Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MRI na 1 jaar Jelinek dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

Sara,

Een tijdsinterval van een maand is niet zo vreemd gezien de betekenis van verhoogde signalen op mri beelden: ontstekingsactiviteit. Ontstekingen kunnen enorm fluctueren in 48-72 uur.
Dat zegt uiteraard niets over veranderde symptomen.

Maar die fantasie van een Jossi, onbegrijpelijk!!
Kan niet zo goed tegen zomaar wat roepen, sorry
Sara

Bericht door Sara »

Het verschil tussen 48-72 uur en wat Jossi schreef is lijkt me niet zo groot dat je je er enorm over zou moeten opwinden.

[QUOTE=Jolande;852502]

sorry[/QUOTE]

Nou vooruit dan... ik zie 't deze ene keer nog door de vingers :haha: :p
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Sara;852505]Het verschil tussen 48-72 uur en wat Jossi schreef is lijkt me niet zo groot dat je je er enorm over zou moeten opwinden.

Nou vooruit dan... ik zie 't deze ene keer nog door de vingers :haha: :p[/QUOTE]

Ik wind me niet op hoor :) alhoewel :haha:
Het verschil is wel degelijk groot Sara en duidt op duimzuigerij :cool:
Niemand zal jossie hebben verteld dat het binnen uren zo verandert, hij/zij verzint, ook niet zo erg maar ZEG dat dan, zeg dat je iets vermoedt oid.

Sommige lieden hier op anders, niet veel gelukkig, schrijven verzinsels alsof ze waar zijn, zo jammer.
Het komt de geloofwaardgheid van serieuze anders bekijkenden niet ten goede!! :cool:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Jolande;852529]
Sommige lieden hier op anders, niet veel gelukkig, schrijven verzinsels alsof ze waar zijn, zo jammer.
[/QUOTE]

Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan voor je anderen dit soort dingen verwijt, [url=http://www.msweb.nl/forum/showpost.php? ... stcount=60]Jolande[/url]. Als je extra toelichting nodig hebt, hoor ik het wel.
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Sylvia1;852536]Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan voor je anderen dit soort dingen verwijt, [url=http://www.msweb.nl/forum/showpost.php? ... stcount=60]Jolande[/url]. Als je extra toelichting nodig hebt, hoor ik het wel.[/QUOTE]

Zo, die schoen past je goed zeg ;)
Je linkje is weer beetje-dom-veelzeggend :ogen::)

Oja, doe maar geen toelichting, ons denkniveau is te verschillend. Wanneer zet je me nou es echt op je negeerlijst, had je toch al een paar keer hoopvol beloofd? :haha:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Ik geef het op, Jolande. Ik hoop dat het jou helpt om steeds andere forumleden te beledigen. Dan heeft iig iemand er iets aan. :moe:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Jolande;852539]
Wanneer zet je me nou es echt op je negeerlijst, had je toch al een paar keer hoopvol beloofd? :haha:[/QUOTE]

Meisje, daar sta je al tijden op. Samen met je vriendin Polly. Misschien moet je haar voorbeeld volgen en het forum verlaten.

Ik lees je berichten wel, maar ik moet daarvoor klikken op 'bericht bekijken'. Dat herinnert mij eraan dat ik een bericht ga lezen waaraan ik geen enkele waarde hoef te hechten. Het helpt ook om niet op al jouw gefrustreerde berichten te reageren. Daar zou ik een dagtaak aan hebben.
TvG

Bericht door TvG »

Het niveau stijgt weer ten top.
Sylvia wat is je probleem precies? Jolande stoort zich aan ongegronde uitspraken van mensen, mag dat niet?
Jolande

Bericht door Jolande »

Klik bv eens op haar linkje waarin ik saskia iets vertel over alfaliponzuur.
Verwijt ik daar iemand wat??? OMG :haha:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=TvG;852544]Het niveau stijgt weer ten top.
Sylvia wat is je probleem precies? Jolande stoort zich aan ongegronde uitspraken van mensen, mag dat niet?[/QUOTE]

Ik ben het helemaal met je eens over het niveau. Het probleem is dat Jolande zelf ook wel eens ongegronde uitspraken doet. De pot verwijt de ketel. Het stoort me enorm hoe ze probeert om iedereen hier op het forum (jou en Marsei uitgezonderd) te kwetsen, te beledigen, met de grond gelijk te maken.

Het verbaast me dat jij het wederom nodig vindt Jolande te hulp te schieten. Ik hoor je nooit als Jolande weer eens mensen uitscheldt of op een andere manier schoffeert. Wat maakt dat je het nu wel nodig vindt om te reageren?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp