Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MRI na 1 jaar Jelinek dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=vicsa;1076954]Mijn eerste schub kreeg ik vlak na een dieet.... Een maand lang "gezond" geleefd, gestopt met roken, geen suiker etc. en toen ging het mis. Mijn advies, eet gewoon gezond, alles met mate en blijf ver weg van diëten.....[/QUOTE]

Ik ben 30 kilo afgevallen in 10 maanden tijd. Ben veel gezonder gaan eten, gestopt met snoepen en snaaien en meer gaan bewegen.
Enkele maanden later kreeg ik een schub en de diagnose MS. :???:

Het zal wel toeval zijn, maar nadat ik "gestopt" ben met op mijn eten te letten heb ik geen schub meer gehad.
Mobile

Bericht door Mobile »

De topicstarter volgt nog steeds het Jelinekdieet en het gaat heel goed met hem. Dat er hier niks meer over hem vernomen is, zegt niks over het dieet.....
Misschien ligt het aan iets anders?
pokey

Bericht door pokey »

[QUOTE=MeneerAarts;1076955]Van de topic starter is sinds 2012 niets meer vernomen. Ik denk dat dat wel wat zegt.[/QUOTE]

ms_mingle ms_mingle is offline
Deelnemer
Bericht versturen Lijsten
Laatste activiteit: 15 februari 2015 12:42

2 jr geleden hier nog geweest, maar blijkbaar geen behoefte aan meer MS in zijn leven omdat het goed gaat:D
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

Jeetje:hmmm:
Mobile

Bericht door Mobile »

Misschien geen behoefte meer aan bepaalde reacties van bepaalde personen op dit forum?
Laat een ieder toch in zijn waarde en doen waar hij of zij zich goed bij voelt!
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Hanna71;1076956]Ik ben 30 kilo afgevallen in 10 maanden tijd. Ben veel gezonder gaan eten, gestopt met snoepen en snaaien en meer gaan bewegen.
Enkele maanden later kreeg ik een schub en de diagnose MS. :???:

Het zal wel toeval zijn, maar nadat ik "gestopt" ben met op mijn eten te letten heb ik geen schub meer gehad.[/QUOTE]

Hier nog iemand..
25 kg afgevallen en half jaar keurig stabiel op gewicht.. toen de diagnose...
Is hier wel eens onderzoek naar gedaan?
Mobile

Bericht door Mobile »

Komt me niet bekend voor. Nooit afgevallen en toch een diagnose. Ik leef nu wel veel gezonder en voel me zoveel beter!
vicsa

Bericht door vicsa »

[QUOTE=Hanna71;1076956]Ik ben 30 kilo afgevallen in 10 maanden tijd. Ben veel gezonder gaan eten, gestopt met snoepen en snaaien en meer gaan bewegen.
Enkele maanden later kreeg ik een schub en de diagnose MS. :???:

Het zal wel toeval zijn, maar nadat ik "gestopt" ben met op mijn eten te letten heb ik geen schub meer gehad.[/QUOTE]


Ik heb hier meerdere mensen soortgelijke berichten zien posten.
(strenge) diëten lokken schubs uit.
vicsa

Bericht door vicsa »

[QUOTE=Klick;1077026]Hier nog iemand..
25 kg afgevallen en half jaar keurig stabiel op gewicht.. toen de diagnose...
Is hier wel eens onderzoek naar gedaan?[/QUOTE]

Vast niet...... Valt weinig aan te verdienen....
Klick

Bericht door Klick »

Ja dat is waar.. beetje jammer dat men met onderzoek iets moet verdienen. Ze denken dan niet aan het voorkomen en besparen van leed en kosten... nee want juist aan zieke mensen valt te verdienen :o
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp