat ik best wat serieuze onderzoeken vind naar toepassingen bij verschillende aandoeningen en er dan toch steeds effect blijkt te zijn.

Allemaal nog kleinschalig maar toch.

Ik heb bijvoorbeeld ook veel aan magnesium. Ook een natuurlijk middel en de neuroloog wijst ook op zijn voorhoofd, maar als ik daarmee stop, krijg ik meteen meer pijn.

Ik kan zelf even niet testen (ivm hartstikke zwanger), maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen![/QUOTE]


Ik heb ook veel positieve ervaringen met Magnesium tegen spasmes en de neuro beveelt dit ook bij anderen aan .i.c.m. Baclofen.

Als er nu 3000 jaar zou staan kwam het nog een beetje geloofwaardig over. 300 miljoen jaar totaal niet meer, leefden er toen al mensen denk je en zijn er bewijzen gevonden dat ze dit stofje al kenden en/of gebruikten?

Ik wil best in iets geloven maar breng het dan ook een beetje geloofwaardig!
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

[QUOTE=Dannifan;1017819]

Als er nu 3000 jaar zou staan kwam het nog een beetje geloofwaardig over. 300 miljoen jaar totaal niet meer, leefden er toen al mensen denk je en zijn er bewijzen gevonden dat ze dit stofje al kenden en/of gebruikten?

Ik wil best in iets geloven maar breng het dan ook een beetje geloofwaardig![/QUOTE]

Ik heb het speciaal opgezocht en er kwamen toen net gewervelde zeewezens :D daar zou het al in hebben gezeten. Geen idee hoe ze dat weten. Als ze nou gewoon zeggen dat het een lichaamseigen stof is.
dientje

Bericht door dientje »

ik ben echt benieuwd hoor, ik wou echt dat er wat aan die spasme,s te doen is, dat zou al een hoop schelen!.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Ik heb goede ervaringen met levertraan (en magnesiumcitraat), maar sinds ik levertraan neem en goed erop let geen chocolade en tomaat te eten, heb ik bijna nooit meer spasmen en pijn :-) en je moet weten dat ik echt gek werd van de pijn, spasmen en het bijna niet kunnen lopen. Ook loop ik soepeler sinds ik levertraan neem. Ben het gaan gebruiken omdat mijn hond het krijgt voor zijn artrose. Ben er tot nu toe erg blij mee dit ontdekt te hebben.
dientje

Bericht door dientje »

bedankt voor de tip vlinder 009!

o, en welke heb jij?, er zijn zoveel soorten.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Hoi Dientje, heb een hele goedkope van Lovitran, heb deze bij de drogist (da) gekocht (€7,-).

Ben blij dat er in levertraan ook vit d zit :-), nu neem ik die vit d-capsules niet meer.
dientje

Bericht door dientje »

ok bedankt.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik heb mollers tran.:lekker:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp