Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Medical Medium

Alles omtrent voeding en supplementen
Karin1965

Medical Medium

Bericht door Karin1965 »

In mijn vakantie het boek " Medical Medium" van Anthony William gelezen. Als je, net als ik, op zoek bent naar antwoorden op chronische ziekten (w.o. MS) dan is dit boek een must-read. William gaat ervan uit dat MS veroorzaakt wordt door het Epstein-Barr virus. Dit virus was door een alternatief therapeut al eens bij mij ontdekt, heel herkenbaar dus.
William geeft in het boek veel mogelijke behandelingen, zoals een reinigingskuur.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Dat is een bekende kwakzalver. Je kan beter een krant of een echt boek lezen.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Altijd goed een reinigingskuur voor je lichaam. Het is jammer dat je er niet mee van je MS af komt.
Karin1965

Bericht door Karin1965 »

Knutselsmurf, ik ben heel benieuwd hoe je aan de informatie komt dat hij een bekende kwakzalver is? Hij lijkt me juist een heel integer en liefdevol mens. Duizenden mensen zijn al door hem geholpen...
Enne... of ik beter de krant kan lezen? Dat lijkt me niet, van al die angstaanjagende berichtgeving vol met propaganda word ik nou niet echt vrolijker.
Jade84

Bericht door Jade84 »

Hoi Karin,
Wat houdt deze reinigingskuur precies in? Is het een chlorellakuur?
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=Karin1965;1034510]ik ben heel benieuwd hoe je aan de informatie komt dat hij een bekende kwakzalver is? [/QUOTE]

Heel simpel : je googelt op zijn naam en het woord "quack". Meteen raak. Ik geloof vast dat hij een liefdevol mens is. Jozef Mengele was ook heel liefdevol, volgens zijn buren.

Het kan nooit kwaad om de krant te lezen, hoe deprimerend het nieuws vaak ook is. Er staat altijd iets in waar je wijzer van wordt.
Karin1965

Bericht door Karin1965 »

Knutselsmurf,
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook eens gegoogled en inderdaad de nodige discussies gelezen. Nou is het wel een feit, dat mensen die misschien iets te alternatief denken of handelen, vaak in het reguliere circuit neergesabeld worden, omdat hun aanpak niet regulier uitgelegd kan worden en deze mensen dus al snel als oplichters worden bestempeld. Hier zijn genoeg voorbeelden van te noemen. Jammer, want er zijn wel degelijk heel interessante zienswijzen. Zo spreekt mij bij Medical Medium aan dat hij een kanttekening plaatst bij de toxines (zoals kwik en fluoride) waar we tegenwoordig aan blootgesteld worden. Ook dit kan wel degelijk ziekten veroorzaken (geloof ik ook). Verder vind ik het een goede zaak dat hij genezing zoekt in (helende) voeding en kruiden.
Karin1965

Bericht door Karin1965 »

Jade,
Nee, het is geen chlorellakuur, maar een 28- daagse detox met (raw) food en kruiden. Verder geeft hij nog een paar voorbeelden voor de detox van zware metalen en kwik.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Detoxen is ook flauwekul.
Je lichaam doet dat zelf, dmv je lever en nieren.
Dat weet ik, omdat er laatst iets over in de Volkskrant stond.

Het internet is een oneindige bron van nuttige informatie, maar wie bagger zoekt, zal het ook vinden.
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=knutselsmurf;1034599]Detoxen is ook flauwekul.
Je lichaam doet dat zelf, dmv je lever en nieren.
Dat weet ik, omdat er laatst iets over in de Volkskrant stond.

Het internet is een oneindige bron van nuttige informatie, maar wie bagger zoekt, zal het ook vinden.[/QUOTE]

Je zal dan wel een bijzonder goeie krant hebben : maar helaas staat in de meeste kranten net zoveel bagger .

En als je "detoxen' dan zulke flauwe kul vind : doe je het toch lekker niet !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp