Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Middel tegen spasmes en pijn, wie kent het?

Alles omtrent voeding en supplementen
dientje

Bericht door dientje »

ben benieuwd.
dientje

Bericht door dientje »

ik heb lovitran levertraan !, sjonge.....echte visolie, ik gaf echt 3 klappen op de tafel :bah:......

maar het went wel,..ik was samen met de magnesium wel energieker na het eten,..misschien van de schrik...haha...

ik ga wel effe door.....die vieze fles gaat op.......
:D
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

[QUOTE=dientje;1019940]ik heb lovitran levertraan !, sjonge.....echte visolie, ik gaf echt 3 klappen op de tafel :bah:......

maar het went wel,..ik was samen met de magnesium wel energieker na het eten,..misschien van de schrik...haha...

ik ga wel effe door.....die vieze fles gaat op.......
:D[/QUOTE]

:haha::haha:
vlinder009

PEA ervaringen?

Bericht door vlinder009 »

PEA ervaringen?

Kon zo even niet vinden of er al een topic over PEA is,

maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met

PEA (pure), een natuurlijke pijnstiller.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Dit topic gaat erover: [url]http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=35859[/url]

Nog weinig ervaringen overigens.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

bedankt voor de link!
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Met levertraan moet je wel uitkijken. Daar zit ook veel vitamine A in en daar kun je makkelijk te veel van binnen krijgen.

Vroeger namen mensen vaak levertraan tot men ontdekte dat dat vaak vitamine A-vergiftiging veroorzaakte.
dientje

Bericht door dientje »

die vieze fles gaat toch niet op, k,heb koppijn, spasme is ook erger lijkt.....misselijk,.....wel snel, maar ik trek het niet denk............
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Als het niet goed voelt, niet doen Dientje, je hebt het geprobeerd.

Er zijn vast ook wel andere middelen voor spasmen en pijn, maar ja welke...? :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp