Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MRI na 1 jaar Jelinek dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
TvG

Bericht door TvG »

Leer eens ongewenst gedrag te negeren Sylvia, net als bij puppies :)

Als je nou eens door haar tokkie stijl heenprikt en leest wat haar werkelijke boodschap is dan kan ik me er redelijk vaak in vinden.
Ik vind het ook prima dat ze her en der onjuistheden corrigeert, graag zelfs en volgens mij doet ze dat vrij vaak helemaal niet zo slecht...
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=TvG;852560]Leer eens ongewenst gedrag te negeren Sylvia, net als bij puppies :)

Als je nou eens door haar tokkie stijl heenprikt [/QUOTE]

Ik zal mijn best doen, maar ik heb erg veel moeite met asociaal spul. ;)
waterlandplein

Bericht door waterlandplein »

Ik wil graag het jellinek boek lezen is dat er ook in het nederlands ik kan het niet vinden.
Alvast bedankt!
Groetjes femke

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk
Livia

Bericht door Livia »

Ik ben ook enthousiast door jullie verhalen.
Al eet ik al best gezond maar toch. Het kan beter.
Mijn vriend stopt met roken (yes!) en ik? Ik ga beginnen met dit dieet al noem ik het liever geen dieet ;)
Marsei

Nieuw Overcoming MS boek

Bericht door Marsei »

Nieuw Overcoming MS boek

[URL="https://overcomingms.org/news-research/ ... g-ms-book/"][U]New Overcoming MS Book![/U][/URL]

[QUOTE]We are very excited to announce that a brand new edition of Professor George Jelinek’s groundbreaking guide, Overcoming Multiple Sclerosis, will be published soon!

Professor Jelinek has completely rewritten the book, taking into account the rapid expansion in medical research on MS and related fields over the past six years.

The main principles of the OMS Recovery Program haven’t changed, but they are now presented more clearly and in more detail in a 7-step program.

The new edition reviews the findings from clinical studies Professor Jelinek has led into lifestyles of several thousand people with MS around the world. It also includes a very thorough overview of the latest clinical literature, which increasingly supports the OMS Recovery Program.

There is also new information on genetic factors in MS, and lifestyle factors.[/QUOTE]
Giechel

Bericht door Giechel »

niet om olie op het vuur te gooien, maar in mijn optiek weet
Jolande over het algemeen heel goed waar ze het over heeft.
Ik vind haar met haar welkome nuchterheid toch echt een aanwinst op het forum.
Coco68

Bericht door Coco68 »

[QUOTE=Marsei;1042875][URL="https://overcomingms.org/news-research/ ... g-ms-book/"][U]New Overcoming MS Book![/U][/URL][/QUOTE]

Verdorie :-) ik heb net het boek besteld bij bol, zal wellicht nog een oude versie zijn :-(

Ik begin er maandag aan, alles op zijn tijd, vandaag al gestopt met roken :cool:

Mag chocolade en af en toe een glaasje wijn in het dieet?
Mobile

Bericht door Mobile »

Ik neem aan dat je er inmiddels al achter bent, van die chocola en wijn?
vicsa

Begin nooit aan diëten!

Bericht door vicsa »

Begin nooit aan diëten!

Mijn eerste schub kreeg ik vlak na een dieet.... Een maand lang "gezond" geleefd, gestopt met roken, geen suiker etc. en toen ging het mis. Mijn advies, eet gewoon gezond, alles met mate en blijf ver weg van diëten.....
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

Van de topic starter is sinds 2012 niets meer vernomen. Ik denk dat dat wel wat zegt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp