Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

fir-tex vest UITNODIGING

Alles omtrent voeding en supplementen
peanuts

fir-tex vest UITNODIGING

Bericht door peanuts »

Beste allemaal,

Ongetwijfeld hebben jullie allemaal wel eens gehoord van de firtex vesten. Deze vesten kunnen klachten helpen verminderen voor mensen met MS in de fase: RR en Meligne ([url]http://www.fir-tex.com/nl/contact/countries.php[/url] ).

Ik organiseer in februari een demonstratie & informatie in Haarlem of in Overveen. Een demonstratie kan gegeven worden op alle dagen of in het weekend (zondag is qua verkeer wel een prima dag).

De demonstratie is gratis en afhankelijk van het aantal deelnemers neemt de demonstrant 1 á 2 vesten mee, die we dus allen kunnen uitproberen (effect is onmiddellijk voelbaar).

Hij probeert ook iemand mee te nemen die MS RR heeft en baat heeft gehad bij het vest.

Opgeven graag onder de volgende punten:

1. Voorkeur voor dagen/avonden (dus ook in het weekend mogelijk)

2. Aantal personen met wie je wil komen

3. Mensen die willen komen maar mij niet persoonlijk kennen, kunnen zich opgegeven via: [email]susannaoda@hotmail.com[/email] onder vermelding in het

subject: februari
4. Opgeven kan tot en met 20 januari






FIR-TEX / COUNTRIES / CONTACT
[url]www.fir-tex.com[/url]
Below the list of our FIR-TEX distributors. Countries where there is no local distributor in the below list are available, interested to become our distributor? mail us
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]ff up [/COLOR]
joge

Bericht door joge »

Hoi P;

Kom je deze kant op? Nee toch??

Ben wel benieuwd naar ervaringen, want ik ben heel sceptisch... sorry...:o
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Ik zou graag deze demonstratie bij willen wonen, echter de aanschafkosten zijn dérmate hoog dat ik er van af moet zien :(

Tenzij dit vergoed wordt door de ziektekostenverzekering. Kan iemand hier iets meer over vertellen?

Net als vele lotgenoten, moet ook ik rond zien te komen van een uitkering. Een dergelijk grote uitgave kan ik mij niet permitteren.

Groetjes,

Saskia
PS Hoe komt het dat dit vest niet geschikt is voor SP een PP?
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]ff off-topic

nee hoor Jogge is een vriedendienstje ;)
alle tekst is van Susan daarom is het ook zo goed :cool: [/COLOR]
peanuts

Bericht door peanuts »

ff up
peanuts

Bericht door peanuts »

ff up wmaarweer
Xuup

Bericht door Xuup »

[QUOTE=Saskia18;822603]Ik zou graag deze demonstratie bij willen wonen, echter de aanschafkosten zijn dérmate hoog dat ik er van af moet zien :(

Tenzij dit vergoed wordt door de ziektekostenverzekering. Kan iemand hier iets meer over vertellen?

Net als vele lotgenoten, moet ook ik rond zien te komen van een uitkering. Een dergelijk grote uitgave kan ik mij niet permitteren.

Groetjes,

Saskia
PS Hoe komt het dat dit vest niet geschikt is voor SP een PP?[/QUOTE]


Beste Saskia,

Hoewel ik (met MSRR) nog steeds volledig werk, is het ook voormij een probleem om zo'n enorm bedrag uit te geven. Dat neemt niet weg dat ik zo'n ding wil proberen. Du moment dat blijkt dat ik een beter gevoel heb in mijn schouder (frozen shoulder) of in mijn been, lamlendig ding (:-)), dan ga ik kijken wat mijn mogelijkheden financieel zijn.

Ik kan me een groepskorting wel voorstellen, b.t.w.... maar eerst maar eens kijken wat voor 'n resultaat het 'uitproberen' tijdens de demonstratie geeft.

Groet,

Susan
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"] geen verplichting tot koop maar wel de mogelijkheid om het te proberen[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp